Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar software waarmee ik kan cross-faden (zowel beeld als geluid). Ik wil dus twee videosporen naast elkaar afspelen en dan met de opacity bijvoorbeeld switchen tussen de sporen. Wie kan mij verder helpen? In Pinnacle Studio Plus 11 krijg ik het niet voor elkaar 8)7 .

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Daar kan Adobe Premiere je prima mee helpen.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 23:27
Ook niet door middel van een preset bij de overgangen? (weet niet hoe Pinnacle Studio Plus 11 werkt) Vaak heb je gewoon overgangen ingebouwd. Ik weet zeker dat daar ook een cross-fade tussen zit :) .

Verwijderd

Ik gebruik hier Sony Vegas voor.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 01:10 ]

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 00:47:
Hallo,

Ik ben op zoek naar software waarmee ik kan cross-faden (zowel beeld als geluid). Ik wil dus twee videosporen naast elkaar afspelen en dan met de opacity bijvoorbeeld switchen tussen de sporen. Wie kan mij verder helpen? In Pinnacle Studio Plus 11 krijg ik het niet voor elkaar 8)7 .
Pinnacle moet dat ook kunnen. Het principe is: je film in de juiste stukjes knippen, achter elkaar zetten, en dan een fade effect over elke overgang. Als dat je niet lukt met Pinnacle, moet je toch maar even de handleiding doorlezen...

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties _/-\o_ , 't is Adobe Premiere geworden. Dit programma werkt lekker intuitief (zeker als je ook Flash en Photoshop gewend bent). Het is perfect gelukt met de crossfading!
Pagina: 1