Toon posts:

Grabit download goed, alleen stopt bij 100%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit sinds vandaag met een vreemd probleem.

Ik download via usenet4u en gaat tot nu toe prima.
echter sinds vandaag eerst problemen gehad met de nieuwe update FTD die eerst niet goed werkte.
Vervolgen met grabit die mn username password niet meer kende.

Maar na dat opgelost te hebben, kwam het volgende probleem.
Het downloaden ging wel, met 8 threads tegelijk. alleen als een thread 100% was gedownload dan bleef die na een aantal downloads daarin hangen en pakte die niet de volgede thread op.

Op het moment download ie niks meer en staan alle 8 threads op 100%.
Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

geen diskruimte meer? check eens de status?

[ Voor 37% gewijzigd door ThaHandy op 14-03-2009 00:52 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan even proberen om de goup list helemaal te updaten. Dat kan bij Grabit een hoop problemen oplossen.
En anders eerst even je cache folder leeggooien.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BattleX
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
@Krijgerr

Sinds deze laatste update heb ik er ook last van. Zelfs herstarten van Grabit resulteert in dat alle threads meteen weer op 100% staan.

Hulde voor de SSL in deze versie in ieder geval, maar hopen dat hier nog een patch voor komt. Is irritant om 's ochtends erachter te komen dat ie 10 minuten na dat je naar bed bent gegaan niets meer heeft uitgevoerd.

Ik ga ff browsen of ik een workaround kan vinden. Als ik iets vind post ik het hier nog.

Verwijderd

Topicstarter
graag BattleX.

Ik kan tot nu toe nog geen manier vinden om de handel weer op gang te krijgen...

zwaar irritant! :(

Verwijderd

Ik heb daar ook even last van gehad. Maar dit heeft zich inmiddels zelf weer opgelost.
Ik heb er niet echt een verklaring voor waar dit vandaan komt en hoe het zoch heeft opgelost.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:19
Ik heb ongeveer eenzelfde probleem gehad met grabit
oorzaak was dat de bestandsnamen te lang waren, en daardoor werd de max van 255 chars in een path overschreden...

TheS4ndm4n#1919

• McMelloW
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Vrijdag avonbd een grote batch opgrstart. Eerste downloads gingen prima. Daarna stopt de boel. Ergen na 00:30. Toen ben ik gaan slapen. Ander downloads gedaan, deze stoppen allemaal bij de laatste rar en de eerste pars. Download is 100% gelukt en kan de files met winraar zo uitpakken. Vreemd verschijnsel. Ik gebruik Eweka.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, bij mij doet ie het ook weer....

Vreemd.

Maar goed,.... bedankt voor de reacties
Pagina: 1