Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91
Monster maakt sowieso alleen maar overpriced meuk, da's voor mij al 1 reden om het links te laten liggen. Verder, heb je die filtering echt -nodig- of denk je dat je die nodig hebt? Een fatsoenlijke overbeschermingsdoos heb je al voor 5 tientjes ofzo.
Aannames zijn fataal.
We groeten hier niet.mvdveek schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 00:08:
Ik ben aan het rondkijken naar een verdeeldoos die tevens beschreming biedt tegen over/onderspanning en blikseminslag en die ook de stroom filtered. Wil hem ook wel in mijn setup opnemen en wil er niet meer dan 500,- voor uitgeven. Zodoende kwam ik bij de Belkin en de monster terecht.
Nu ben ik op zoek naar iemand die mij kan vertellen welke van deze twee aan te raden is. De Belkin heeft een leuk display en is wat goedkoper, maar doet hij ook zijn werk net zo goed??
Hoop dat iemand hier wat over weet.
Alvast bedankt,
Groet,
Martijn
Wat voor eisen stel je? En waarom is die belkin daarom goed? En die monster?
Zowel ons vertellen wat je nou wil (ik zou het echt nooit kopen
Waarom zou btw de belkin niet zijn werk doen? omdat hij goedkoper is?
eisen staan er denk wel in. bescherming, filtering, max 500, minimaal 8 aanlsuitingen.
Dat je hem bij de rest van je spullen kan zetten als component is alleen maar leuk.
Heb zelf internet al af lopen struinen naar reviews, die zijn er van dit soort apparaten niet veel. Maar bij die er zijn hoor je altijd dat het wat uitmaakte. Ook bij een test in de winkel (niet de standaard bcc opstelling test) was verschil merkbaar. Natuurlijk geen garantie dat je thuis evenveel eruit krijgt aangezien ze in een winkel een tienvoud van apparaten aangesloten hebben.
Vraag naar Belkin omdat ik zelf nog niet echt van dat merk gehoord heb.
Ben dus gewoon opzoek naar wat gebruikerservaringen, vraag je dus niet om mijn werk te doen maar om wat ervaring te delen.
Dat je hem bij de rest van je spullen kan zetten als component is alleen maar leuk.
Heb zelf internet al af lopen struinen naar reviews, die zijn er van dit soort apparaten niet veel. Maar bij die er zijn hoor je altijd dat het wat uitmaakte. Ook bij een test in de winkel (niet de standaard bcc opstelling test) was verschil merkbaar. Natuurlijk geen garantie dat je thuis evenveel eruit krijgt aangezien ze in een winkel een tienvoud van apparaten aangesloten hebben.
Vraag naar Belkin omdat ik zelf nog niet echt van dat merk gehoord heb.
Ben dus gewoon opzoek naar wat gebruikerservaringen, vraag je dus niet om mijn werk te doen maar om wat ervaring te delen.
Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91
En in hoeverre zijn die reviews biased? En wat maakte erop uit?Heb zelf internet al af lopen struinen naar reviews, die zijn er van dit soort apparaten niet veel. Maar bij die er zijn hoor je altijd dat het wat uitmaakte. Ook bij een test in de winkel (niet de standaard bcc opstelling test) was verschil merkbaar. Natuurlijk geen garantie dat je thuis evenveel eruit krijgt aangezien ze in een winkel een tienvoud van apparaten aangesloten hebben.
Hebben ze ze allebei met (let's say) 20kV op hun donder gegeven en gekeken welke het eerste uitfikte?
En wat maakte uit, en was merkbaar?
Belkin is vrij bekend, en minder overpriced marketing blaat dan monster.
Maar filtering en bescherming.... 2.5A en 8 aansluitingen. Waarom niet een degelijke APC UPS? Doet exact hetzelfde en is dan nog noodvoeding ook. Kost zelfs minder
Ze hebben geen massief zilveren bekabeling, maar APC is gewoon heel degelijk spul: met verzekering voor je apparatuur in geval van blikseminslag enzo. Ook genereren ze zelf de sinus, waardoor je een heel schone sinus zou moeten krijgen als je dat relevant vindt (ik heb mijn vraagtekens bij het nut ervan, maar op zich zou het geen kwaad moeten kunnen).
[ Voor 17% gewijzigd door Boudewijn op 14-03-2009 14:30 ]