Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Bij product toevoegen producten zonder prijs weglaten

Pagina: 1
Acties:

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Wanneer je een product toe wilt voegen aan een topic kan je zoeken op producten, maar bij de resultaten staan ook regelmatig producten die niet meer te krijgen zijn en dus zonder prijzen in de pricewatch staan. Dus dan leek het mij handig om zulk soort producten te verbergen tijdens het zoeken. Maakt het zoeken een stuk overzichtelijker.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Producten zonder prijzen kunnen ook relevant zijn (specificaties, reviews, andere related content bij het product), dus dit lijkt me toch niet echt handig ;)

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Boeken lijken me dan wel weer iets waar wat strenger op gefilterd kan worden ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:07:
Die kunnen in sommige situaties toch ook relevant zijn? Aan de andere kant is het gewoon de fout van de persoon die het koppelt dat hij/zij niet oplet wat er gekoppeld wordt en of het ook echt relevant is bij dat topic. Eigenlijk moet je alleen een product koppelen als je naar aanleiding van het topic meer informatie over dat product zou willen opzoeken, niet omdat toevallig dat product genoemd wordt, dat voegt namelijk weinig toe.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik was vanmiddag ergens een product aan het toevoegen en de eerste hit was een boek, terwijl het in CLS of PMG stond, dat lijkt me dan niet erg logisch, maar ik ben blij dat zoeken met aanhalingstekens ook werkt om zo meer producten te kunnen vinden. Nu nog testen of AND en OR ook werken ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:11:
Ik was vanmiddag ergens een product aan het toevoegen en de eerste hit was een boek, terwijl het in CLS of PMG stond, dat lijkt me dan niet erg logisch, maar ik ben blij dat zoeken met aanhalingstekens ook werkt om zo meer producten te kunnen vinden. Nu nog testen of AND en OR ook werken ;)
Ow, je bedoeld bij het zoeken :o

Mja, wat misschien handig kan zijn is dat als je op de een of andere manier makkelijk kan achterhalen in welke categorie het product zit.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:07:
Waarom zouden boeken voor een bepaald topic minder relavant zijn dan bijvoorbeeld bepaalde videokaarten voor andere topics? Het enig waar imo goed op gelet moet worden (voornamelijk door de gebruikers die de koppelingen maken) is dat de koppeling nuttig en relevant moet zijn voor het topic zelf (en dus niet enkel voor een bepaalde post, dan kan je beter in een post naar de pricewatch linken).

edit: eerst roken en dan replyen == te laat :X :P

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 15-03-2009 00:17 ]

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Erkens schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:15:
Ow, je bedoeld bij het zoeken :o
Was idd niet helemaal duidelijk, nu wel 8)
Mja, wat misschien handig kan zijn is dat als je op de een of andere manier makkelijk kan achterhalen in welke categorie het product zit.
Graag, dan zou het bovenstaande ook meteen handig zijn voor in je sysspecs, want daar missen de pw-koppelingen en moet je eerst de productid in de PW opzoeken voordat je weet of het echt het goede product is.

Meer dit idee waar de categorie er meteen voor staat.
crisp schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:16:
edit: eerst roken en dan replyen == te laat :X :P
Moet je ook niet roken, of het gewoon aan de computer doen :+ :7

[ Voor 28% gewijzigd door Wiethoofd op 15-03-2009 00:35 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er is denk ik wel voldoende ruimte beschikbaar in de search-popup om in ieder geval ook de categorie te vermelden; dat mag je wmb als FR in devtrack melden. Nog mooier is natuurlijk de mogelijkheid om (ook) expliciet een categorie te kunnen kiezen middels een dropdown. Dat laatste stond wel op mijn eigen wishlist maar heeft het niet gehaald in de huidige implementatie vanwege tijdsgebrek...
Moet je ook niet roken, of het gewoon aan de computer doen :+ :7
offtopic:
soms rook ik stiekum uit het raam van mijn werkkamer, maar dat mag mijn vrouw niet weten... :P

[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 15-03-2009 00:56 ]

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

crisp schreef op zondag 15 maart 2009 @ 00:55:
dat mag je wmb als FR in devtrack melden.
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=4811
Nog mooier is natuurlijk de mogelijkheid om (ook) expliciet een categorie te kunnen kiezen middels een dropdown. Dat laatste stond wel op mijn eigen wishlist maar heeft het niet gehaald in de huidige implementatie vanwege tijdsgebrek...
Hoe je de FR invult is aan jou ;) Handiger lijkt me om gewoon alles te weergeven met categorie er voor/achter, maar dat is persoonlijk. :>
offtopic:
soms rook ik stiekum uit het raam van mijn werkkamer, maar dat mag mijn vrouw niet weten... :P
offtopic:
Handig ook omdat hier in LD en niet verborgen neer te zetten oid :+
En zolang het je (als devver) binnenhoudt en niet de straat op laat gaan is er niets aan de hand en juist goed

Pagina: 1