Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:24
Hoi :|
Ik heb dus een mod zitten installeren, maar wat blijkt er? Het is een pakketje met allemaal registeredits en een paar exe's. En die zorgen ervoor dat mijn computer automatisch reboot en dat de toetsenbord en muis niet werkt. De exe's heeft mijn antivirus al weggegooid. De bat bestanden heb ik zelf weggegooid. Daarom blijft mijn computer nu normaal aan. De reg bestanden van het ding heb ik ook weggegooid. Allemaal via een andere computer. Daarna heb ik geprobeerd alle gedane registerwijzigingen ongedaan te maken. (MSI uitpakken en de files bekijken) Maar dat werkt ook al niet voor de inputproblemen. Heeft iemand een idee hoe dit weg moet? Misschien kan iemand zelfs een simpel magisch .reg bestand geven? :|
Links:
Het virus
code:
1
www.sesamstraat.nl/

Extract van het bestand:

Edit: kan een mod de titel veranderen naar '[XP]Toetsenbord en muis geblokkeerd' ? Danku :+

[ Voor 21% gewijzigd door alt-92 op 13-03-2009 18:23 . Reden: Titel ]

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 21:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Laat maar, sorry. Mijn out

[ Voor 132% gewijzigd door GiantLeap op 13-03-2009 16:45 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• ikt
MHz schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:43:
olgens mij wordt het hier niet op prijs gesteld om Warez te bespreken / er vragen over te stellen....
Dit is geen warez. Het forum is wel een warez-forum, maar aangezien het een open link is (je hoeft niet te registeren) zit er geen warez in.

@ Edit van jou: Denk eens na. DIT IS GEEN WAREZ. Omdat er alleen in de URL een warez-woord voorkomt betekent niet dat de inhoud warez is.

[ Voor 16% gewijzigd door ikt op 13-03-2009 16:46 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die reg bestanden had je niet moeten weggooien maar netjes een - ervoor plaatsen (dat delete nl. entries :))

Zit er geen normale uninstaller bij die dingen? Dan zou ik ff een paar cleaners eroverheen gooien (anti-virus en spyware achtige dingen).

Daarnaast misschien even een beter beschrijvende titel als suggestie doorgeven via het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif bovenin dit topic ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ikt
BtM909 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:45:
Die reg bestanden had je niet moeten weggooien maar netjes een - ervoor plaatsen (dat delete nl. entries :))

Zit er geen normale uninstaller bij die dingen? Dan zou ik ff een paar cleaners eroverheen gooien (anti-virus en spyware achtige dingen).

Daarnaast misschien even een beter beschrijvende titel als suggestie doorgeven via het [afbeelding] bovenin dit topic ;)
Ja, maar kijk. De entries zijn geëdit, en daarbij zitten toetsenbord en muis dingen. ;) En er zit geen uninstaller bij. Remind you, ik kan niets als Windows eenmaal is geladen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ikt schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:44:
[...]

Dit is geen warez. Het forum is wel een warez-forum, maar aangezien het een open link is (je hoeft niet te registeren) zit er geen warez in.
En toch willen we ook die links niet hebben.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.