Meerdere artikelen, hoe prijzen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik houd regelmatig diverse hardware over. Nu heb ik bijvoorbeeld een aantal routers die ik graag in 1 advertentie zou willen zetten, omdat het anders onnodig veel werk is (en het er meer dan 10 zijn). Nu is de vraag, welke prijs dien ik in te vullen? In het verleden ben ik hiervoor wel eens op mijn vingers getikt, maar een duidelijk antwoord op deze vraag heb ik nooit gekregen.

De opties

- De prijs van het goedkoopste artikel
- De prijs van het duurste artikel
- De prijs van alle artikelen samen indien los gekocht
- De prijs van alle artikelen samen indien men deze in 1 keer koopt.

Wat is jullie mening?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je eigenlijk met wel heel grote regelmaat met veel artikelen komt. Commercieel handelen is niet toegestaan op Tweakers.net, en dit geldt ook voor het aanbieden van overstock - of het aanbieden van 2e hands goederen als die bij een klant vervangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online
Akkoord, maar waar val je precies over? Dat ik regelmatig iets aanbied, of dat ik wel eens meerdere artikelen binnen 1 advertentie aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan in het volgende overzicht. Niet betalende abonnementhouders (My.Tweakers.net free) mogen maximaal 10 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Betalende abonnementshouders (My.Tweakers.net Full) mogen maximaal 25 advertenties tegelijkertijd in V&A geplaatst hebben. Complete (computer-)systemen zijn één product.
Er wordt hier gesproken over advertenties en over producten... Ik heb geen idee waarom de opmerking 'Complete (computer-)systemen zijn één product' erbij staat, wordt hiermee bedoelt dat je per advertentie maar 1 artikel mag aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Timmert: Het gaat erom dat we niet willen dat mensen zeer actief gaan handelen om winst te maken. De reden daarvoor is dat als we dat toestaan, dat we een overspoeling krijgen van winkels die hun hardware via V&A gaan aanbieden. De intentie van V&A is voor en door Tweakers, ook om marktplaats-achtige taferelen te voorkomen. Nu is dat hier niet aan de orde, maar we moeten wel een eenduidige richtlijn hanteren wat betreft handelen.

@Dwars: Inderdaad is het 1 artikel per advertentie. Anders kan bijvoorbeeld niet voor alle artikelen gekoppeld worrden aan de pricewatch, en is de zoekfunctie in V&A onbruikbaar, alswel het bladeren en het opgeven van een reëele prijs in het prijsvak van de advertentie. Bij een zolderopruiming kan wel alles in 1 koop aangeboden worden tegen 1 prijs, maar dan ook zonder vermelding van prijzen per los onderdeel (anders krijg je weer halfverkochte boedels waarbij de totaalprijs niet meer klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online
Ik begrijp absoluut dat het laagdrempelig en non-commercieel moet blijven. Het doel van mijn advertenties is ook niet om winst te maken (dan zou ik beter op Marktplaats kunnen adverteren), maar om op een snelle manier mijn 'rommel' te slijten aan nette kopers.

Ik zal afzien van het plaatsen van 1 advertentie met alle spullen daarin. In plaats daarvan zal ik de spullen los aanbieden over een langere periode.

Dank voor de opheldering :)
Pagina: 1