Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, hopelijk kunnen jullie me helpen!

Gisteren heb ik mijn USB-stick met Partition Magic helemaal omgezet van Fat32 naar NTFS, dit omdat ik een bestand had dat groter was dan 4 GB. Nu steek ik mijn USB-stick in mijn Playstation 3, maar deze herkent enkel Fat32. Wat ik daarna wou doen was met Partition Magic mijn USB-stick opdelen, zodat ik sommige bestanden onder Fat32 zou kunnen opslagen, maar nu blijkt dat Partition Magic mijn USB-stick niet meer herkent. (Bij Deze Computer staat mijn USB-stick wel, ik kan er dingen opzetten en afhalen). Partition Magic herkent wel andere externe harde schijven.

Mijn vraag is dus of er iemand weet waarom Partition Magic mijn USB-stick niet meer herkent, en of er eventueel een andere manier is om ervoor te zorgen dat ik mijn USB-stick kan opdelen in zowel Fat32 als NTFS.

Alvast bedankt!

Dexter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Doe dit eens in schijfbeheer, daar moet je ook het een en ander in kunnen veranderen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind enkel hoe ik Fat32 naar NTFS moet omzetten en omgekeerd, maar hoe kan ik in schijfbeheer kiezen voor beide?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:42

Duinkonijn

Huh?

rechts klikken op je usb drive --> formatteren --> filesystem --> fat32?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?