Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, hopelijk kunnen jullie me helpen!

Gisteren heb ik mijn USB-stick met Partition Magic helemaal omgezet van Fat32 naar NTFS, dit omdat ik een bestand had dat groter was dan 4 GB. Nu steek ik mijn USB-stick in mijn Playstation 3, maar deze herkent enkel Fat32. Wat ik daarna wou doen was met Partition Magic mijn USB-stick opdelen, zodat ik sommige bestanden onder Fat32 zou kunnen opslagen, maar nu blijkt dat Partition Magic mijn USB-stick niet meer herkent. (Bij Deze Computer staat mijn USB-stick wel, ik kan er dingen opzetten en afhalen). Partition Magic herkent wel andere externe harde schijven.

Mijn vraag is dus of er iemand weet waarom Partition Magic mijn USB-stick niet meer herkent, en of er eventueel een andere manier is om ervoor te zorgen dat ik mijn USB-stick kan opdelen in zowel Fat32 als NTFS.

Alvast bedankt!

Dexter

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Doe dit eens in schijfbeheer, daar moet je ook het een en ander in kunnen veranderen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind enkel hoe ik Fat32 naar NTFS moet omzetten en omgekeerd, maar hoe kan ik in schijfbeheer kiezen voor beide?

Alvast bedankt!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

Duinkonijn

Huh?

rechts klikken op je usb drive --> formatteren --> filesystem --> fat32?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?