"'Release Candidate' Windows duikt op" - dit klopt niet.

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
N.a.v.:
nieuws: Release Candidate van Windows 7 duikt op

Tenzij jullie het bij Microsoft hebben kunnen verifieren en ik er compleet naastzit, is build 7057 niet de RC-build.

Daarnaast, de RC-build zal de volgende changelog hebben t.o.v. de beta, zoals aangegeven op de Windows 7 blogs:
hier en hier :)

Het mooie is ook dat het artikel zich baseert op Neowin, waar in dat artikel het volgende te lezen valt:
Yes, this makes it clear that Microsoft is already cooking its Windows 7 RC builds (not final build though)

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 13-03-2009 13:56 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
anandus schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:54:
N.a.v.:
nieuws: Release Candidate van Windows 7 duikt op

Tenzij jullie het bij Microsoft hebben kunnen verifieren en ik er compleet naastzit, is build 7057 niet de RC-build.

Daarnaast, de RC-build zal de volgende changelog hebben t.o.v. de beta, zoals aangegeven op de Windows 7 blogs:
hier en hier :)

Het mooie is ook dat het artikel zich baseert op Neowin, waar in dat artikel het volgende te lezen valt:

[...]
Die eerste blog post is er al in verwerkt als ik zo kijk, van die tweede blog post wist ik nog niets af (Wow!) en die is volgens mij nog niet aanwezig in de uitgelekte builds.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik had er een update van gemaakt maar bij nader inzien toch ook de intro en de rest van de tekst maar aangepast.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Netjes :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu