Onder HE Heerenveen met Netwerk ID 43140.ThaHandy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 03:30:
Waar valt de regio Leeuwarden en omstreken van voormalig UPC onder?
Ik heb op basis van ArChie's overzichten een lijstje met de verschillen tussen Den Haag op 8 oktober 2015 en Den Haag op 23 oktober 2015 gemaakt.
Conclusie: onze drie staatszenders zitten nu gebroederlijk in één TS. De andere TS bevat nu geen FTA-zenders meer. Je zou dus kunnen zeggen dat het een heel klein beetje meer opgeruimd is nu
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| ================================================================================================================================= Transport Stream ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Service name Type Service ID LCN LCN LCN LCN LCN LCN LCN ================================================================================================================================= 2098 1536 3333 4444 5555 6666 43186 386,00 386,00 386,00 386,00 386,00 386,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Verwijderd: RTL Lounge 1 19403 140 - - 140 140 140 TVE 1 19404 73 - - 73 73 73 Comedy Central Family 1 19407 29 - - 29 29 29 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Toegevoegd: NPO 3 HD 25 19405 - 927(3) 927(3) 927(3) 927(3) 3 ================================================================================================================================= 2099 1536 3333 4444 5555 6666 43186 394,00 394,00 394,00 394,00 394,00 394,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Verwijderd: NPO 3 HD 25 19421 927 927(3) 927(3) 927(3) 927(3) 3 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2099 1536 5555 6666 43186 394,00 394,00 394,00 394,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Toegevoegd: Comedy Central Family 1 19425 - 29 29 29 RTL Lounge 1 19427 - 140 140 140 TVE 1 19428 - 73 73 73 ================================================================================================================================= |
Conclusie: onze drie staatszenders zitten nu gebroederlijk in één TS. De andere TS bevat nu geen FTA-zenders meer. Je zou dus kunnen zeggen dat het een heel klein beetje meer opgeruimd is nu
Ik kom ook nog steeds Hustler TV tegen op 162MHz, terwijl de data stream toch echt al een poosje weg is.ArChie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:36:
Overigens bijzonder om te zien dat Ziggo/UPC na al die jaren van DVB-C nog steeds niet weet hoe ze een service moeten definiëren. Als we die "technici" zouden moeten geloven is Ziggo Zenderoverzicht HD een reguliere "Digital television service (type 1)" i.p.v. een "Advanced CODEC HD digital television service (type 25)". Prutsers.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Klopt, een Service Description Table (SDT) definitie die ze zijn vergeten op te ruimen:gjs schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:58:
[...]
Ik kom ook nog steeds Hustler TV tegen op 162MHz, terwijl de data stream toch echt al een poosje weg is.

Ik heb het al vaker aangegeven: Ze zijn niet in staat om hun eigen werkzaamheden te controleren. Ook dit voorbeeld toont weer aan dat de kennis niet verder reikt dan knopjes drukken.
Omgekeerd hebben ze bijvoorbeeld in Transport Stream 2103 diverse services zonder Service Definition Table definities:

En het "Service" kanaal in TS 18 met Service ID 19748 is ook zo'n lekker zinloos kanaal:

Ze zijn er tenminste eerlijk over 
Die services 16140-16143 kun je zeker niet bekijken? Ben wel nieuwsgierig naar wat daar dan voor data naar binnen wordt geschoven
Die services 16140-16143 kun je zeker niet bekijken? Ben wel nieuwsgierig naar wat daar dan voor data naar binnen wordt geschoven
[ Voor 65% gewijzigd door Jerrythafast op 23-10-2015 23:35 ]
Service 16140-16143 zijn de FOX Sports kanalen die ze een paar weken terug verhuisd hebben, ik vermoed dat ze die even dubbel laten draaien tot alle boxen zijn voorzien van een nieuwe zenderlijst.ArChie schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:21:
Omgekeerd hebben ze bijvoorbeeld in Transport Stream 2103 diverse services zonder Service Definition Table definities:
[afbeelding]
Allleen doen ze de actie daarna met NPO 3 HD en nog wat andere zenders verhuizen dan weer op een heel andere manier, daar planten ze van die rare zender verhuisd schermen op de oude locatie.
We hebben er in Transport Stream 3003 weer een nieuw kanaal met de naam Ziggo bij. Meer dan een video still met het Ziggo logo is het niet:

Misschien een test voor het nieuwe Ziggo Sportkanaal? Mogelijk dat Ziggo maandag iets spannends gaat aankondigen......
[ Voor 8% gewijzigd door rick1970 op 30-10-2015 18:40 ]
Volgens de Telegraaf die vanmorgen op de mat lag wel. Maandag wordt een 'nieuw ambitieus avontuur' onthuld. Volgens de krant wordt de nieuwe zender op LCN 14 gezet als ode aan Johan Cruijff. Cruijff is immers Ajacied, speelde met rugnummer 14 en Ziggo is sponsor van die club. Bovendien werd er onlangs longkanker bij de beste man geconstateerd, wat ik best als mogelijke drijfveer achter dit idee zou kunnen zien.
Heb de redactie ook al getipt;)
Heb de redactie ook al getipt;)
Het plan van de sportzender van Ziggo bestaat al langer. Dat het nu op 14 komt lijkt mij een mooie bijkomstigheid. Ben benieuwd of het 1 zender betreft of meerdere of dat ook alle sport1 zenders gratis worden voor ziggo abonnees. We horen het maandag...............
Hahaha ik zou niet verwachten dat ze een duur pakket als Sport1 opeens aan al hun klanten cadeau doen. Het zal met 99% zekerheid een enkele zender worden waarop een selectie van het aanbod van Sport1 wordt uitgezonden.
Geen idee, op dit moment is het niet meer dan een still video kanaal waarop continu bovenstaand Ziggo logo wordt uitgezonden met een bitrate van ongeveer 0.4 Mbps:rick1970 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:39:
Misschien een test voor het nieuwe Ziggo Sportkanaal? Mogelijk dat Ziggo maandag iets spannends gaat aankondigen......

In tegenstelling tot andere tijdelijke still video kanalen van Ziggo heeft dit kanaal wel een Service Definition Table (SDT) definitie:

Ook de Ziggo.png kanaal logo's (http://212.142.41.211/ChannelLogos/02/ziggo.png) zijn niet meer dan het Ziggo logo:

Er is zo'n 12 tot 14 Mbps ruimte in TS 3002. Het zouden dus voorbereidingen kunnen zijn voor een nieuw kanaal, maar het kan net zo goed een knutsel probeerseltje van een stagiaire zijn.
Deze logootjes staan er sinds donderdagavond op!
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 52% gewijzigd door Jerrythafast op 31-10-2015 15:13 . Reden: Met zelf toegevoegde zwarte achtergrond t.b.v. de leesbaarheid ]
Dat zou kunnen, maar zoals je in de getoonde SDT definitie van het "Ziggo" kanaal kan zien is geen van die Ziggo Sport logo's gekoppeld aan het still video kanaal.Jerrythafast schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien de door jouw gevonden logo's dezelfde namen als de Sport1 kanalen hebben lijkt het er meer op dat die logo's een voorbereiding zijn voor het hernoemen van de Sport1 kanalen in Ziggo Sport kanalen. Ofwel het zou een aanwijzing kunnen zijn dat Sport1 gaat verdwijnen nu Film1 bij de overname van Ziggo door LGI verplicht van de hand gedaan moest worden.
[ Voor 15% gewijzigd door ArChie op 31-10-2015 15:10 ]
Daar lijkt het haast wel op inderdaad! Misschien dat Aartstyle dan toch gelijk gaat krijgen... gratis Sport1 Ziggo Sport voor eenieder!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Ziggo alle voormalig Sport1 kanalen gratis ter beschikking gaat stellen. Ziggo/UPC is immers een commerciële partij, dus linksom of rechtsom moet er winst gemaakt worden. Gratis bestaat niet, dus de klanten zullen toch onder de noemer gestegen kosten de rekening gepresenteerd krijgen. Misschien dat er een gratis Ziggo Sport promo kanaal komt.Jerrythafast schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:09:
Daar lijkt het haast wel op inderdaad! Misschien dat Aartstyle dan toch gelijk gaat krijgen... gratis Sport1 Ziggo Sport voor eenieder!
Ik verwacht ook zoiets inderdaad. Maar we mogen wel blijven dromen toch
Via http://212.142.41.211/ChannelLogos/01 i.p.v. http://212.142.41.211/ChannelLogos/02 zijn de kleinere varianten van die logo's te vinden:Jerrythafast schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:57:

Ik krijg sinds 1 minuut geleden een 403 Access Denied als ik die directory listings opvraag
Dat gebeurde bij de vorige discussie over die locatie ook. Even een nieuwe sessie proberen en veelal lukt het dan weer wel.Jerrythafast schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:21:
Ik krijg sinds 1 minuut geleden een 403 Access Denied als ik die directory listings opvraag
Als de naam Sport1 inderdaad gaat verdwijnen en de voormalige Sport1 kanalen hernoemd worden naar Ziggo Sport, dan zal het interessant zijn wat de andere providers gaan doen:

Bron
Ik kan me voorstellen dat die niet echt zitten te wachten op een set Ziggo Sport kanalen in hun aanbod.

Bron
Ik kan me voorstellen dat die niet echt zitten te wachten op een set Ziggo Sport kanalen in hun aanbod.
Whahaha dat zou wel echt een hele vette diss zijn richting de concurrentie
Als ik mijn bron moet geloven wordt sport gebruikt in de strijd om de abonnee. Ik ga ervanuit dat sport1(ziggo sport) gratis wordt voor de ziggo abonnees. Dit lees ik ook tussen de regels uit diverse tweets afgelopen week die voorbij kwamen. Het kan echter goed zijn dat dit maar tijdelijk goed is voor de ziggo klanten. Liberty global is immers geen liefdadigheidsinstelling leert het verleden.ArChie schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:16:
[...]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat Ziggo alle voormalig Sport1 kanalen gratis ter beschikking gaat stellen. Ziggo/UPC is immers een commerciële partij, dus linksom of rechtsom moet er winst gemaakt worden. Gratis bestaat niet, dus de klanten zullen toch onder de noemer gestegen kosten de rekening gepresenteerd krijgen. Misschien dat er een gratis Ziggo Sport promo kanaal komt.
Weet iemand hier toevallig de meest recente frequenties te vinden voor Ziggo Groningen? (9700)
Deze waren eerst altijd te vinden op DTV monitor, maar sinds een aantal maanden niet meer. Ik kan al een tijdje een aantal zenders niet meer ontvangen..
Deze waren eerst altijd te vinden op DTV monitor, maar sinds een aantal maanden niet meer. Ik kan al een tijdje een aantal zenders niet meer ontvangen..
Zie de startposts van dit topic voor uitleg hoe je er zelf voor kunt zorgen dat er een overzicht voor Groningen komt.
Zoals ik al aangaf kan Ziggo het natuurlijk "gratis" noemen en dan vervolgens de kosten doorberekenen in de basis abonnementskosten om de klanten dat "gratis" weggevertje te laten betalen. Aan content zijn kosten verbonden die door iemand betaald zullen moeten worden en dat zal niet Ziggo/UPC zijn, maar de klanten. Een "gratis" (Horizon) ontvanger bestaat ook niet, daarvoor betaal je ook als klant door hogere abonnementskosten. Ondanks alle "gratis" weggevertjes moet Ziggo/UPC toch onder de streep winst maken anders hebben ze wat uit te leggen aan de CEO van LGI.Aartstyle schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:48:
Als ik mijn bron moet geloven wordt sport gebruikt in de strijd om de abonnee. Ik ga ervanuit dat sport1(ziggo sport) gratis wordt voor de ziggo abonnees.
De basis abonnementskosten zouden behoorlijk lager kunnen zijn als wij als klanten ook niet al die "gratis" weggevertjes en kortingen aan nieuwe klanten, "gratis" ongevraagde ontvangers, "gratis" ongevraagde diensten, etc. zouden moeten bekostigen. Persoonlijk heb ik liever lagere vaste abonnementskosten en de mogelijkheid om zelf te kiezen welke diensten en goederen ik wil toevoegen als ik daar behoefte aan heb i.p.v. ze ongevraagd opgedrongen te krijgen. Laat ze maar inzichtelijk maken wat al die "gratis" zaken kosten.
Morgen verhuist de Zender van de Maand van kanaal 14 naar kanaal 996. Kanaal 14 komt dan beschikbaar voor een nieuwe zender. Waarschijnlijk het nieuwe Ziggo Sportkanaal.

Haha dan had de Telegraaf dus gelijk gisteren
Verwijderd
Als ze dan ook f1 uitzenden live hoor je mij niet klagenrick1970 schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:03:
Morgen verhuist de Zender van de Maand van kanaal 14 naar kanaal 996. Kanaal 14 komt dan beschikbaar voor een nieuwe zender. Waarschijnlijk het nieuwe Ziggo Sportkanaal.
[afbeelding]
Wegens teleurstelling over de eerder dit jaar gewijzigde beeldkwaliteit dankzij de compressie door Ziggo, ben ik op zoek naar een provider die het bronmateriaal van de zenders 1 op 1 doorgeeft aan haar klanten.
Is er een provider die dit doet?
Nee, volgens mij nog niet.Frank76NL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:18:
Wegens teleurstelling over de eerder dit jaar gewijzigde beeldkwaliteit dankzij de compressie door Ziggo, ben ik op zoek naar een provider die het bronmateriaal van de zenders 1 op 1 doorgeeft aan haar klanten.
Ze passen allemaal compressie toe, zelfs de glasvezelproviders (terwijl dit niet helemaal niet hoeft)
Ik denk ook dat Ziggo het op deze manier gaat doen. En ook al zouden Ziggo abonnees (voormalig) Sport1 echt gratis krijgen vanaf later deze maand, dat zou juridisch niet eens mogen denk ik. Verwijzend naar juridische afspraken in het verleden tussen alle aanbieders. Ziggo was voor de overname door LGI ook nog een "third party" aanbieder, net zoals KPN, CanalDigitaal, Caiway e.d.. Ik dat dat er wat advocaten gaan opstaan vanuit de concurrerende aanbieders als Ziggo het echt gratis zou gaan aanbieden.ArChie schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:49:
[...]
Zoals ik al aangaf kan Ziggo het natuurlijk "gratis" noemen en dan vervolgens de kosten doorberekenen in de basis abonnementskosten om de klanten dat "gratis" weggevertje te laten betalen. Aan content zijn kosten verbonden die door iemand betaald zullen moeten worden en dat zal niet Ziggo/UPC zijn, maar de klanten. Een "gratis" (Horizon) ontvanger bestaat ook niet, daarvoor betaal je ook als klant door hogere abonnementskosten. Ondanks alle "gratis" weggevertjes moet Ziggo/UPC toch onder de streep winst maken anders hebben ze wat uit te leggen aan de CEO van LGI.
De basis abonnementskosten zouden behoorlijk lager kunnen zijn als wij als klanten ook niet al die "gratis" weggevertjes en kortingen aan nieuwe klanten, "gratis" ongevraagde ontvangers, "gratis" ongevraagde diensten, etc. zouden moeten bekostigen. Persoonlijk heb ik liever lagere vaste abonnementskosten en de mogelijkheid om zelf te kiezen welke diensten en goederen ik wil toevoegen als ik daar behoefte aan heb i.p.v. ze ongevraagd opgedrongen te krijgen. Laat ze maar inzichtelijk maken wat al die "gratis" zaken kosten.
Sport 1 bestaat nu uit 4 always-on kanalen en 2 Extra kanalen (die worden ingezet bij bepaalde uitzendingen). Indien Ziggo op één kanaal (14?) een Sport1 aanbod uit gaat zenden dan zal dat dus een keuze van een van de Sport1 zenders gaan worden (wisselend zender aanbod?), en dus lang niet alles.
Testing, one, two ...
Klopt. Maar naast een Ziggo Sport logo heeft Ziggo ook voor ieder Sport1 kanaal een eigen Ziggo Sport kanaal logo gemaakt en geüpload naar de logo server voor dat Horizon geval. De hamvraag is wat daar de bedoeling van is.hardware-lover schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:24:
Sport 1 bestaat nu uit 4 always-on kanalen en 2 Extra kanalen (die worden ingezet bij bepaalde uitzendingen). Indien Ziggo op één kanaal (14?) een Sport1 aanbod uit gaat zenden dan zal dat dus een keuze van een van de Sport1 zenders gaan worden (wisselend zender aanbod?), en dus lang niet alles.
Wat ik me afvraag is of de andere providers het uitgesteld kijken ook extra comprimeren zoals Ziggo/UPC nu doet met Replay TV. HD Replay TV content voor dat Horizon geval heeft namelijk een constante bitrate van maar 5.1 Mbps omdat Ziggo/UPC te weinig capaciteit heeft in de coaxsegmenten voor de VOD Transport Streams. Via de DOCSIS streams als IPTV verkeer gaat ook niet want dat zij weer een te grote belasting vormen voor de beperkte DOCSIS capaciteit in de coaxsegmenten.Soundwork schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:32:
Nee, volgens mij nog niet.
Ze passen allemaal compressie toe, zelfs de glasvezelproviders (terwijl dit niet helemaal niet hoeft)
De logo's had ik hier voorbij zien komen ja, maar ik dacht bij mezelf dat ze mogelijk, afhankelijk van welke Sport1 zender ze zouden laten zien, het juiste logo koppelen aan die zender? In het andere geval zou één Ziggo Sport1 kanaal onvoldoende zijn voor het Sport1 aanbod. Maar we zullen er snel genoeg achter gaan komen verwacht ik. Het kan in mijn situatie mogelijk wat geld per maand gaan besparen op het abonnement indien het volledige Sport1 pakket "gratis" beschikbaar komt.ArChie schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:45:
[...]
Klopt. Maar naast een Ziggo Sport logo heeft Ziggo ook voor ieder Sport1 kanaal een eigen Ziggo Sport kanaal logo gemaakt en geüpload naar de logo server voor dat Horizon geval. De hamvraag is wat daar de bedoeling van is.
Testing, one, two ...
Ziggo lanceert gratis sportkanaal: Ziggo Sport http://is.gd/Vdzt9L
Ziggo Sport is in HD te ontvangen op kanaal 14.
Ziggo Sport is in HD te ontvangen op kanaal 14.

Naast het Ziggo Sport kanaal dus ook een naamswijziging van Sport1:Sport1 wordt Ziggo Sport Totaal
Het gratis Ziggo Sport kanaal richt zich op de grote duels van verschillende sporten. De betaalde premiumzender Ziggo Sport Totaal biedt hetzelfde als voorheen Sport1. Het biedt veel keuze en bestaat uit zes kanalen, waaronder de 24/7 kanalen: Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Golf en Ziggo Sport Racing. Klanten van Sport1 gaan automatisch over naar Ziggo Sport Totaal.

Wat zal de reactie van de andere providers zijn?
Ziggo Sport HD (11.7 Mbps) is terecht gekomen in Transport Stream 2074. De SD uitvoering (5.4 Mbps) van dit kanaal bevindt zich in Transport Stream 2055.
Beide kanalen worden momenteel zonder encryptie doorgegeven en zenden een promo uit.

Het "Ziggo" video still kanaal in Transport Stream 3003 is nog steeds aanwezig.
Beide kanalen worden momenteel zonder encryptie doorgegeven en zenden een promo uit.

Het "Ziggo" video still kanaal in Transport Stream 3003 is nog steeds aanwezig.
Als een zender in HD wordt doorgegeven geeft de Humax digitale tv ontvanger dit aan in de zenderlijst.
Op kanaal 14 Ziggo Sport HD geeft de Humax geen HD logo mee. Ontbreekt er iets in het digitale signaal waardoor de ontvanger niet ziet dat het een HD zender betreft?
Op kanaal 14 Ziggo Sport HD geeft de Humax geen HD logo mee. Ontbreekt er iets in het digitale signaal waardoor de ontvanger niet ziet dat het een HD zender betreft?
Niet aan het signaal, maar wel iets bij de "technici" van Ziggo:rick1970 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:29:
Ontbreekt er iets in het digitale signaal waardoor de ontvanger niet ziet dat het een HD zender betreft?

Dat is uiteraard het verkeerde service type voor een HD kanaal. Het juiste type moet 25 zijn (Advanced CODEC HD digital television service).
Misschien dat ze dit nog aanpassen als de zender gaat beginnen. Dank voor de uitleg.
Heeft iemand enig idee wat er loos ik met DTVMonitor?
Ik krijg geen content meer te zien als ik de transportstreamlijst van Ziggo W(est) opvraag...
Ik krijg geen content meer te zien als ik de transportstreamlijst van Ziggo W(est) opvraag...
Zullen ze niet echt blij mee zijn, door een premium pakket aan te bieden wat de naam heeft van 1 van hun grootste concurrenten.....ArChie schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:51:
Wat zal de reactie van de andere providers zijn?
"U heeft het Ziggo Sport Totaal pakket, meneer? En u beweert klant bij ons te zijn?" zo vraagt de KPN klantenservice medewerker aan een KPN abonnee die een abonnement heeft op Sport1. Zal eerst nog wel het e.e.a. misgaan.
De beeldkwaliteit is een stuk beter op Ziggo Sport HD een constante bitrate van minimaal 12.6MBps, alleen nog steeds geen 5.1 geluid.
Beter dan watFabiandJ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:26:
De beeldkwaliteit is een stuk beter op Ziggo Sport HD een constante bitrate van minimaal 12.6MBps, alleen nog steeds geen 5.1 geluid.
Gratis Ziggo Sport is beter dan Sport1 Select HD á €15 per maand?
Zie dit artikel: http://www.totaaltv.nl/ni...in-hoge-hd-kwaliteit.htmlJerrythafast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:35:
[...]
Gratis Ziggo Sport is beter dan Sport1 Select HD á €15 per maand?
Waauw.
Ik ben benieuwd naar de formule 1 straks

Misschien gaat straks hetzelfde op voor Netflix Nederland? KPNFlix?Soundwork schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:58:
[...]
Zullen ze niet echt blij mee zijn, door een premium pakket aan te bieden wat de naam heeft van 1 van hun grootste concurrenten.....
"U heeft het Ziggo Sport Totaal pakket, meneer? En u beweert klant bij ons te zijn?" zo vraagt de KPN klantenservice medewerker aan een KPN abonnee die een abonnement heeft op Sport1. Zal eerst nog wel het e.e.a. misgaan.
http://www.totaaltv.nl/ni...neair-kanaal-bij-kpn.html
Testing, one, two ...
Zoals gewoonlijk heeft die overschrijver geen idee waar hij het over heeft.
Sport1 Select HD:

Ziggo Sport HD:

Verwijderd
Hier nog een hopelijk in 2016 alle wedstrijdenJerrythafast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:44:
Waauw.Ik ben benieuwd naar de formule 1 straks
Goh, het is ze gelukt:ArChie schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:41:
[...]
Niet aan het signaal, maar wel iets bij de "technici" van Ziggo:
Dat is uiteraard het verkeerde service type voor een HD kanaal. Het juiste type moet 25 zijn (Advanced CODEC HD digital television service).

Nu zou je denken dat ze dan ook iets geleerd hebben en direct even verder kijken dan hun neus lang is, maar dat is natuurlijk teveel van het goede. Dus het "Ziggo Zenderoverzicht HD" heeft nog steeds de verkeerde instelling:

Prutsers.
Er zit kennelijk weer een wijziging aan te komen in de regio Ziggo/UPC/Alkmaar. Transport Stream 3003 wordt doorgegeven op 154.75 MHz en er is nu een kopie op 122.75 MHz bij gekomen.
Iemand? Ik heb het geprobeert met Transedit, maar krijg dat niet voor elkaar. Heb de tutorial in de topicstart hiervoor gevolgd, maar wat ik ook doe, op de knop "analyze" kan ik niet klikken.. Hoop dat iemand me kan helpen!!powermarcel10 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:37:
Weet iemand hier toevallig de meest recente frequenties te vinden voor Ziggo Groningen? (9700)
Hier is 154Mhz al leeg, de zenders staan nu idd op 122MHzArChie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:26:
Er zit kennelijk weer een wijziging aan te komen in de regio Ziggo/UPC/Alkmaar. Transport Stream 3003 wordt doorgegeven op 154.75 MHz en er is nu een kopie op 122.75 MHz bij gekomen.
Dan wordt het langzaamaan misschien weer eens tijd voor zo'n plaatje

Heb gescand voor verschillen met transedit hier en in de regio Den Haag is er niks veranderd, kan niks vaststellen.
Misschien wordt regio Alkmaar de proeftuin van Ziggo. Doen ze eerst alles daar, wachten ze tot ArChie de foutjes heeft opgespoord en als het dan goed werkt passen ze de andere regio's aan

Op zich is het bijzonder dat er nu een Transport Stream op 122(.75) MHz wordt doorgegeven, want volgens mij hebben diverse kabelkeur coax einddozen in hun specificaties staan dat ze op de TV uitgang de frequentieband van 120 MHz tot 862 (of 1006) MHz doorgeven. Een Transport Stream op een center frequentie van 122(.75) MHz met een bandbreedte van 8 MHz neemt het gebied van 118(.75) MHz tot 126(.75) MHz in beslag wat dus deels, ongeveer 2 MHz, buiten die range valt.
Is dit weer een probeerseltje van Ziggo/UPC om te kijken hoeveel klanten er gaan klagen, of zijn ze zich niet bewust van de eigen kabelkeur specificaties. In het frequentieplan voor Ziggo/UPC/Alkmaar is de 130.75 MHz ook nog vrij, dus het is ook onnodig om deze grens op te zoeken.
Is dit weer een probeerseltje van Ziggo/UPC om te kijken hoeveel klanten er gaan klagen, of zijn ze zich niet bewust van de eigen kabelkeur specificaties. In het frequentieplan voor Ziggo/UPC/Alkmaar is de 130.75 MHz ook nog vrij, dus het is ook onnodig om deze grens op te zoeken.
[ Voor 24% gewijzigd door ArChie op 06-11-2015 21:14 ]
Kan je een screenshot plaatsen van het Transedit hoofdscherm? Kan je ook aangeven wat voor een DVB-C PC-TV hardware je gebruikt?powermarcel10 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:40:
[...]
Iemand? Ik heb het geprobeert met Transedit, maar krijg dat niet voor elkaar. Heb de tutorial in de topicstart hiervoor gevolgd, maar wat ik ook doe, op de knop "analyze" kan ik niet klikken.. Hoop dat iemand me kan helpen!!
Het gaat om de SD kanalen van Film1 en HBO, ik denk dat er niet zo heel veel mensen meer zijn die daar een abonnement op hebben en niet in HD kijken, dus waarschijnlijk wordt het niet eens opgemerkt.ArChie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:10:
Er zit ook een Ziggo Kanaal in deze met een knal oranje scherm met een groot Ziggo log er in. Ik ben benieuwd waar dat voor is.
Er waren hier afgelopen week ook werkzaamheden aan de digitale tv, netjes via de mail gemeld door Ziggo. Ik vermoed dat ze toen ook deze omzetting gedaan hebben.
Met hulp van gjs een bijgewerkt kanalen/frequentie overzicht voor Ziggo/UPC/Velsen.
Deel 1:
Deel 1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
| ================================================================================================================================= Transport Stream ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Network ID Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency Frequency QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR QAM/SR --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Service name Type Service ID LCN LCN LCN LCN LCN LCN LCN ================================================================================================================================= 18 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 474,00 474,00 474,00 474,00 474,00 474,00 474,00 64/6,875 64/6,875 64/6,875 64/6,875 64/6,875 64/6,875 64/6,875 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Digi SD 128 17721 - 0 0 - - - - Samsung 3102 iGuide prod 128 17722 - 0 0 - - - - Homecast Montana 128 17723 - 0 0 - - - - Panasonic 128 17725 - 0 0 - - - - Philips DCR 2020 128 17726 - 0 0 - - - - Samsung 360 128 17727 - 0 0 - - - - Humax 9200 128 17729 - 0 0 - - - - Samsung SMT3102 sw 128 17730 - 0 0 - - - - Cisco AVN iGuide test 128 17731 - 0 0 - - - - Cisco 8455 iGuide prod 128 17732 - 0 0 - - - - Cisco 8485 iGuide prod 128 17733 - 0 0 - - - - Cisco 8455 sw prod 128 17734 - 0 0 - - - - Cisco 8485 sw prod 128 17735 - 0 0 - - - - Humax 5200 dev 128 17736 - 0 0 - - - - Humax 5100 dev 128 17737 - 0 0 - - - - Cisco 8455 iGuide dev 128 17738 - 0 0 - - - - Cisco 8485 iGuide dev 128 17739 - 0 0 - - - - Cisco 8455 sw dev 128 17740 - 0 0 - - - - Cisco 8485 sw dev 128 17741 - 0 0 - - - - Humax 5000 128 17742 - 0 0 - - - - Humax 5050 128 17743 - 0 0 - - - - Samsung 9401 L6 128 17744 - 0 0 - - - - Samsung 380 128 17745 - 0 0 - - - - Humax 5300 prod 128 17746 - 0 0 - - - - Humax 5050 dev 128 17747 - 0 0 - - - - Humax 5200 128 17748 - 0 0 - - - - Humax 5100 128 17749 - 0 0 - - - - Samsung SMT 1140 128 17750 - 0 0 - - - - Samsung SMT 7140 128 17751 - 0 0 - - - - Samsung SMT 7140 dev 128 17752 - 0 0 - - - - Samsung 9401 L102 128 17753 - 0 0 - - - - Humax 5300 dev 128 17760 - 0 0 - - - - MvH Soft info 1 19747 790 - - 790 790 790 790 Service 1 19748 996 - - - - 996 - ================================================================================================================================= 601 1536 3333 6666 570,00 570,00 570,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Info 1 1 5510 985 985 985 Info 2 1 5520 986 986 986 Info 3 1 5530 987 987 987 Info 4 1 5540 988 988 988 Info 5 1 5550 989 989 989 Info 6 1 5560 990 990 990 Info HD 1 25 5570 991 991 991 Info HD 2 25 5580 992 992 992 ================================================================================================================================= 2049 1536 5555 6666 43193 858,00 826,00 826,00 826,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 24Kitchen 1 20001 24 24(945) 24(945) 944 Animal Planet HD 25 20002 208 208 208 208 BBC Entertainment 1 20003 65 65 65 65 SBS9 1 20004 19 19(940) 19(940) 943 FOX 1 20006 11 11(935) 11(935) 935 TV538 1 20007 538 538 538 538 Baby TV 1 20008 310 310 310 310 Planet Türk 1 20009 775 775 775 775 ================================================================================================================================= 2050 1536 5555 6666 43193 842,00 562,00 562,00 562,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BBC One HD 25 20022 952 952(61) 952(61) 61 Fashion TV HD 25 20024 133 133 133 133 Film1 Action HD 25 20026 955 955(102) 955(102) 102 ARD HD 25 20027 950 950(54) 950(54) 54 ZDF HD 25 20028 951 951(55) 951(55) 55 ================================================================================================================================= 2051 1536 3333 4444 5555 6666 43193 818,00 786,00 786,00 786,00 786,00 786,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1LIVE 2 11041 849 - - 849 849 849 WDR2 2 11042 850 - - 850 850 850 WDR3 2 11043 851 - - 851 851 851 WDR4 2 11044 852 - - 852 852 852 NDR1 2 11045 854 - - 854 854 854 NDR2 2 11046 855 - - 855 855 855 NDR Kultur 2 11047 856 - - 856 856 856 Radio Continu 2 11048 837 - - 837 837 837 Sunrise FM 2 11049 862 - - 862 862 862 Fip 2 11050 857 - - 857 857 857 STAR Gold 1 20043 761 - - 761 761 761 Brava NL Klassiek 1 20044 607 607 607 607 607 607 SLAM! 1 20045 603 - - 603 603 603 CCTV News 1 20046 508 - - 508 508 508 SBS9 HD 25 20047 940 - - 940(19) 940(19) 19 NPO Zapp Xtra 1 20048 311 - - 311 311 311 Zing 1 20049 764 - - 764 764 764 100% NL TV 1 20050 611 - - 611 611 611 ================================================================================================================================= 2052 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 810,00 810,00 810,00 810,00 810,00 385,00 810,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ID 1 20062 123 - - 123 123 123 123 Omrop Fryslân 1 20063 702 702 702 702 702 702 702 Omrop Fryslân 1 20064 - - - - - 0 - TV5 Monde 1 20065 71 - - 71 71 71 71 Mediaset Italia 1 20066 74 - - 74 74 74 74 Pebble TV 1 20067 305 - - 305 305 305 305 Ziggo TV 1 20068 12 13 13 13 13 13 13 TGRT EU 1 20070 778 - - 778 778 778 778 Horse & Country TV 1 20071 136 - - 136 136 136 136 Show TV 1 20072 770 - - 770 770 770 770 ================================================================================================================================= 2053 1536 3333 4444 5555 6666 43193 802,00 802,00 802,00 802,00 802,00 802,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Classical Greats 2 10101 888 - - 888 888 888 Classical Orchestral 2 10102 889 - - 889 889 889 Classical Calm 2 10103 890 - - 890 890 890 Country 2 10104 895 - - 895 895 895 Hollandse Hits 2 10105 866 - - 866 866 866 Chillout 2 10106 900 - - 900 900 900 Breaks & Beats 2 10107 903 - - 903 903 903 Kinderliedjes 2 10108 865 - - 865 865 865 World Carnival 2 10109 896 - - 896 896 896 Schlager 2 10110 874 - - 874 874 874 Hip Hop 2 10111 905 - - 905 905 905 Total Hits Italy 2 10112 872 - - 872 872 872 Peuter&Kleuterliedjes 2 10113 863 - - 863 863 863 Total Hits NL 2 10114 870 - - 870 870 870 Revival 60s-70s 2 10115 885 - - 885 885 885 Radio 538 2 10116 807 807 807 807 807 807 Efteling Radio 2 10117 820 820 820 820 820 820 Radio 10 2 10118 810 810 810 810 810 810 Concertzender 2 10120 819 819 819 819 819 819 BBC One 1 19001 61 61 61 61(952) 61(952) 951 BBC Two 1 19002 62 62 62 62(953) 62(953) 952 Canvas 1 19003 52 52 52 52(949) 52(949) 948 één 1 19004 51 51 51 51(948) 51(948) 947 BBC World News 1 19005 504 504 504 504 504 504 ================================================================================================================================= 2054 1536 3333 4444 5555 6666 43193 162,00 490,00 490,00 490,00 490,00 490,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jazz Classics 2 10201 891 - - 891 891 891 Cool Jazz 2 10202 892 - - 892 892 892 Alternative Classics 2 10203 877 - - 877 877 877 Chansons 2 10204 875 - - 875 875 875 All Day Party 2 10205 902 - - 902 902 902 Total Hits Spain 2 10206 873 - - 873 873 873 Rock 'n Roll Era 2 10207 881 - - 881 881 881 Hollandse Hits Gold 2 10208 867 - - 867 867 867 Nederpop 2 10209 868 - - 868 868 868 Nederpop Gold 2 10210 869 - - 869 869 869 Rewind 80s-90s 2 10211 886 - - 886 886 886 Lounge 2 10212 899 - - 899 899 899 Classic Rock 2 10213 879 - - 879 879 879 Harder Than Hell 2 10214 880 - - 880 880 880 Alternative 2 10215 876 - - 876 876 876 Sky Radio 2 10216 806 806 806 806 806 806 FunX 2 10217 816 816 816 816 816 816 Net5 1 19021 9 9 9 9(933) 9(933) 932 Net5 HD 25 19024 933 - - 933(9) 933(9) 9 Ketnet 1 19025 53 53 53 53 53 53 RTL Telekids 1 19026 312 - - 312 312 312 ================================================================================================================================= 2055 1536 3333 4444 5555 6666 43193 170,00 346,00 346,00 346,00 346,00 346,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Q-Music 2 18042 808 808 808 808 808 808 Sublime FM 2 18043 812 812 812 812 812 812 Arrow Classic Rock 2 18044 811 811 811 811 811 811 BNR Nieuwsradio 2 18045 815 815 815 815 815 815 Classic FM 2 18046 814 814 814 814 814 814 Radio Decibel 2 18047 818 818 818 818 818 818 SLAM! 2 18048 813 813 813 813 813 813 NPO 1 1 19041 1 1(925) 1(925) 1(925) 1(925) 925 NPO 2 1 19042 2 2(926) 2(926) 2(926) 2(926) 926 NPO 3 1 19043 3 3(927) 3(927) 3(927) 3(927) 927 Ziggo Sport 1 19044 - 14(976) 14(976) 14(976) 14(976) 976 Nickelodeon HD / Spike Chan 25 19046 937 - - 937(16) 937(16) 16 2M 1 19047 77 - - 77 77 77 ================================================================================================================================= 2056 1536 3333 4444 5555 6666 43193 322,00 322,00 322,00 322,00 322,00 322,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dancefloor Fillers 2 10301 901 - - 901 901 901 Disco Classics 2 10302 897 - - 897 897 897 Feelgood Music 2 10303 898 - - 898 898 898 Total Hits UK 2 10304 871 - - 871 871 871 Love Songs 2 10305 887 - - 887 887 887 Rock Anthems 2 10306 878 - - 878 878 878 Blues 2 10307 894 - - 894 894 894 Classic R 'n B & Soul 2 10308 906 - - 906 906 906 Reggae 2 10309 893 - - 893 893 893 Urban 2 10310 904 - - 904 904 904 NPO Radio 1 2 10311 801 801 801 801 801 801 NPO Radio 2 2 10312 802 802 802 802 802 802 NPO 3FM 2 10313 803 803 803 803 803 803 NPO Radio 4 2 10314 804 804 804 804 804 804 NPO Radio 5 2 10315 805 805 805 805 805 805 Radio Veronica 2 10317 809 809 809 809 809 809 Tweede Kamerlijn 2 10318 823 823 823 823 823 823 NL-Showcase 2 10319 907 - - 907 907 907 Radio Noord 2 10320 832 832 832 832 832 832 Radio Drenthe 2 10321 836 836 836 836 836 836 Radio Oost 2 10322 834 834 834 834 834 834 Radio West 2 10323 833 833 833 833 833 833 Omroep Zeeland 2 10324 835 835 835 835 835 835 Veronica / Disney XD 1 19061 8 8 8 8(932) 8(932) 933 Comedy Central 1 19062 14 15 15 15(936) 15(936) 936 RTL 1 19063 58 - - 58 58 58 HISTORY 1 19064 28 - - 28(947) 28(947) 963 Cartoon Network 1 19066 307 - - 307 307 307 ================================================================================================================================= 2057 1536 3333 4444 5555 6666 43193 330,00 330,00 330,00 330,00 330,00 330,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RTL 4 1 19081 4 4 4 4(928) 4(928) 928 RTL 5 1 19082 5 5 5 5(929) 5(929) 929 RTL 7 1 19083 7 7 7 7(931) 7(931) 931 MTV 1 19084 23 23 23 23(944) 23(944) 945 NPO Politiek 1 19085 502 - - 502 502 502 Shorts TV 1 19086 125 - - 125 125 125 192TV 1 19087 612 - - 612 612 612 ================================================================================================================================= 2058 1536 3333 4444 5555 6666 43193 338,00 338,00 338,00 338,00 338,00 338,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ARD 1 19101 54 54 54 54(950) 54(950) 949 ZDF 1 19102 55 55 55 55(951) 55(951) 950 SBS6 1 19103 6 6 6 6(930) 6(930) 930 Arte 1 19104 72 - - 72 72 72 Eurosport 1 19105 20 20 20 20(941) 20(941) 940 Extreme Sports Channel 1 19106 412 - - 412 412 412 Stingray LiteTV 1 19107 605 - - 605 605 605 ================================================================================================================================= 2059 1536 3333 4444 5555 6666 43193 346,00 306,00 306,00 306,00 306,00 306,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RTL 8 1 19121 10 10 10 10(934) 10(934) 934 Discovery 1 19122 17 17 17 17(938) 17(938) 938 CBS Reality 1 19123 132 - - 132 132 132 13TH Street 1 19124 22 - - 22(943) 22(943) 942 Euronews 1 19125 505 - - 505 505 505 Nickelodeon / Spike Channel 1 19126 15 16 16 16(937) 16(937) 937 Aljazeera English 1 19128 506 - - 506 506 506 ================================================================================================================================= 2060 1536 3333 4444 5555 6666 43193 786,00 818,00 818,00 818,00 818,00 818,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Regio TV Utrecht 1 19141 708 708 708 708 708 708 TV Rijnmond 1 19142 710 710 710 710 710 710 Omroep Flevoland 1 19143 706 706 706 706 706 706 L1 TV 1 19144 713 713 713 713 713 713 Omroep Brabant 1 19146 712 712 712 712 712 712 TV Gelderland 1 19147 705 705 705 705 705 705 AT5 1 19148 725 725 725 725 725 725 Regio TV Utrecht 1 21141 - - - - - - TV Rijnmond 1 21142 - - - - - - Omroep Flevoland 1 21143 - - - - - - L1TV 1 21144 - - - - - - Omroep Brabant 1 21146 - - - - - - TV Gelderland 1 21147 - - - - - - AT5 1 21148 - - - - - - ================================================================================================================================= 2061 1536 3333 4444 5555 6666 43193 354,00 354,00 354,00 354,00 354,00 354,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 100% NL 2 18161 821 821 821 821 821 821 Omrop Fryslân 2 18162 824 824 824 824 824 824 RTV NH 2 18163 826 826 826 826 826 826 Radio Gelderland 2 18164 828 828 828 828 828 828 Radio Rijnmond 2 18165 829 829 829 829 829 829 Omroep Brabant 2 18166 830 830 830 830 830 830 L1 Radio 2 18167 831 831 831 831 831 831 Radio Flevoland 2 18169 825 825 825 825 825 825 Radio M Utrecht 2 18170 827 827 827 827 827 827 Radio 8FM 2 18172 822 822 822 822 822 822 RADIONL 2 18173 838 - - 838 838 838 WDR5 2 18174 853 - - 853 853 853 Radio France International 2 18175 858 - - 858 858 858 TV NH 1 19161 707 707 707 707 707 707 XITE 1 19162 25 - - 25 25 25 NPO Nieuws 1 19163 501 - - 501 501 501 TLC 1 19164 21 21 21 21(942) 21(942) 941 National Geographic Channel 1 19165 18 18 18 18(939) 18(939) 939 Comedy Central HD 25 19166 936 - - 936(15) 936(15) 15 TV NH 1 21161 - 30 30 30 30 30 ================================================================================================================================= 2062 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 370,00 370,00 370,00 370,00 370,00 554,00 370,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VH1 Classic 1 19201 606 - - 606 606 606 606 Eurosport HD 25 19202 941 - - 941(20) 941(20) 941 20 SBS6 HD 25 19203 930 - - 930(6) 930(6) 930 6 RT 1 19204 - - - 509 509 993 509 Eventkanaal 1 19205 999 999 999 999 999 999 999 TRT Türk 1 19206 76 - - 76 76 76 76 ================================================================================================================================= 2063 1536 5555 6666 43193 378,00 378,00 378,00 378,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- National Geographic Channel 25 19221 939 939(18) 939(18) 18 Discovery HD 25 19222 938 938(17) 938(17) 17 Canvas HD 25 19226 949 949(52) 949(52) 52 FOX Sports 5 Eredivisie HD 25 19227 973 973(425) 973(425) 425 HBO2 HD 25 19228 959 959(112) 959(112) 112 Ziggo Live Events FOX Sport 25 30227 - - - - ================================================================================================================================= 2064 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 826,00 522,00 522,00 522,00 522,00 490,00 522,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nat Geo Wild 1 19241 204 - - 204(964) 204(964) 204 962 JimJam 1 19242 308 - - 308 308 308 308 ONS 1 19244 211 - - 211 211 211 211 Discovery Science 1 19246 202 - - 202 202 202 202 Discovery World 1 19247 203 - - 203 203 203 203 DJAZZ.tv 1 19248 609 - - 609 609 609 609 RTL Z 1 19249 - 12 12 12(975) 12(975) 995(975) 975 ================================================================================================================================= 2066 1536 5555 6666 43193 522,00 794,00 794,00 794,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Syfy 1 19261 121 121(961) 121(961) 960 AMC 1 19262 131 131 131 131 E! 1 19263 126 126(963) 126(963) 961 WDR 1 19264 56 56 56 56 Eurosport 2 1 19265 411 411(968) 411(968) 967 NPO Humor TV 1 19267 130 130 130 130 Motors TV 1 19268 413 413 413 413 ================================================================================================================================= 2067 1536 5555 6666 43193 138,00 722,00 722,00 722,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sat. 1 1 19281 59 59 59 59 BBC Three / CBBC 1 19283 63 63 63 63 BBC Four / Cbeebies 1 19284 64 64 64 64 NPO Doc 1 19285 212 212 212 212 NPO Best 1 19286 127 127 127 127 Family7 1 19287 230 230 230 230 Disney XD 1 19288 301 301 301 301 ================================================================================================================================= 2068 1536 5555 6666 43193 146,00 162,00 162,00 162,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nicktoons 1 19301 303 303 303 303 Brazzers TV Europe 1 19302 793 793 793 793 Nick Jr. 1 19303 306 306 306 306 MTV Music 24 1 19304 601 601 601 601 PassieXXX 1 19305 794 794 794 794 Disney Junior 1 19306 302 302 302 302 NPO 101 1 19307 128 128 128 128 X-MO 1 19308 797 797 797 797 Hustler TV 1 19309 - - - - Erotiek Pakket info 1 19310 789 789 789 789 ================================================================================================================================= 2069 1536 5555 6666 43193 778,00 778,00 778,00 778,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sport1 Select HD 25 19321 966 966(401) 966(401) 401 Sport1 Select 1 19322 401 401(966) 401(966) 965 Sport1 Golf 1 19323 403 403 403 403 Comedy Central Extra 1 19325 124 124 124 124 Samanyolu Avrupa 1 19326 776 776 776 776 Ziggo Live Events Sport1 25 30321 - - - - Ziggo Live Events Sport1 1 30322 - - - - Ziggo Live Events Sport1 1 30323 - - - - Ziggo Live Events FOX Sport 1 30324 - - - - ================================================================================================================================= |
Deel 2:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
| ================================================================================================================================= 2070 1536 5555 6666 43193 490,00 314,00 314,00 314,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dusk! Deluxe 1 19341 795 795 795 795 Sport1 Racing 1 19342 404 404 404 404 Sport1 Extra1 1 19343 405 405 405 405 Sport1 Extra2 1 19344 406 406 406 406 Sport1 Voetbal 1 19345 402 402(967) 402(967) 966 Habertürk 1 19346 773 773 773 773 Ziggo Zenderoverzicht 1 19347 998 998(977) 998(977) 998 Ziggo Zenderoverzicht HD 1 19348 975 977(998) 977(998) 977 FOX Sports info 1 19349 420 420 420 420 Ziggo Live Events Sport1 1 30342 - - - - Ziggo Live Events Sport1 1 30343 - - - - Ziggo Live Events Sport1 1 30344 - - - - Ziggo Live Events Sport1 1 30345 - - - - ================================================================================================================================= 2071 1536 5555 6666 43193 722,00 554,00 554,00 554,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- één HD 25 19362 948 948(51) 948(51) 51 MTV HD 25 19363 944 944(23) 944(23) 23 HBO3 HD 25 19367 960 960(113) 960(113) 113 FOXlife HD 25 19368 946 946(26) 946(26) 26 BBC Two HD 25 19369 953 953(62) 953(62) 62 ================================================================================================================================= 2073 1536 3333 4444 5555 6666 43193 546,00 546,00 546,00 546,00 546,00 546,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RTV-7 1 19641 75 - - 75 75 75 STAR Plus 1 19642 760 - - 760 760 760 TV Drenthe 1 19643 703 703 703 703 703 703 TV Oost 1 19644 704 704 704 704 704 704 Film1 Spotlight HD 25 19645 957 - - 957(104) 957(104) 104 Zee TV 1 19648 762 - - 762 762 762 Zee Cinema 1 19649 763 - - 763 763 763 SET Asia 1 19650 765 - - 765 765 765 TV Drenthe 1 21643 - - - - - - TV Oost 1 21644 - - - - - - ================================================================================================================================= 2074 1536 3333 4444 5555 6666 43193 466,00 466,00 466,00 466,00 466,00 466,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Code Download HZN 1 16661 - - - - - - MH_System_Data_Service -1 17662 - - - - - - Ziggo Sport HD 25 19661 - 976(14) 976(14) 976(14) 976(14) 14 MyZen HD 25 19665 134 - - 134 134 134 Euro Star 1 19666 772 - - 772 772 772 Euro D 1 19667 771 - - 771 771 771 ATV Avrupa 1 19668 777 - - 777 777 777 Testbeeld 1 19669 997 997 997 997 997 997 Ziggo Live Events 25 19670 - - - - - - ================================================================================================================================= 2076 1536 5555 6666 43193 578,00 578,00 578,00 578,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 24Kitchen HD 25 19701 945 945(24) 945(24) 24 Film1 Comedy & Kids HD 25 19702 956 956(103) 956(103) 103 HBO HD 25 19704 958 958(111) 958(111) 111 HISTORY HD 25 19705 947 947(28) 947(28) 28 Nat Geo Wild HD 25 19706 964 964(204) 964(204) 204 ================================================================================================================================= 2097 1536 5555 6666 43193 154,00 842,00 842,00 842,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FOX Sports 6 HD 25 19385 974 974(426) 974(426) 426 E! HD 25 19386 963 963(126) 963(126) 126 Syfy HD 25 19387 961 961(121) 961(121) 121 Travel Channel HD 25 19388 965 965(210) 965(210) 210 MTV Live HD 25 19389 613 613 613 613 Ziggo Live Events FOX Sport 25 30385 - - - - ================================================================================================================================= 2098 1536 3333 4444 5555 6666 43193 386,00 386,00 386,00 386,00 386,00 386,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NPO 1 HD 25 19401 925 925(1) 925(1) 925(1) 925(1) 1 NPO 2 HD 25 19402 926 926(2) 926(2) 926(2) 926(2) 2 NPO 3 HD 25 19405 - 927(3) 927(3) 927(3) 927(3) 3 ================================================================================================================================= 2099 1536 5555 6666 43193 394,00 394,00 394,00 394,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RTL 8 HD 25 19422 934 934(10) 934(10) 10 13TH Street HD 25 19424 943 943(22) 943(22) 22 Comedy Central Family 1 19425 - 29 29 29 RTL Lounge 1 19427 - 140 140 140 TVE 1 19428 - 73 73 73 Ziggo Live Events FOX Sport 1 30423 - - - - ================================================================================================================================= 2100 1536 3333 4444 5555 6666 43193 450,00 450,00 450,00 450,00 450,00 450,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FOX Sports 1 Eredivisie HD 25 19441 969 - - 969(421) 969(421) 421 Veronica HD / Disney XD 25 19442 932 - - 932(8) 932(8) 8 Nick Hits 1 19443 304 - - 304 304 304 Boomerang 1 19444 309 - - 309 309 309 CI 1 19446 122 - - 122 122 122 CNN 1 19447 503 503 503 503 503 503 Ziggo Live Events FOX Sport 25 30441 - - - - - - ================================================================================================================================= 2101 1536 5555 6666 43193 458,00 458,00 458,00 458,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RTL 4 HD 25 19461 928 928(4) 928(4) 4 RTL 5 HD 25 19462 929 929(5) 929(5) 5 Film1 Sundance 1 19463 105 105 105 105 FOX Sports 3 Eredivisie HD 25 19464 971 971(423) 971(423) 423 Ziggo Live Events FOX Sport 25 30464 - - - - ================================================================================================================================= 2102 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 498,00 498,00 498,00 498,00 498,00 482,00 498,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CNBC Europe 1 19481 507 - - 507 507 507 507 TV West 1 19482 709 709 709 709 709 709 709 RTL Crime 1 19483 120 - - 120 120 120 120 NPO Cultura 1 19484 222 - - 222 222 222 222 Travel Channel 1 19485 210 - - 210(965) 210(965) 210 964 MTV Brand New 1 19486 604 - - 604 604 604 604 DanceTrippin 1 19487 602 - - 602 602 602 602 MvH Soft 1 19488 791 - - 791 791 789 791 TV West 1 21482 - - - - - 0 - ================================================================================================================================= 2103 1536 3333 4444 5555 6666 43193 698,00 698,00 698,00 698,00 698,00 698,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NPO Radio 6 2 18501 817 817 817 817 817 817 FOXlife 1 19501 26 - - 26(946) 26(946) 946 Sport1 Voetbal HD 25 19502 967 - - 967(402) 967(402) 402 MvH Hard 1 19503 792 - - 792 792 792 Ziggo Live Events FOX Sport 1 30140 - - - - - - Ziggo Live Events FOX Sport 1 30141 - - - - - - Ziggo Live Events FOX Sport 1 30142 - - - - - - Ziggo Live Events FOX Sport 1 30143 - - - - - - Ziggo Live Events Sport1 25 30502 - - - - - - ================================================================================================================================= 2106 1536 5555 6666 43193 586,00 586,00 586,00 586,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FOX Sports 2 HD 25 19561 970 970(422) 970(422) 422 FOX Sports 4 HD 25 19562 972 972(424) 972(424) 424 FOX HD 25 19563 935 935(11) 935(11) 11 Film1 Premiere HD 25 19565 954 954(101) 954(101) 101 TLC HD 25 19566 942 942(21) 942(21) 21 Ziggo Live Events FOX Sport 25 30561 - - - - Ziggo Live Events FOX Sport 25 30562 - - - - ================================================================================================================================= 2107 1536 3333 4444 5555 6666 43193 770,00 770,00 770,00 770,00 770,00 770,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eurosport 2 HD 25 19581 968 - - 968(411) 968(411) 411 Omroep Zeeland 1 19582 711 711 711 711 711 711 TV Noord 1 19583 701 701 701 701 701 701 OUTTV 1 19585 129 - - 129 129 129 Mezzo 1 19586 608 - - 608 608 608 TV Oranje 1 19587 610 - - 610 610 610 Zender van de Maand 1 19589 13 996 996 996 996 996 TV Noord 1 21583 - - - - - - OUTTV 1 21585 798 - - 798 798 798 ================================================================================================================================= 2112 1536 3333 4444 5555 6666 9876 43193 362,00 362,00 362,00 362,00 362,00 714,00 362,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BBC Radio 1 2 18181 839 - - 839 839 839 839 BBC Radio 2 2 18182 840 - - 840 840 840 840 BBC Radio 3 2 18183 841 - - 841 841 841 841 BBC Radio 4 2 18184 842 - - 842 842 842 842 BBC World Service 2 18185 843 - - 843 843 843 843 Radio 1 (VRT) 2 18186 844 844 844 844 844 844 844 Radio 2 (VRT) 2 18187 845 845 845 845 845 845 845 Klara 2 18188 847 847 847 847 847 847 847 Studio Brussel 2 18189 846 846 846 846 846 846 846 MNM 2 18190 848 848 848 848 848 848 848 RNE Radio Uno 2 18191 859 - - 859 859 859 859 RTL 7 HD 25 19181 931 - - 931(7) 931(7) 931 7 Disney Channel 1 19183 16 27 27 27 27 27 27 Kral TV 1 19185 774 - - 774 774 774 774 NDR 1 19186 57 - - 57 57 57 57 Penthouse 1 19187 796 - - 796 796 796 796 RTL Z HD 25 19191 - - - 975(12) 975(12) 994(12) 12 ================================================================================================================================= 3002 1536 5555 6666 9876 43193 176,00 170,00 170,00 176,00 170,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- FOX Sports 1 Eredivisie 1 19741 - 421(969) 421(969) 421(969) 969 FOX Sports 2 1 19742 - 422(970) 422(970) 422(970) 970 FOX Sports 3 Eredivisie 1 19743 - 423(971) 423(971) 423(971) 971 FOX Sports 4 1 19744 - 424(972) 424(972) 424(972) 972 FOX Sports 5 Eredivisie 1 19745 - 425(973) 425(973) 425(973) 973 FOX Sports 6 1 19746 - 426(974) 426(974) 426(974) 974 ================================================================================================================================= 3003 1536 5555 6666 43193 554,00 122,00 122,00 122,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Humax Fox C SD 128 17761 - - - - Humax Fox Z SD 128 17762 - - - - HBO 1 19781 111 111(958) 111(958) 957 HBO2 1 19782 112 112(959) 112(959) 958 HBO3 1 19783 113 113(960) 113(960) 959 Film1 Action 1 19784 102 102(955) 102(955) 954 Film1 Comedy & Kids 1 19785 103 103(956) 103(956) 955 Film1 Premiere 1 19786 101 101(954) 101(954) 953 Film1 Spotlight 1 19787 104 104(957) 104(957) 956 Ziggo 1 19788 - - - 0 ================================================================================================================================= 3004 1536 3333 4444 5555 6666 43193 834,00 834,00 834,00 834,00 834,00 834,00 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 256/6,900 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lokale Omroep radio 2 18801 915 915 915 915 915 915 Lokale Omroep radio 2 18802 916 916 916 916 916 916 Lokale Omroep radio 2 18803 917 917 917 917 917 917 Lokale Omroep radio 2 18804 918 918 918 918 918 918 Lokale Omroep radio 2 18805 919 - - - - - Lokale Omroep radio 2 18806 920 - - - - - Lokale Omroep radio 2 18807 921 - - - - - Lokale Omroep radio 2 18808 922 - - - - - Lokale Omroep radio 2 18809 923 - - - - - Lokale Omroep radio 2 18810 924 - - - - - Lokale Omroep 1 19801 40 40 40 40 40 40 Lokale Omroep 1 19802 41 41 41 41 41 41 Lokale Omroep 1 19803 42 42 42 42 42 42 Lokale Omroep 1 19804 43 - - - - - Lokale Omroep 1 19805 44 - - - - - Lokale Omroep 1 19806 45 - - - - - Lokale Omroep 1 19807 46 46 46 46 46 46 Lokale Omroep 1 19808 47 47 47 47 47 47 Lokale Omroep 1 19809 48 - - - - - Lokale Omroep 1 19810 49 - - - - - PodiumTV 1 19820 - - - - - - GPTV 1 19821 - - - - - - TV Limburg 1 19822 - - - - - - Infothuis 1 19823 - - - - - - Omroep Brabant TV 1 19824 - - - - - - Omroep Brabant TV 1 21822 - - - - - - ================================================================================================================================= Network ID's: 1536 - Ziggo Network 3333 - Velsen B2B FTA 4444 - Velsen FTA 5555 - Velsen 6666 - Velsen B2B 9876 - Test Region II - Ziggo 43193 - Velsen HZN Service types: 1 - Digital television service 2 - Digital radio sound service 25 - Advanced CODEC HD digital television service 128 - User defined: firmware download service |
En de HD kanalen lijst voor Ziggo/UPC/Velsen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
| ============================================================= HD Simulcast Logical Channel Number (LCN) list 5555 - Velsen ============================================================= LCN Service name Service ID Type TS ID ------------------------------------------------------------- 1 NPO 1 HD 19401 25 2098 2 NPO 2 HD 19402 25 2098 3 NPO 3 HD 19405 25 2098 4 RTL 4 HD 19461 25 2101 5 RTL 5 HD 19462 25 2101 6 SBS6 HD 19203 25 2062 7 RTL 7 HD 19181 25 2112 8 Veronica HD / Disney XD 19442 25 2100 9 Net5 HD 19024 25 2054 10 RTL 8 HD 19422 25 2099 11 FOX HD 19563 25 2106 12 RTL Z HD 19191 25 2112 13 Ziggo TV 20068 1 2052 14 Ziggo Sport HD 19661 25 2074 15 Comedy Central HD 19166 25 2061 16 Nickelodeon HD / Spike Channel 19046 25 2055 17 Discovery HD 19222 25 2063 18 National Geographic Channel HD 19221 25 2063 19 SBS9 HD 20047 25 2051 20 Eurosport HD 19202 25 2062 21 TLC HD 19566 25 2106 22 13TH Street HD 19424 25 2099 23 MTV HD 19363 25 2071 24 24Kitchen HD 19701 25 2076 25 XITE 19162 1 2061 26 FOXlife HD 19368 25 2071 27 Disney Channel 19183 1 2112 28 HISTORY HD 19705 25 2076 29 Comedy Central Family 19425 1 2099 30 TV NH 21161 1 2061 40 Lokale Omroep 19801 1 3004 41 Lokale Omroep 19802 1 3004 42 Lokale Omroep 19803 1 3004 46 Lokale Omroep 19807 1 3004 47 Lokale Omroep 19808 1 3004 51 één HD 19362 25 2071 52 Canvas HD 19226 25 2063 53 Ketnet 19025 1 2054 54 ARD HD 20027 25 2050 55 ZDF HD 20028 25 2050 56 WDR 19264 1 2066 57 NDR 19186 1 2112 58 RTL 19063 1 2056 59 Sat. 1 19281 1 2067 61 BBC One HD 20022 25 2050 62 BBC Two HD 19369 25 2071 63 BBC Three / CBBC 19283 1 2067 64 BBC Four / Cbeebies 19284 1 2067 65 BBC Entertainment 20003 1 2049 71 TV5 Monde 20065 1 2052 72 Arte 19104 1 2058 73 TVE 19428 1 2099 74 Mediaset Italia 20066 1 2052 75 RTV-7 19641 1 2073 76 TRT Türk 19206 1 2062 77 2M 19047 1 2055 101 Film1 Premiere HD 19565 25 2106 102 Film1 Action HD 20026 25 2050 103 Film1 Comedy & Kids HD 19702 25 2076 104 Film1 Spotlight HD 19645 25 2073 105 Film1 Sundance 19463 1 2101 111 HBO HD 19704 25 2076 112 HBO2 HD 19228 25 2063 113 HBO3 HD 19367 25 2071 120 RTL Crime 19483 1 2102 121 Syfy HD 19387 25 2097 122 CI 19446 1 2100 123 ID 20062 1 2052 124 Comedy Central Extra 19325 1 2069 125 Shorts TV 19086 1 2057 126 E! HD 19386 25 2097 127 NPO Best 19286 1 2067 128 NPO 101 19307 1 2068 129 OUTTV 19585 1 2107 130 NPO Humor TV 19267 1 2066 131 AMC 19262 1 2066 132 CBS Reality 19123 1 2059 133 Fashion TV HD 20024 25 2050 134 MyZen HD 19665 25 2074 136 Horse & Country TV 20071 1 2052 140 RTL Lounge 19427 1 2099 202 Discovery Science 19246 1 2064 203 Discovery World 19247 1 2064 204 Nat Geo Wild HD 19706 25 2076 208 Animal Planet HD 20002 25 2049 210 Travel Channel HD 19388 25 2097 211 ONS 19244 1 2064 212 NPO Doc 19285 1 2067 222 NPO Cultura 19484 1 2102 230 Family7 19287 1 2067 301 Disney XD 19288 1 2067 302 Disney Junior 19306 1 2068 303 Nicktoons 19301 1 2068 304 Nick Hits 19443 1 2100 305 Pebble TV 20067 1 2052 306 Nick Jr. 19303 1 2068 307 Cartoon Network 19066 1 2056 308 JimJam 19242 1 2064 309 Boomerang 19444 1 2100 310 Baby TV 20008 1 2049 311 NPO Zapp Xtra 20048 1 2051 312 RTL Telekids 19026 1 2054 401 Sport1 Select HD 19321 25 2069 402 Sport1 Voetbal HD 19502 25 2103 403 Sport1 Golf 19323 1 2069 404 Sport1 Racing 19342 1 2070 405 Sport1 Extra1 19343 1 2070 406 Sport1 Extra2 19344 1 2070 411 Eurosport 2 HD 19581 25 2107 412 Extreme Sports Channel 19106 1 2058 413 Motors TV 19268 1 2066 420 FOX Sports info 19349 1 2070 421 FOX Sports 1 Eredivisie HD 19441 25 2100 422 FOX Sports 2 HD 19561 25 2106 423 FOX Sports 3 Eredivisie HD 19464 25 2101 424 FOX Sports 4 HD 19562 25 2106 425 FOX Sports 5 Eredivisie HD 19227 25 2063 426 FOX Sports 6 HD 19385 25 2097 501 NPO Nieuws 19163 1 2061 502 NPO Politiek 19085 1 2057 503 CNN 19447 1 2100 504 BBC World News 19005 1 2053 505 Euronews 19125 1 2059 506 Aljazeera English 19128 1 2059 507 CNBC Europe 19481 1 2102 508 CCTV News 20046 1 2051 509 RT 19204 1 2062 538 TV538 20007 1 2049 601 MTV Music 24 19304 1 2068 602 DanceTrippin 19487 1 2102 603 SLAM! 20045 1 2051 604 MTV Brand New 19486 1 2102 605 Stingray LiteTV 19107 1 2058 606 VH1 Classic 19201 1 2062 607 Brava NL Klassiek 20044 1 2051 608 Mezzo 19586 1 2107 609 DJAZZ.tv 19248 1 2064 610 TV Oranje 19587 1 2107 611 100% NL TV 20050 1 2051 612 192TV 19087 1 2057 613 MTV Live HD 19389 25 2097 701 TV Noord 19583 1 2107 702 Omrop Fryslân 20063 1 2052 703 TV Drenthe 19643 1 2073 704 TV Oost 19644 1 2073 705 TV Gelderland 19147 1 2060 706 Omroep Flevoland 19143 1 2060 707 TV NH 19161 1 2061 708 Regio TV Utrecht 19141 1 2060 709 TV West 19482 1 2102 710 TV Rijnmond 19142 1 2060 711 Omroep Zeeland 19582 1 2107 712 Omroep Brabant 19146 1 2060 713 L1 TV 19144 1 2060 725 AT5 19148 1 2060 760 STAR Plus 19642 1 2073 761 STAR Gold 20043 1 2051 762 Zee TV 19648 1 2073 763 Zee Cinema 19649 1 2073 764 Zing 20049 1 2051 765 SET Asia 19650 1 2073 770 Show TV 20072 1 2052 771 Euro D 19667 1 2074 772 Euro Star 19666 1 2074 773 Habertürk 19346 1 2070 774 Kral TV 19185 1 2112 775 Planet Türk 20009 1 2049 776 Samanyolu Avrupa 19326 1 2069 777 ATV Avrupa 19668 1 2074 778 TGRT EU 20070 1 2052 789 Erotiek Pakket info 19310 1 2068 790 MvH Soft info 19747 1 18 791 MvH Soft 19488 1 2102 792 MvH Hard 19503 1 2103 793 Brazzers TV Europe 19302 1 2068 794 PassieXXX 19305 1 2068 795 Dusk! Deluxe 19341 1 2070 796 Penthouse 19187 1 2112 797 X-MO 19308 1 2068 798 OUTTV 21585 1 2107 801 NPO Radio 1 10311 2 2056 802 NPO Radio 2 10312 2 2056 803 NPO 3FM 10313 2 2056 804 NPO Radio 4 10314 2 2056 805 NPO Radio 5 10315 2 2056 806 Sky Radio 10216 2 2054 807 Radio 538 10116 2 2053 808 Q-Music 18042 2 2055 809 Radio Veronica 10317 2 2056 810 Radio 10 10118 2 2053 811 Arrow Classic Rock 18044 2 2055 812 Sublime FM 18043 2 2055 813 SLAM! 18048 2 2055 814 Classic FM 18046 2 2055 815 BNR Nieuwsradio 18045 2 2055 816 FunX 10217 2 2054 817 NPO Radio 6 18501 2 2103 818 Radio Decibel 18047 2 2055 819 Concertzender 10120 2 2053 820 Efteling Radio 10117 2 2053 821 100% NL 18161 2 2061 822 Radio 8FM 18172 2 2061 823 Tweede Kamerlijn 10318 2 2056 824 Omrop Fryslân 18162 2 2061 825 Radio Flevoland 18169 2 2061 826 RTV NH 18163 2 2061 827 Radio M Utrecht 18170 2 2061 828 Radio Gelderland 18164 2 2061 829 Radio Rijnmond 18165 2 2061 830 Omroep Brabant 18166 2 2061 831 L1 Radio 18167 2 2061 832 Radio Noord 10320 2 2056 833 Radio West 10323 2 2056 834 Radio Oost 10322 2 2056 835 Omroep Zeeland 10324 2 2056 836 Radio Drenthe 10321 2 2056 837 Radio Continu 11048 2 2051 838 RADIONL 18173 2 2061 839 BBC Radio 1 18181 2 2112 840 BBC Radio 2 18182 2 2112 841 BBC Radio 3 18183 2 2112 842 BBC Radio 4 18184 2 2112 843 BBC World Service 18185 2 2112 844 Radio 1 (VRT) 18186 2 2112 845 Radio 2 (VRT) 18187 2 2112 846 Studio Brussel 18189 2 2112 847 Klara 18188 2 2112 848 MNM 18190 2 2112 849 1LIVE 11041 2 2051 850 WDR2 11042 2 2051 851 WDR3 11043 2 2051 852 WDR4 11044 2 2051 853 WDR5 18174 2 2061 854 NDR1 11045 2 2051 855 NDR2 11046 2 2051 856 NDR Kultur 11047 2 2051 857 Fip 11050 2 2051 858 Radio France International 18175 2 2061 859 RNE Radio Uno 18191 2 2112 862 Sunrise FM 11049 2 2051 863 Peuter&Kleuterliedjes 10113 2 2053 865 Kinderliedjes 10108 2 2053 866 Hollandse Hits 10105 2 2053 867 Hollandse Hits Gold 10208 2 2054 868 Nederpop 10209 2 2054 869 Nederpop Gold 10210 2 2054 870 Total Hits NL 10114 2 2053 871 Total Hits UK 10304 2 2056 872 Total Hits Italy 10112 2 2053 873 Total Hits Spain 10206 2 2054 874 Schlager 10110 2 2053 875 Chansons 10204 2 2054 876 Alternative 10215 2 2054 877 Alternative Classics 10203 2 2054 878 Rock Anthems 10306 2 2056 879 Classic Rock 10213 2 2054 880 Harder Than Hell 10214 2 2054 881 Rock 'n Roll Era 10207 2 2054 885 Revival 60s-70s 10115 2 2053 886 Rewind 80s-90s 10211 2 2054 887 Love Songs 10305 2 2056 888 Classical Greats 10101 2 2053 889 Classical Orchestral 10102 2 2053 890 Classical Calm 10103 2 2053 891 Jazz Classics 10201 2 2054 892 Cool Jazz 10202 2 2054 893 Reggae 10309 2 2056 894 Blues 10307 2 2056 895 Country 10104 2 2053 896 World Carnival 10109 2 2053 897 Disco Classics 10302 2 2056 898 Feelgood Music 10303 2 2056 899 Lounge 10212 2 2054 900 Chillout 10106 2 2053 901 Dancefloor Fillers 10301 2 2056 902 All Day Party 10205 2 2054 903 Breaks & Beats 10107 2 2053 904 Urban 10310 2 2056 905 Hip Hop 10111 2 2053 906 Classic R 'n B & Soul 10308 2 2056 907 NL-Showcase 10319 2 2056 915 Lokale Omroep radio 18801 2 3004 916 Lokale Omroep radio 18802 2 3004 917 Lokale Omroep radio 18803 2 3004 918 Lokale Omroep radio 18804 2 3004 925 NPO 1 19041 1 2055 926 NPO 2 19042 1 2055 927 NPO 3 19043 1 2055 928 RTL 4 19081 1 2057 929 RTL 5 19082 1 2057 930 SBS6 19103 1 2058 931 RTL 7 19083 1 2057 932 Veronica / Disney XD 19061 1 2056 933 Net5 19021 1 2054 934 RTL 8 19121 1 2059 935 FOX 20006 1 2049 936 Comedy Central 19062 1 2056 937 Nickelodeon / Spike Channel 19126 1 2059 938 Discovery 19122 1 2059 939 National Geographic Channel 19165 1 2061 940 SBS9 20004 1 2049 941 Eurosport 19105 1 2058 942 TLC 19164 1 2061 943 13TH Street 19124 1 2059 944 MTV 19084 1 2057 945 24Kitchen 20001 1 2049 946 FOXlife 19501 1 2103 947 HISTORY 19064 1 2056 948 één 19004 1 2053 949 Canvas 19003 1 2053 950 ARD 19101 1 2058 951 ZDF 19102 1 2058 952 BBC One 19001 1 2053 953 BBC Two 19002 1 2053 954 Film1 Premiere 19786 1 3003 955 Film1 Action 19784 1 3003 956 Film1 Comedy & Kids 19785 1 3003 957 Film1 Spotlight 19787 1 3003 958 HBO 19781 1 3003 959 HBO2 19782 1 3003 960 HBO3 19783 1 3003 961 Syfy 19261 1 2066 963 E! 19263 1 2066 964 Nat Geo Wild 19241 1 2064 965 Travel Channel 19485 1 2102 966 Sport1 Select 19322 1 2069 967 Sport1 Voetbal 19345 1 2070 968 Eurosport 2 19265 1 2066 969 FOX Sports 1 Eredivisie 19741 1 3002 970 FOX Sports 2 19742 1 3002 971 FOX Sports 3 Eredivisie 19743 1 3002 972 FOX Sports 4 19744 1 3002 973 FOX Sports 5 Eredivisie 19745 1 3002 974 FOX Sports 6 19746 1 3002 975 RTL Z 19249 1 2064 976 Ziggo Sport 19044 1 2055 977 Ziggo Zenderoverzicht 19347 1 2070 996 Zender van de Maand 19589 1 2107 997 Testbeeld 19669 1 2074 998 Ziggo Zenderoverzicht HD 19348 1 2070 999 Eventkanaal 19205 1 2062 ============================================================= ===================================================================== Service type list 5555 - Velsen ===================================================================== Type Name Count --------------------------------------------------------------------- 1 Digital television service 181 2 Digital radio sound service 105 25 Advanced CODEC HD digital television service 55 --------------------------------------------------------------------- Total channels: 341 ===================================================================== |
Het bijgewerkte frequentieplan voor Ziggo/UPC/Velsen - 5555/43193 - Gemeente Heemskerk:

Wel typisch dat er nu weer 4 op 1 volgende tranportsstreams vrij zijn van 130-154Mhz, wellicht dat het een extra blokje internet downstreams wordt ?
nu alles in principe een huur model is... zou Ziggo/UPC toch wel vrij makkelijk SD zenders waar een HD variant van beschikbaar is gaan uitfaseren... krijg je wat ruimte..
en voor klanten die nu echt nog alleen maar een SD decoder hebben.. doe ze een mooi aanbod?
verder zou je ATV ook kunnen uitfaseren.. alleen dan moet je wel Caiway's voorbeeld even volgen.. door die zenders in een DVB-T Mux op de kabel te poten.. 25/30 frequenties die je terug brengt naar een stuk of 3..
ongecodeerd.. DVB-T via de kabel.. ontvangers kosten werkelijk waar niks.. dus mensen die nog analoog kijken in een slaapkamer ofzo. investeren dan maar 2 tientjes.
en voor klanten die nu echt nog alleen maar een SD decoder hebben.. doe ze een mooi aanbod?
verder zou je ATV ook kunnen uitfaseren.. alleen dan moet je wel Caiway's voorbeeld even volgen.. door die zenders in een DVB-T Mux op de kabel te poten.. 25/30 frequenties die je terug brengt naar een stuk of 3..
ongecodeerd.. DVB-T via de kabel.. ontvangers kosten werkelijk waar niks.. dus mensen die nog analoog kijken in een slaapkamer ofzo. investeren dan maar 2 tientjes.
404 Signature not found
Ik denk dat ze dan toch liever hun klanten een Horizon toesturen
ook primaJerrythafast schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:00:
Ik denk dat ze dan toch liever hun klanten een Horizon toesturen
maar ATV neemt nu gewoon nog 1350mbits in.. ruim een derde van wat er in de meeste regio's aan capaciteit is. *bij 25 analoge zenders
404 Signature not found
Ik denk dat ze liever analoog eerst uitfaseren dan SD zenders. Het standaardpakket is vooral FTA in SD en veel van die cheape blokker tv'tjes enzo met dvb-c tuner kunnen geen HD aan.
Analoog staat al hoog op de lijst om uitgefaseerd te worden alleen ik heb van mensen binnen Ziggo vernomen dat er nog geen datum voor staat; dat zou periodiek worden bekeken. Het is vooral dat ze die ruimte claimen nog niet nodig hebben dat ze dat zo laten. Vanuit deze gedachte kun je wel concluderen omdat ze vooral met de internet snelheid ook omhoog willen gaan vs de concurrentie dat het relatief snel kan gaan, als in daadwerkelijk de komende jaren.
Zelf hoop ik op wat extra HD versies van enkele zenders en wat zenders die nu vooral FTA op de satelliet zitten maar wel wat toevoegen aan het huidige assortiment. Eigenlijk ben ik best tevreden met hoe Ziggo nu is en heb buiten de ontvangstproblemen binnen in dit pand weinig te klagen met Ziggo. Periodiek kijk ik naar alternatieven en bij Ziggo voor een standaard pakket vind ik (voor mijzelf) dat je het beste uit bent. Dus zo veel commentaar zul je van mij niet horen.
Oh en over dat analoog verhaal, ik heb pas ook gesproken over dat irdeto verhaal en ook dat staat niet op hun planning, dus voorlopig zitten wij inderdaad nog gebakken
Analoog staat al hoog op de lijst om uitgefaseerd te worden alleen ik heb van mensen binnen Ziggo vernomen dat er nog geen datum voor staat; dat zou periodiek worden bekeken. Het is vooral dat ze die ruimte claimen nog niet nodig hebben dat ze dat zo laten. Vanuit deze gedachte kun je wel concluderen omdat ze vooral met de internet snelheid ook omhoog willen gaan vs de concurrentie dat het relatief snel kan gaan, als in daadwerkelijk de komende jaren.
Zelf hoop ik op wat extra HD versies van enkele zenders en wat zenders die nu vooral FTA op de satelliet zitten maar wel wat toevoegen aan het huidige assortiment. Eigenlijk ben ik best tevreden met hoe Ziggo nu is en heb buiten de ontvangstproblemen binnen in dit pand weinig te klagen met Ziggo. Periodiek kijk ik naar alternatieven en bij Ziggo voor een standaard pakket vind ik (voor mijzelf) dat je het beste uit bent. Dus zo veel commentaar zul je van mij niet horen.
Oh en over dat analoog verhaal, ik heb pas ook gesproken over dat irdeto verhaal en ook dat staat niet op hun planning, dus voorlopig zitten wij inderdaad nog gebakken
Ik zag dat ranges voor de informatie in de footer van het frequentieplan niet meer correct waren door de overlap van de eerste transport stream met het onbenoemde gebied van 108 tot 120 MHz. Daarom een aanpassing gemaakt aan het tooltje zodat het weer klopt. Onderstaand het correcte frequentieplan voor Ziggo/UPC/Velsen - 5555/43193 - Gemeente Heemskerk:

Vanwege het tuner type in kabelmodems zou ik dan verwachten dat ook transport streams 2068 en 3002 naar 130 en 138 MHz doorgeschoven worden zodat het weer één aaneengesloten blok van Internet downstreams wordt.gjs schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:39:
Wel typisch dat er nu weer 4 op 1 volgende tranportsstreams vrij zijn van 130-154Mhz, wellicht dat het een extra blokje internet downstreams wordt ?
Nou als we willen testen met deze nieuwe modems hebben ze zeker meer donwstreams nodig.
http://www.totaaltv.nl/ni...-en-telenet-op-komst.html
Een rekensommetje leert (16+4)*50Mbit=1Gbit, dit is natuurlijk pure speculatie, maar het zal kunnen.
Een rekensommetje leert (16+4)*50Mbit=1Gbit, dit is natuurlijk pure speculatie, maar het zal kunnen.
vandaag nog net een smartcard ontvangen van Ziggo.. en een Irdeto kaart
niet dat ik hem ga gebruiken.. want ik heb er immers al 5
alleen geen idee of je die dingen mag door verkopen
deze is nog niet geactiveerd namelijk .
niet dat ik hem ga gebruiken.. want ik heb er immers al 5
alleen geen idee of je die dingen mag door verkopen
404 Signature not found
Ja zolang je hem nog niet geactiveerd heb geen probleem. Zelfs al is die geactiveerd dan kan je hem volgens mij ook overdragen aan een ander persoon, mits je alle gevegens hebt.
Het zou kunnen, maar Ziggo heeft ook kabelmodems die geschikt zijn voor 24 downstreams en dat was nog geen aanleiding om het aantal downsstreams in de coaxsegmenten uit te breiden van 16 naar 24. In mijn coaxsegment vindt de aanpassing vannacht plaats en hier zitten nog veel meer andere diensten tussen de 122.75 MHz en de eerste downstream op 274 MHz.gjs schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:08:
Nou als we willen testen met deze nieuwe modems hebben ze zeker meer donwstreams nodig.
Als dit nog enigszins actueel is (komt van begin april 2015) zou ik verwachten dat ze de TS'en op 250-266 MHz verhuizen naar 130-146 MHz. Anders zouden ze met allemaal analoge zenders moeten gaan schuiven, dat hebben ze al jaren niet meer gedaan voor zover ik weet.ArChie schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:04:
[...]
Het zou kunnen, maar Ziggo heeft ook kabelmodems die geschikt zijn voor 24 downstreams en dat was nog geen aanleiding om het aantal downsstreams in de coaxsegmenten uit te breiden van 16 naar 24. In mijn coaxsegment vindt de aanpassing vannacht plaats en hier zitten nog veel meer andere diensten tussen de 122.75 MHz en de eerste downstream op 274 MHz.
zou je naast de QAM verhogen, ook de symbolrate nog hoger trekken dan 6952
of is dat gewoon eigenlijk de MAX binnen een 8mhz kanaal?
404 Signature not found
Hier vind je een iets recentere voor mijn regio (na de aanpassing van vannacht werk ik het frequentieplan voor mijn regio weer bij): ArChie in "Digitale TV info & frequenties bij Ziggo/Casema/Multikabel"Jerrythafast schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:39:
Als dit nog enigszins actueel is (komt van begin april 2015) zou ik verwachten dat ze de TS'en op 250-266 MHz verhuizen naar 130-146 MHz. Anders zouden ze met allemaal analoge zenders moeten gaan schuiven, dat hebben ze al jaren niet meer gedaan voor zover ik weet.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze de komende maanden telkens de klanten gaan lastig vallen om één transport stream per keer te verplaatsen om zo de benodigde uitbreiding van het EuroDOCSIS downstream blok te creëren. Maar het is Ziggo/UPC en die hebben wel vaker laten zien niet veel rekening te houden met de overlast die ze klanten bezorgen door niet in één keer meerdere wijzigingen uit te voeren.
enige wat ik merk als ze hebben lopen schuiven in de transportstreams freqs of als ze een zender naar een andere gezet hebben is dat de zendernaam nog wel eens kwijt is.. dan staat ze als "NEW SERVICE" in de lijst.. alleen wel keurig op de juiste plek volgens de lcnArChie schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:52:
[...]
Hier vind je een iets recentere voor mijn regio (na de aanpassing van vannacht werk ik het frequentieplan voor mijn regio weer bij): ArChie in "Digitale TV info & frequenties bij Ziggo/Casema/Multikabel"
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze de komende maanden telkens de klanten gaan lastig vallen om één transport stream per keer te verplaatsen om zo de benodigde uitbreiding van het EuroDOCSIS downstream blok te creëren. Maar het is Ziggo/UPC en die hebben wel vaker laten zien niet veel rekening te houden met de overlast die ze klanten bezorgen door niet in één keer meerdere wijzigingen uit te voeren.
als ik dan op de zender ( of 1 van de zenders binnen de stream ) afstem zijn de namen ook gewoon weer terug
404 Signature not found
Ze vermoeden dat de wijziging dit keer wat meer problemen geeft aangezien ze het speciaal als netwerk onderhoud aankondigen:
Je wilt graag de beste beeldkwaliteit, snelste internetverbinding en een kraakheldere telefoonlijn. Daarom verbeteren wij regelmatig ons netwerk. Dat doen we zoveel mogelijk 's nachts of op rustige uren zodat je er zo min mogelijk van merkt. In de nacht van maandag 9 op dinsdag 10 november 2015 gaan wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor je aan de slag.
Werken
Onze monteurs werken dan aan:
• Digitale TV
Tijdens en na de werkzaamheden
Misschien kan je even niet bellen, internetten of televisiekijken. Sorry, maar dat is onvermijdelijk. Maak je geen zorgen, na de werkzaamheden werkt alles vanzelf weer. Heel soms is er toch geen televisiebeeld of internetverbinding. Met onze stappenplannen los je dit binnen een paar minuten op. Kom je er zelf niet uit? Dan helpt onze klantenservice je graag.
Digitale televisie
Geen beeld? Haal de digitale ontvanger 30 seconden van de stroom en volg ons stappenplan.
Interactieve televisie
Met dit stappenplan krijg je interactieve televisie weer werkend.
Heb je nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar. Bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
Digitale TV... dus de analoge zenders gaan in ieder geval blijven zitten waar ze zitten. Ik ben benieuwd
De mogelijkheden zijn vastgelegd in de diverse specificaties. Voor (Euro)DOCSIS 3.0 zijn dit de downstream mogelijkheden:SMSfreakie schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:52:
zou je naast de QAM verhogen, ook de symbolrate nog hoger trekken dan 6952of is dat gewoon eigenlijk de MAX binnen een 8mhz kanaal?

Ze hebben er in jouw regio meer tijd voor nodig dan bij ons het geval was, uurtje werk, geen idee wat er is gewijzigd.ArChie schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:08:
Ze vermoeden dat de wijziging dit keer wat meer problemen geeft aangezien ze het speciaal als netwerk onderhoud aankondigen:
[...]
de rest van het verhaal is exact hetzelfdeJe wilt graag de beste beeldkwaliteit, snelste internetverbinding en een kraakheldere telefoonlijn. Daarom verbeteren wij regelmatig ons netwerk. Dat doen we zoveel mogelijk 's nachts of op rustige uren zodat je er zo min mogelijk van merkt. In de nacht van maandag 12 op dinsdag 13 oktober 2015 gaan wij tussen 1.00 en 2.00 uur voor je aan de slag.
Werken
• Digitale TV
• Telefonie
Testing, one, two ...
Kan ook zijn dat ze bij ArChie gewoon minder precies weten hoe laat ze aan het werk gaan.hardware-lover schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:52:
[...]
Ze hebben er in jouw regio meer tijd voor nodig dan bij ons het geval was, uurtje werk, geen idee wat er is gewijzigd.
[...]
de rest van het verhaal is exact hetzelfde
Tja, in oktober hebben we hier ook onderhoud gehad:
Nu zou je denken dat ze dan zo'n transport stream 3003 verplaatsing van 154.75 MHz naar 122.75 MHz toen ook wel even hadden kunnen meenemen, maar dat hadden ze toen vermoedelijk nog niet bedacht. Dus hebben we vannacht weer onderhoud.Je wilt graag de beste beeldkwaliteit, snelste internetverbinding en een kraakheldere telefoonlijn. Daarom verbeteren wij regelmatig ons netwerk. Dat doen we zoveel mogelijk 's nachts of op rustige uren zodat je er zo min mogelijk van merkt. In de nacht van woensdag 21 op donderdag 22 oktober 2015 gaan wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor je aan de slag.
Werken
• Digitale TV
Tijdens en na de werkzaamheden
Misschien kan je even niet bellen, internetten of televisiekijken. Sorry, maar dat is onvermijdelijk. Maak je geen zorgen, na de werkzaamheden werkt alles vanzelf weer. Heel soms is er toch geen televisiebeeld of internetverbinding. Met onze stappenplannen los je dit binnen een paar minuten op. Kom je er zelf niet uit? Dan helpt onze klantenservice je graag.
Digitale televisie
Geen beeld? Haal de digitale ontvanger 30 seconden van de stroom en volg ons stappenplan.
Interactieve televisie
Met dit stappenplan krijg je interactieve televisie weer werkend.
Heb je nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar. Bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
En dan ben ik altijd even nieuwsgierig wat ik daar nog van terug kan vinden, en dan valt me op dat het bij de andere mailtjes, eerder dit jaar verzonden, er inderdaad 1-6 staat vermeld, behalve dan weer bij een mail van;Jerrythafast schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:18:
[...]
Kan ook zijn dat ze bij ArChie gewoon minder precies weten hoe laat ze aan het werk gaan.Ik heb hier in ieder geval in de mailtjes van Ziggo nog nooit iets anders dan "tussen 1 en 6" zien staan. Jouw post is de eerste keer dat ik zoiets zie.
14-01-2015
Wanneer is het onderhoud?
In de nacht van woensdag 14 op donderdag 15 januari 2015 zijn wij tussen 1.15 en 4.00 uur voor u aan het werk.
Maar het merendeel van de mailtjes bevat 1:00 - 6:00 uur
Testing, one, two ...
hm.. nou goed.. intussen zou Ziggo mijn oude Alles in 1 meuk naar connect en play start + TV royaal.
alleen waarom ze nou zonodig een nieuw modem moesten afsturen
als ze nou een nieuwer model hadden gedaan.. okee.. maar exact de zelfde
en weer een hoop aansluit meuk die ik niet nodig heb..
al zijn de 2 kabels met voor op een f-connector aansluiting te drukken wel apart.. geen schroefwarteltje.. maar gewoon er op drukken en ze zitten nog redelijk stevig vast ook ..
alleen waarom ze nou zonodig een nieuw modem moesten afsturen

en weer een hoop aansluit meuk die ik niet nodig heb..
al zijn de 2 kabels met voor op een f-connector aansluiting te drukken wel apart.. geen schroefwarteltje.. maar gewoon er op drukken en ze zitten nog redelijk stevig vast ook ..
404 Signature not found
De enige wijziging die ik t.o.v. 4 november waarneem na het aangekondigde onderhoud van afgelopen nacht is dat de Ziggo still in Transport Stream 3003 niet langer LCN 0 heeft. Transport Stream 3003 wordt hier dus nog steeds doorgegeven op 154.75 MHz. Joost mag dus weten wat ze vannacht hebben uitgespookt tijdens het onderhoud.
Ik heb 2 Digital devices duoflex tuners. 4 tuners in totaal dus. Dit gecombineerd met een octopus CI van digital devices. Ik draai Windows 10!ArChie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:23:
[...]
Kan je een screenshot plaatsen van het Transedit hoofdscherm? Kan je ook aangeven wat voor een DVB-C PC-TV hardware je gebruikt?
Hierbij een screenshot!

Hopelijk weet iemand raad!
Als je in voormalig Ziggo gebied woont zijn de instellingen 474 MHz, 6875 en 64-QAM. In voormalig UPC gebied zijn de instellingen 164 MHz, 6900 en 64-QAM.
Even voor de zekerheid: Je hebt toch wel bij Settings -> Hardware op "Detect Devices" gedrukt en er is minimaal één Device met Tuner Type Cable en Status Normal:powermarcel10 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:43:
Hierbij een screenshot!

Er staan er idd 4, en allen staan op normal.ArChie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:03:
[...]
Even voor de zekerheid: Je hebt toch wel bij Settings -> Hardware op "Detect Devices" gedrukt en er is minimaal één Device met Tuner Type Cable en Status Normal:
[afbeelding]
Ze staan alle 4 op Cable en op normal.. Moet ik nog meer Settings aanpassen?powermarcel10 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:53:
[...]
Er staan er idd 4, en allen staan op normal.