Toon posts:

Aanschaf notebook applicatieontwikkelaar

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Voor de opleiding die ik volgend jaar ga volgen, heb ik een notebook nodig. Omdat ik er nu eigenlijk ook een nodig heb, wil ik er nu al een aanschaffen. De opleiding die ik ga volgen is die van Applicatie Ontwikkel. Ik heb alleen helemaal geen verstand van notebooks, en dus ook niet wat ik nodig heb voor de opleiding. Ik heb nog geen specs van de opleiding zelf omdat ik de notebook pas in het tweede jaar nodig heb, en ik nog niet ben begonnen aan de opleiding. Dus aan jullie de vraag of jullie een notebook weten die goed is voor deze opleiding, en over twee jaar waarsschijnlijk nog mee kan. Games etc. hoef ik er niet op te draaien en mijn budget is ~€650,-.

Alvast bedankt !

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk eens naar de Best Buy Guides.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Basis Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.