Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tekentablet - Cursor verspringt vercticaal

Pagina: 1
Acties:

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Op het moment gebruik ik Windows 7 x64 en ben ik in het bezit van een Wireless Scroll Tablet 1200-V2.

Wanneer ik hier horizontaal met mijn pen van links naar rechts beweeg dan beweegt die gewoon vloeiend zoals het hoort. Als ik echter verticaal van de onderkant naar de bovenkant beweeg dan verspringt hij zes keer. De denkbeeldige horizontale lijnen waar hij verspringt als ik die snijd liggen netjes verdeelt. Hij gaat dus een stuk vloeiend, dan schiet hij een stuk omhoog, dan weer een stuk vloeiend, dan schiet hij een stuk omhoog, enzovoort...

Als ik een lat op het tekentablet leg en ik probeer schuin van linksonder naar rechtsboven een lijn te trekken dan verspringt hij een aantal keren (als ik over die denkbeeldige lijnen ga) verticaal naar boven. Mijn lijn die er dus schuin hoort uit te zien bestaat uit 7 schuine stukken en 6 verticale stukken.

Heeft dit te maken met de 4:3 verhouding van mijn tekentablet en de 14:10 verhouding van mijn scherm? Echter helpt een resolutie instellen zoals 800x600 ook niet. Het veranderen van relatieve of absolute positionering lost dit probleem ook niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door TaraWij op 13-03-2009 11:35 ]