Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Synchronisatie programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een synchronisatie programma voor het volgende Voorbeeld?

Voorbeeld: Als ik Map A, B en C heb, als ik dan in Map A een nieuwe directory aan maak dat er dan automatisch in map B & C deze nieuwe directory ook komt te staan maar zonder inhoudelijke bestanden.

Ik heb de volgende programma's gebruikt: Allway Sync en Synctoy, maar bij deze programma's kun je maar uit twee mappen kiezen waar de directory's in komen te staan en de inhoudelijke bestanden worden mee gekopieerd.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
je kan in always sync onder het kopje advanced gewoon nog een extra locatie toevoegen waarnaar hij moet syncen. Vervolgens maak je gewoon een exclusion filter aan dat je alleen op files toepast waar alle files aan voldoen. Bijvoorbeeld: de grootte zit ergens tussen de 0 bytes en 5gb ofzo. Dan kun je ook nog eventueel subfolders wegfilteren als je dat wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Craven87 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:22:
je kan in always sync onder het kopje advanced gewoon nog een extra locatie toevoegen waarnaar hij moet syncen. Vervolgens maak je gewoon een exclusion filter aan dat je alleen op files toepast waar alle files aan voldoen. Bijvoorbeeld: de grootte zit ergens tussen de 0 bytes en 5gb ofzo. Dan kun je ook nog eventueel subfolders wegfilteren als je dat wilt.
Als ik het programma geopend heb en ik heb links de hoofdmap en rechts drie mappen A B en C. ik heb dan in de hoofdmap een nieuwe directory angemaakt ik klik dan in het programma op synchroniseren, maar die nieuwe directory komt niet in de mappen A B of C te staan?

• Craven
  • Nu online
wat zegt hij dan? hij geeft namelijk een behoorlijk uitgebreid overzicht weer van wat hij gekopieerd heeft en wat niet en waarom niet

Verwijderd

Topicstarter
Craven87 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:58:
wat zegt hij dan? hij geeft namelijk een behoorlijk uitgebreid overzicht weer van wat hij gekopieerd heeft en wat niet en waarom niet
ik heb dan in de hoofdmap een nieuwe directory test aangemaakt en als ik dan op synchroniseren heb geklikt staat er dat die directory test niet bestaat?

• Craven
  • Nu online
sorry voor de late reactie maar had het nogal druk.

maar dat lijkt me nogal logisch aangezien hij niet bestaat op de locatie waarnaar het gesynct moet worden.
hij geeft aan wat de verschillen zijn tussen de mappen.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dit kan ook met Xcopy, standaard in windows geïntegreerd. Met de /T switch kopieert hij enkel de mappenstructuur. Wel slaat hij lege mappen over, met /T /E kopieert hij ook de mappenstructuur van lege mappen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben ook bezig geweest met Always Sync. De bedoeling was mijn mp3-collectie op mijn PC te synchroniseren met mijn NMT (Popcornhour). Op zich werkt het programma best goed, maar waar het niet mee overweg kan dat zijn leestekens in bestandsnamen (het synchroniseert de bestanden wel, maar kan vervolgens de bron niet meer vinden en gooit de gesynchroniseerde bestanden weer weg. Een leuke manier om mijn pc en NMT bezig te houden, maar niet helemaal zoals het hoort ;) ).

Ik ben nu Synctoy van Microsoft aan het proberen. Het duurt alleen nog wel even voor ik kan zeggen of dit wel geschikt is (syncen gaat ongeveer op 10 mbit hier en het is behoorlijk wat).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1