op zich zou het wel fijn zijn om te weten welke browser je gebruikt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Excuus.
Momenteel zit ik op school:
IE 6
Nog iets, als ik een product net toevoeg, bijvoorbeeld even World in conflict ( PC game) Dan staan de plaatjes en info er nog niet, maar ik kan er wel op klikken! onzichtbaar dus, maar wel klikbaar!

Groot:
Wellicht zien jullie hem wel?
[PC] World in Conflict (deel 2)
Momenteel zit ik op school:
IE 6
Nog iets, als ik een product net toevoeg, bijvoorbeeld even World in conflict ( PC game) Dan staan de plaatjes en info er nog niet, maar ik kan er wel op klikken! onzichtbaar dus, maar wel klikbaar!

Groot:
Wellicht zien jullie hem wel?
[PC] World in Conflict (deel 2)
[ Voor 20% gewijzigd door Tomino op 13-03-2009 11:07 ]
Dont blame me, Blame The Hague university 
dat ik het niet gemeld had
dat ik het niet gemeld had
geen idee, dat mag het management beslissenTomino schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:26:
So that's it ?
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 13-03-2009 20:36 ]
Intentionally left blank
Ah, volkomen begrijpelijk!
Ik zat er ook niet mee, maar ik dacht dat er een streven was naar zo veel mogelijk compatibiliteit. Maarja, er ligt uiteraard een grens.
Lekker laten zitten dan
Ik zat er ook niet mee, maar ik dacht dat er een streven was naar zo veel mogelijk compatibiliteit. Maarja, er ligt uiteraard een grens.
Lekker laten zitten dan
Ik leg het maandag nog even voor aan het management
Intentionally left blank
Dat overlegje kwam overigens het volgende uit voort: plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6
Nu IE8 uit is valt IE6 buiten onze actieve ondersteuning, en dat mag ook wel eens voor een 8 jaar oude browser. Sorry, maar WONTFIX dus...
Nu IE8 uit is valt IE6 buiten onze actieve ondersteuning, en dat mag ook wel eens voor een 8 jaar oude browser. Sorry, maar WONTFIX dus...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()