Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

win Vista update fout?

Pagina: 1
Acties:

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:50
Hallo,

Gister avond wanneer ik mijn computer ging afsluiten, had ik een windows update. Deze had ik geinstalleerd.
Nu dat ik vanochtend mijn computer opstart, ging tijdens het aamelden van me gebruikersaccount, Vista mijn bureablad voorbereiden.
Wanneer dat klaar was, was ik bijna alle pictogrammen op het bureablad kwijt, geen netwerk verbinding. Start menu veranderd en super traag. 10 bakken koffie en nog niks op het scherm.

Nu vraag ik mij af of er een fout bekend is van de nieuwe windows update?

Zo niet, dan ga ik vanavond even alles even onderzoeken wat er aan de hand kan zijn.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Welke update betreft het? De meeste updates kun je nog gewoon verwijderen en kijken of dit het probleem oplost.
1. Open Installed Updates by clicking the Start button , clicking Control Panel, clicking Programs, and then, under Programs and Features, clicking View installed updates.

2. Click the update that you want to remove, and then click Uninstall. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Specs

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:50
welke update is niet bekend... was tijdens het afsluiten van me computer. was ik verder ook niet bij.
Maar vanavond zal ik alles uitzoeken!