Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-07 13:16
Ik ben op zoek naar een nieuw setje headphones, omdat ik eens wat anders wil dan in-ears.
Ik zit met een budget van rond 100 euro en zoek headphones die enigszins geschikt zijn voor onderweg, open of dicht maakt me verder niet zo uit.

Nou ben ik de AKG K149HD's tegen gekomen >link<, maar ik vind het lastig om hier enigszins een onafhankelijk oordeel over te vinden.

De Grado sr-60's of 80's >link< schijnen voor deze prijs de beste geluidskwaliteit te leveren, al vind k de AKG's een stap mooier, als het verschil in geluidskwaliteit zo groot is ga ik denk ik liever voor de grado's.

Heeft iemand misschien ervaring met deze headphones of eventueel met AKG/Grado, en wat de plus/minpunten zijn?

Ze zullen voornamelijk gebruikt worden ism X-Fi Xtremegamer geluidskaart en een Iriver Clix2.

Mocht iemand nog andere suggesties hebben voor om en nabij de €100,- wil ik het ook graag horen, ik ben geen audiofiel maar ik hou wel van goed geluid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

De 142HD is niet Circumaural. Hij zit op je oren. De Grado's ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 12-03-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zoekt portable audio, dus dit hoort thuis in PMD. Ik move je topic daarom even daarheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-07 13:16
hmm.. ik dacht dat die wel om je oren zaten.. blijkbaar niet verder gekeken dan mn neus lang was wat dat betreft. (ik heb me waarschijnlijk in de schaal vergist op de fotos) ik zal t ook even aanpassen in mn TS.

Ik zat al te twijfelen of ie niet in PMD moest, mijn excuses :).