Hoi,
Ik heb het volgende probleem:
Crashes van games, resolutie setting problemen, artifacts, andere grafische glitches en het uitvallen van het beeldscherm (soms).
De volgende problemen horen bij de volgende games:
NFS Carbon: random crashes van de game tijdens het racen, soms bij t selecteren van een andere auto.
CNC 3: Demo: Beeldscherm uitval, soms wel, soms niet
HAWX Demo: Grafische glitches
Alle games: Problemen met resoluties, en het terugkeren naar het bureaublad lijd niet altijd tot t terugzetten van de juiste resolutie.
Games zonder problemen zijn onder meer:
IL2 1946
DTM Racing 3
Red Alert 3
Ik heb de volgende setup:
MB: Gigabyte P35-DS3R
CPU: Intel Q6600 Quadcore @2,4 Ghz
GPU: ASUS EN9800GTX + DK TOP / HTDI 512 MB (niet overclocked)
voeding: 400 W
Heb eerst een andere GPU geprobeerd, een ASUS HD3870 (ATi chip).
Deze gaf ook problemen, nog erger dan de nieuwe kaart. crashes van Catalyst CC, crashes van games, crashes van de computer, glitches en artifacts.
Wat kan hier de oorzaak zijn?
De EN9800GTX heeft 2 voedingskabels
de ASUS 3870 heeft er 1.
Als één van deze kabels nou geen stroom doorlaat, wat voor fouten zou dat veroorzaken?
Ik kom er niet uit
Ik heb het volgende probleem:
Crashes van games, resolutie setting problemen, artifacts, andere grafische glitches en het uitvallen van het beeldscherm (soms).
De volgende problemen horen bij de volgende games:
NFS Carbon: random crashes van de game tijdens het racen, soms bij t selecteren van een andere auto.
CNC 3: Demo: Beeldscherm uitval, soms wel, soms niet
HAWX Demo: Grafische glitches
Alle games: Problemen met resoluties, en het terugkeren naar het bureaublad lijd niet altijd tot t terugzetten van de juiste resolutie.
Games zonder problemen zijn onder meer:
IL2 1946
DTM Racing 3
Red Alert 3
Ik heb de volgende setup:
MB: Gigabyte P35-DS3R
CPU: Intel Q6600 Quadcore @2,4 Ghz
GPU: ASUS EN9800GTX + DK TOP / HTDI 512 MB (niet overclocked)
voeding: 400 W
Heb eerst een andere GPU geprobeerd, een ASUS HD3870 (ATi chip).
Deze gaf ook problemen, nog erger dan de nieuwe kaart. crashes van Catalyst CC, crashes van games, crashes van de computer, glitches en artifacts.
Wat kan hier de oorzaak zijn?
De EN9800GTX heeft 2 voedingskabels
de ASUS 3870 heeft er 1.
Als één van deze kabels nou geen stroom doorlaat, wat voor fouten zou dat veroorzaken?
Ik kom er niet uit