Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Taakbalk Gadget?

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Geachte lezer;

Ik hoop dat dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen, al niet zie of lees ik wel een move.

Mijn vraag gaat over de windows taakbalk onderin (start etc).
Ik heb sinds kort een nieuwe pc en die draait op vista maar hiervoor draaide ik een ''aangepaste'' versie XP met geintegreerde sidebar.
Daar zat een feature in die zodra je op een geopend programma of website ging staan dat deze als een nieuwe window (verkleind) zichtbaar wordt en die via muisscroll in- en uitzoombaar was.

Kan iemand mij vertellen of dit een gadget is?
Ik heb op de microsoftsite gekeken maar ik ben hem niet als zodanig tegengekomen aldaar.

TIA.

• ScooBY_DoO
Niemand die het weet?

Nu kan ik icm Aero wel de miniatuurwegave van de venstervoorbeelden zien maar er is dus een feature waarbij je die kan uitvergroten door te scrollen.
Ik zou dit heel graag willen weten.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik denk niet dat dit een feature van vista zelf is of een gadget. Ik denk dat dit gewoon een addon of plugin is geweest van jou custom XP. Ik zou even zoeken op internet naar jou CD als ik jou was en kijken welke software er werd geinstalleerd.

Het zou namelijk goed kunnen dat je die tool gewoon los kan installeren, of dit dan werkt onder vista is een ander verhaal.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
moet ik denken aan iets als dit of zoek je iets heel anders?

Desktop | Server | Laptop

• ScooBY_DoO
Rupie schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:17:
moet ik denken aan iets als dit of zoek je iets heel anders?
Het is inderdaad wel met geintegreerd vista toolbar maar of dat wat ik zoek daaraan gelinkt is weet ik dus niet.
De dvd die ik had is beschadigd en niet meer leesbaar dus ik kan daar ook geen info meer vanaf halen.
Tevens is het al een hele tijd geleden dat ie gepost werd en er zijn al zoveel custom releases geweest dat ik niet weet welke het is.

Zoals ik zei de aero-functie icm venstervoorbeelden is exact wat het was alleen groter en, belangrijker, uitvergrootbaar.

Het zal ongetwijfeld een addon, pluggin, tool, gadget etc zijn maarja.... welke ;)