Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart12389
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05-2021
Beste mede-tweaker(s)

Ik heb vandaag mijn computer aangezet, ging nog allemaal prima, ben me van geen kwaad bewust. Ik open ''computer'' (vista) en zie mijn dvd-brander niet meer.. Blijkt dat windows geen stationsletter kan toewijzen. Dit leid ik af aan de error. Bij deamon tools heb ik een schijf geprobeert aan te maken maar die kwam niet.. dus ik kijken bij parameter en jawel hoor: geen stationsletter toegewezen, dit kreeg ik handmatig ook niet voor elkaar, suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
Verwijder eens de drive uit apparaatbeheer en laat dan de pc zoeken naar nieuwe hardware, als het goed is gaat de rest automatisch kijk anders eens in de bios.

[ Voor 10% gewijzigd door __Kevind__ op 12-03-2009 18:49 ]

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart12389
tja het was een goed idee... maar tevergeefs, de brander staat overigens wel gewoon in bios, en op XP (dualboot) pakt die hem wel.. ook word hij wel gewoon gezien onder apparaatbeheer.. had ik ook wel even kunnen melden, mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft voor mij ook gewerkt..toen ik met dit probleem zat:

als de speler niet word weergegeven bij deze computer, maar wel in BIOS.., meestal de filters in register verwijderen. Gaat als volgt :
Ga naar Start, Uitvoeren, type: regedit en klik OK.
Blader naar: HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/
Markeer de sleutel: {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

Nu..., voordat je verder gaat maak je eerst een backup van deze geselekteerde sleutel door rechtsklik en optie Exporteren en dan type je in het venster een naam voor het bestand (bijvoorbeeld cd-roms). Kies de locatie waar je het op wilt slaan en klik Opslaan.

NB. Deze back-up kun je, indien noodzakelijk, terugzetten met een dubbelklik op het (.reg) bestand.

Heb je de backup gemaakt..., verwijder dan nu de sleutels met de naam: UpperFilters en LowerFilters.
(Markeer een sleutel, kies uit het rolmenu Bewerken de optie Verwijderen en bevestig als daarom wordt gevraagd met Ja - of rechtsklik en kies optie verwijderen).
Sluit de register editor en start de computer opnieuw op.

Tijdens het opstarten zal de computer de vermiste speler(s) opnieuw installeren! Succes....., hoop dat 't duidelijk is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart12389
ik heb er geen filters, zowel niet upper als lower...

trouwens ligt het ook niet aan de ide -slave master
het is een sata...

[ Voor 41% gewijzigd door bart12389 op 12-03-2009 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

de brander staat overigens wel gewoon in bios, en op XP (dualboot) pakt die hem wel..
Dan heb je duidelijk geen hardwareprobleem :o

Move OH -> Windows Clients

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart12389
Move OH -> Windows Clients -> you mean? snap je niet echt..
Pagina: 1