UD3 review - plaatjes te breed

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
reviews: Gigabytes Ultra Durable 3 getest

Behoorlijk wat plaatjes in die review zijn 533px breed, wat te groot is voor de huidige layout, ze worden dus door een stuk wit van de rechterkant van de pagina overlapt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Helemaal niet ;)

Volgens mij een bugje in de DSP. Ik zal hem eens de devtrack opslingeren als ik hem kan reproduceren.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Is het niet een beetje bruut om hem meteen off-line te halen, zo erg was het toch ook weer niet?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat was een klein foutje van mij :X
Maar hij is weer terug zie ik nu :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

We zijn tegen een bugje aangelopen. Het is inmiddels allemaal weer ongeveer (ongeveer he) zoals het wezen moet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 12-03-2009 17:39 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het klopt nog wel dat de plaatjes nog steeds ietsje te groot zijn? (Of de lay-out te klein)

Ik heb namelijk nog niet iets in mantis zien staan, dus vandaar dat ik het ff check, misschien stak het weer de kop op of zo.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Hooglander1 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:30:
Het klopt nog wel dat de plaatjes nog steeds ietsje te groot zijn? (Of de lay-out te klein)

Ik heb namelijk nog niet iets in mantis zien staan, dus vandaar dat ik het ff check, misschien stak het weer de kop op of zo.
Niet alles wat wij in Mantis duwen, is zichtbaar :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is misschien geen gek idee om ook eerdere reviews (van voor de grote layoutverandering) na te lopen op breedte. Zo is bijvoorbeeld de review over het SAS storage verhaal op sommige stukken te breed en de roundup van SATA raidcontrollers moet ook aan de rechterkant een stukje missen.

[edit]Net even de raid controller roundup bekeken maar kan zo snel even geen foutje ontdekken. Is dit misschien recentelijk gefixed?

[edit2]Voorbeeldje gevonden: http://tweakers.net/revie...tached-scsi-pagina-3.html, laatste alinea.

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 13-03-2009 01:28 ]

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 01:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zie Rataplan in "\[fb/layout fout] Tabellen oude artikelen..." en verder. Veel zijn er aangepast, maar niet allemaal. Misschien dat crisp op basis van afbeeldingsbreedte ook nog een check wil doen, want zo te zijn is dat nu alleen op tabelbreedte gedaan.

Alhoewel, dat zal jouw voorbeeld niet afvangen, daar is een complexere check voor nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 13-03-2009 13:19 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Om zoveel reviews kan het niet meer gaan. De brede layout-optie was ook al beschikbaar voor de wijzigingen in de layout. Ik heb reviews: Kennismaking met Serial Attached SCSI in ieder geval net aangepast.
Pagina: 1