Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trial version vraag*

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik vroeg me af hoe het kan dat trail software weet dat ik de software eerder heb geïnstalleerd?
Er staat dan Your evaluation period has ben expired.

Ik heb in het register van windows alle dingen van het programma verwijdert en toch kan ik niet opnieuw de trail installeren.

Weet iemand hoe dit zit?

Groeten,

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vaak zijn het registersettings :)

Ik moet beter lezen

Er kan zoveel zijn, bestandje op je HDD, achtergebleven bestanden in je program files/ local settings / application settings etc etc.

[ Voor 71% gewijzigd door Bertus op 12-03-2009 15:34 ]

Heeft ook een computer!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Omdat niet alles in het register staat. Maar waarom wil je dit weten? De beveiliging zit er niet voor niets op, als je het wilt blijven gebruiken na de evaluatieperiode moet je het gewoon kopen :) .

Verder is het erg vaag als je niet zegt om welk programma het gaat.

p.s. zoeken gaat beter als je "trial" correct spelt, dus niet "trail"

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Is dit niet vragen naar een antwoord wat hier niet gegeven mag worden? Lijkt me wel.
Verder is het trial software ipv trail.

[ Voor 0% gewijzigd door Mental op 12-03-2009 15:34 . Reden: spuit11 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht op de naam van het programma (cocosoft streamdown) in verschillende zoektermen, heb alles verwijdert wat ik tegenkwam maar toch kan ik niet opnieuw installeren.

Staan die register dingen voor trailversies ergens op een speciale plaats ofzo?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien is het een trialversie van je trail-software? En vaak wil de leverancier van het pakket je hierbij wel helpen, en dat heet dan meestal het "kopen" van software.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

- heeft niets met office van doen
- omzeilen van trial beperkingen hoort niet op GoT
- e.e.a. is ook afhankelijk van de applicatie.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.