[upload-site] simpel voorbeeld icm FTP-server?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik zoek me rot, maar ik kan op internet niet een heel simpel voorbeeld vinden die ik kan "jatten". :-)

Ik heb thuis een FTP-servertje draaien plus een WEB-server. Wat ik graag wil is een supersimpele front-end waarmee een gebruiker (hoeft niet eens met een wachtwoord) iets kan uploaden. Dus een html-file waar de gebruiker "Browse" kan doen en vervolgens iets upload. Ik neem aan dat dat via m'n FTP-server moet. Maar het gaat om de upload-functionaliteit zo simpel mogelijk aanbieden.

Weet iemand een voorbeeld te vinden? Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:43

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

spaceboy schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:20:
Ik zoek me rot, maar ik kan op internet niet een heel simpel voorbeeld vinden die ik kan "jatten". :-)

Ik heb thuis een FTP-servertje draaien plus een WEB-server. Wat ik graag wil is een supersimpele front-end waarmee een gebruiker (hoeft niet eens met een wachtwoord) iets kan uploaden. Dus een html-file waar de gebruiker "Browse" kan doen en vervolgens iets upload. Ik neem aan dat dat via m'n FTP-server moet. Maar het gaat om de upload-functionaliteit zo simpel mogelijk aanbieden.

Weet iemand een voorbeeld te vinden? Thanks!
Nee dat MOET niet via je ftp ;)
www.phphulp.nl <--- begin daar maar :z

En als je op internet niet iets kunt vinden wat je kunt "jatten"/gebruiken, dan zoek je echt niet goed...
100000en voorbeelden te vinden hoor.

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-03-2009 14:25 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 20:57
euh... Google ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Scriptrequests zijn niet gewenst hier. Zoeken kun je prima zelf ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.