Ben op zoek naar een nieuwe versterker en heb mijn oog laten vallen op de Onkyo TX-SR606 en Pioneer VSX-1018AH.
Ben dus benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier.
Zit ook te wachten op de Pioneer VSX-1019AH, is wel een plaatje--> http://i.gizmodo.com/5125...l-ipodiphone-connectivity
Zaken welke voor mij van belang zijn:
Minimaal 3HDMI ingangen (liefst 4)
Upscaling 1080p
Geluid+Beeld over HDMI (ben klaar met alle bekabeling)
Duurzaamheid
Kleur zwart
Prijs rond of onder de 500 euro
En oog wil ook wat, vandaar dat ik nog niet de Onkyo TX-SR606 heb aangeschaft... persoonlijk vind ik dat een lelijke bak, maar kan ik uiteindelijk wel overheen komen denk ik
Hoor dat deze ook erg warm worden en dat je de namen van de ingangen niet kan aanpassen, ik heb 2 DVD spelers namelijk (Sony DVP-CX995V -400DVD Jukebox en een LG DVX392H) dus aanpassing van in/outputs is wel handig
Zat zelf te kijken naar de Jamo S 606 HCS 3 speakerset (2* S606 mains; 2* S602 surround; 1* S60 center) om aan 1 van de 3 bovengenoemde versterkers te hangen. Ik heb een goede relatie met de buren dus hoef geen extra subwoofer bij te zitten
) Dus als iemand ervaringen met deze speakers heeft wil ik dat ook graag weten 
Alvast bedankt!
Eventuele andere suggesties zijn ook van harte welkom
Ben dus benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier.
Zit ook te wachten op de Pioneer VSX-1019AH, is wel een plaatje--> http://i.gizmodo.com/5125...l-ipodiphone-connectivity
Zaken welke voor mij van belang zijn:
Minimaal 3HDMI ingangen (liefst 4)
Upscaling 1080p
Geluid+Beeld over HDMI (ben klaar met alle bekabeling)
Duurzaamheid
Kleur zwart
Prijs rond of onder de 500 euro
En oog wil ook wat, vandaar dat ik nog niet de Onkyo TX-SR606 heb aangeschaft... persoonlijk vind ik dat een lelijke bak, maar kan ik uiteindelijk wel overheen komen denk ik
Zat zelf te kijken naar de Jamo S 606 HCS 3 speakerset (2* S606 mains; 2* S602 surround; 1* S60 center) om aan 1 van de 3 bovengenoemde versterkers te hangen. Ik heb een goede relatie met de buren dus hoef geen extra subwoofer bij te zitten
Alvast bedankt!
Eventuele andere suggesties zijn ook van harte welkom