Bestaat er een synchronisatie programma voor als je in een hoofdmap een submap hebt gemaakt deze zelfde submap zonder inhoudelijke bestanden automatisch in drie andere hoofdmappen komt?
Kun je wat duidelijker zijn in wat je precies bedoeld (geef een voorbeeld), en kun je aangeven welke synchronisatieprogramma's je al geprobeerd hebt, en wat er fout gaat?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit is meer iets voor CSA, maar ik ga je topic sluiten en niet verplaatsen.
Open gerust een nieuw topic in Client software algemeen, maar probeer dan je topicstart zo te maken dat anderen ook begrijpen wat je bedoelt. Misschien snap ik het, maar echt zeker ben ik daar niet van. Geef ook even aan welke sync progjes je hebt geprobeerd en waarom dat niet werkte zoals je wilt.
Desondanks welkom op GoT
Open gerust een nieuw topic in Client software algemeen, maar probeer dan je topicstart zo te maken dat anderen ook begrijpen wat je bedoelt. Misschien snap ik het, maar echt zeker ben ik daar niet van. Geef ook even aan welke sync progjes je hebt geprobeerd en waarom dat niet werkte zoals je wilt.
Desondanks welkom op GoT
[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 12-03-2009 14:42 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()