Hoi,
Ik ben al even zoet met het volgende:
In de FindItem functie kan je restricties leggen op het resultaat wat je terug wilt krijgen. Dit wil ik gebruiken om de contacts te halen die X dagen geleden gewijzigd zijn.
Het volgende is wat ik heb:
Zonder de restriction werkt de FindItem wel, met dus niet. Dan krijg ik de volgende melding:
The request failed schema validation: The element 'http://schemas.microsoft.com/exchange/services/2006/types:SearchExpression' is abstract or its type is abstract.
Als deze melding weg is weet ik niet of het direct werkt... mogelijk moet ik nog naar het FieldUri gedeelte kijken.
Heeft iemand toevallig ervaring hiermee in PHP? Ik zie het even niet meer. Heb diverse variaties geprobeerd en kan geen voorbeelden hiervan vinden in PHP.
Alvast bedankt!
Ik ben al even zoet met het volgende:
In de FindItem functie kan je restricties leggen op het resultaat wat je terug wilt krijgen. Dit wil ik gebruiken om de contacts te halen die X dagen geleden gewijzigd zijn.
Het volgende is wat ik heb:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| // FindItem declaratie hierboven $fieldType = new PathToUnindexedFieldType(); $fieldType->FieldURI = "item:LastModifiedTime"; $constantValue = new ConstantValueType(); $constantValue->Value = date("c", strtotime("-10 days")); $constantType = new FieldURIOrConstantType(); $constantType->Constant = $constantValue; $greaterThanType = new IsGreaterThanType(); $greaterThanType->FieldURIOrConstant = $constantType; $greaterThanType->Item = $fieldType; // property Item staat niet in de MS Reference... $findItem->Restriction = $greaterThanType; $result = $client->FindItem($findItem); |
Zonder de restriction werkt de FindItem wel, met dus niet. Dan krijg ik de volgende melding:
The request failed schema validation: The element 'http://schemas.microsoft.com/exchange/services/2006/types:SearchExpression' is abstract or its type is abstract.
Als deze melding weg is weet ik niet of het direct werkt... mogelijk moet ik nog naar het FieldUri gedeelte kijken.
Heeft iemand toevallig ervaring hiermee in PHP? Ik zie het even niet meer. Heb diverse variaties geprobeerd en kan geen voorbeelden hiervan vinden in PHP.
Alvast bedankt!