Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere CUE files direct op 1 mp3 cd branden

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Ik zit hier al een tijdje naar te zoeken maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb bv 3 afleveringen van A State Of Trance van elk ongeveer 200MB en 120Minuten. Deze mixen wil ik als mp3 files op 1 cd branden, maar dan met de cue files zodat ik ook nummers door kan spoelen.

Nou kan ik natuurlijk de files eerst splitten met een cue splitter en dan branden met bv nero maar het zou natuurlijk mooier zijn als dit direct vanuit een brandprogje kon. Ik kan bijvoorbeeld 1 cue direct laden met imgburn maar dat kan maar met 1 cue file, ook met nero is dit het geval.

Ik heb al even gezocht op google en de gotsearch maar zie overal staan dat dit alleen kan door de desbetreffende mp3 files eerst handmatig te splitten, werkt wel maar is niet helemaal wat ik zoek.

Iemand hier een snellere oplossing voor?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Het is simpel als je ergens een Linux-systeem tot je beschikking hebt, want dit kan met K3b.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Beuzelarij schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:05:
Het is simpel als je ergens een Linux-systeem tot je beschikking hebt, want dit kan met K3b.
Het branden van een mp3 als een audio cd met tracksplits aan de hand van een cuesheet of het splitsen van meerdere mp3 files aan de hand van meerdere cuesheets en dat vervolgens als een data cd branden?
Dat eerste kan bijvoorbeeld Nero ook wel. Maar dat 2e lijkt me meer een taak voor een los programma, naar mijn mening niet echt een functie van een brandprogramma. Maar kudo's wanneer K3b dat kan.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Je hebt gelijk, ik ging uit van het branden als audio-CD. Dat kan K3b wel met meerdere CUE-files aan elkaar, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nero. Tenzij dat in de laatste versies van Nero is toegevoegd. Als je de mp3's echter als data-bestanden wilt branden, wordt de CUE-sheet zélf als data-bestand aan de data-CD toegevoegd.