Fout in artikel browserzaak

Pagina: 1
Acties:

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Uit het artikel nieuws: EC geeft Microsoft uitstel in browserzaak :
Overigens zou het 'uitschakelen' van Internet Explorer maar beperkt werken: wie in Windows 7 in Windows Live Messenger op een link klikt, opent deze met IE, ook als bijvoorbeeld Firefox als default browser is ingesteld.
Ik heb het nog even een paar keer geprobeerd voor jullie,maar het klopt echt niet :) Hij opent hier gewoon de standaard browser, in mijn geval Chrome. Ik lees in de reacties meer mensen die tot deze conclusie komen.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 12-03-2009 10:11 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik wilde hier net een topic over maken maar zag dat dat al gedaan was :)

Maar dit:
Overigens zou het 'uitschakelen' van Internet Explorer maar beperkt werken: wie in Windows 7 in Windows Live Messenger op een link klikt, opent deze met IE, ook als bijvoorbeeld Firefox als default browser is ingesteld.
Klopt niet.

Hebben jullie het überhaupt uitgeprobeerd? :P

Bij gesprekken laden linkjes braaf in een nieuw tabblad van Firefox, en klikken op muziek brengt mij naar MSN musicstore.. in een nieuw tabblad in Firefox.

Moet ik er wel bijzeggen dat ik IE niet verwijderd heb, maar het lijkt mij sterk dat het anders zou reageren als IE wél verwijderd is.

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 12-03-2009 10:45 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Is volgens mij zelfs nog op de Tweakers frontpage geweest dat in de oude beta IE werd geladen, en in de release candidate het keurig naar Firefox o.i.d. ging.....

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit is een gevalletje miscommunicatie achter de schermen. Bedoeld werd te zeggen dat het in huidige Windows-versies niet werkt, maar aangezien dat tamelijk triviaal is, gaan we even met het hakmes updaten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gooi het hier maar even bij, gaat over dit artikel.

Elke keer als de EU en Microsoft elkaar weer een keer spreken krijg je eronder een enorme discussie over of het terecht is of niet. Kan dit niet anders? Want nu word er echt compleet niks zinnigs gemeld in de reacties.
Als toevallig de naam van Neelie Kroes nog een keer valt heeft zij ook weer een paar trollen te pakken.

Misschien een redactioneel artikel erover en dat standaard vermelden?
Ik kan me ook voorstellen dat dit bij het complete P2P en illegaal downloaden verhaal kan. Ook daar ontstaat een oneindige discussie die vaak eigenlijk niks te maken heeft met het nieuws feit zelf.

Hierdoor kan dat soort nieuws misschien weer inhoudelijk worden besproken?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 19:36
TheGhostInc schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 23:32:
Elke keer als de EU en Microsoft elkaar weer een keer spreken krijg je eronder een enorme discussie over of het terecht is of niet. Kan dit niet anders? Want nu word er echt compleet niks zinnigs gemeld in de reacties.
Als toevallig de naam van Neelie Kroes nog een keer valt heeft zij ook weer een paar trollen te pakken.
Ik vind die discussies juist interessant! Trollen zullen er altijd door komen maar met het huidige moderatiesysteem verdwijnen ze hier uit het zicht.

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1