Op mijn domein hebben Vista computers de mogelijkheid om via de Windows Vista’s Active Directory Search Tool te zoeken in al mijn active directory accounts. Weet iemand een mogelijkheid om dit te blokkeren want zit op een school en leerlingen proberen van alles. Heb al gezocht naar policies op de domeincontroller maar kan niks vinden. Iemand die me kan zeggen hoe ik dit afzet of blokkeer?
administrativetemplates>desktop>activedirectory>Maximum size of Active Directory searches
die mag op 0 worden gezet dan ben je er vanaf
spreekt voorzich dat je deze opties alleen maar zit als je vanaf een 2008 of vista machine de grouppolicy's opent/bewerkt
die mag op 0 worden gezet dan ben je er vanaf
spreekt voorzich dat je deze opties alleen maar zit als je vanaf een 2008 of vista machine de grouppolicy's opent/bewerkt
[ Voor 32% gewijzigd door Zwelgje op 12-03-2009 10:12 ]
A wise man's life is based around fuck you
en waar kan ik dit terugvinden op een 2008 server of bedoelde je dit om dit op iedere computer apart te doen?
Dat kun je instellen in je group policy's.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
gpmc.msc> en dan naar de GPO die op de werkstations van toepassing isVerwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:39:
en waar kan ik dit terugvinden op een 2008 server of bedoelde je dit om dit op iedere computer apart te doen?
A wise man's life is based around fuck you