Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Pag.nummers highlighten waar mijn reactie staat

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Op dit moment hebben we al op GoT dat je reactie gehighlight is door een ander kleurtje. Nu zou ik het prettig vinden dat de paginanummers waar (bijv.) ik een post in heb staan ook gehighlight (of bold bijvoorbeeld) worden. Zowel in de verschillende lijsten (active topics, mijn topics), maar ook als ik in een topic zit onder- en bovenaan.

Als ik nu soms in mijn topics lijst kijk dan weet ik niet meer op welke pagina ik mijn post ook maar weer had staan. Vandaar kan ik dan kijken wie er op heeft gereageerd.

Ik weet dat het aantal pagina's afhankelijk is van je persoonlijke instellingen, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn.

Is dit een idee?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

En http://gathering.tweakers...find/poster/2820/messages is niet bruikbaar voor je, of de mogelijkheid om binnen een topic te filteren op gebruiker?

Intentionally left blank

• Falcon
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Ughm ik heb iets gemist in mijn GoT opvoeding blijkbaar ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Maar je verzoek is sowieso niet haalbaar performance-technisch gezien, afgezien van het feit dat er imo voldoende mogelijkheden zijn om je eigen berichten terug te vinden.

helaas dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.