Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Toestel kapot - KPN verzekerd

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag mijn toestel is laatst in het water gevallen, nu had ik direct de batterij eruit getrokken en laten drogen voor 4 dagen, helaas doet het toestel niet meer. Nu wil ik KPN opbellen om te melden dat mijn toestel kapot is (ben immers KPN Zeker Mobiel Extra verzekerd), maar nu komt de clou, ik heb een Nokia N96 waar ik vreselijk spijt van heb, ding is traag loopt erg vaak vast. applicaties werken vaak niet of blijven hangen in scherm, etc etc etc :'(

Dus je begrijpt t al ik wil eigenlijk een ander toestel. Maar heb geen idee of KPN hier mee akoord gaat. Heeft iemand enig ervaringen met KPN verzekeringen of ervaring met andere providers, want dit toestel is werkelijk een nachtmerrie :( .

Blowie

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je het niet vraagt, zul je het nooit weten. Maar ik geef je weinig kans; hoe dacht je dit dan te kunnen regelen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Naar het feit dat ik tevens ontevreden ben met het toestel zelf. is niet iets nieuws dat de N96 software matig een slecht toestel is, maar dat terzijde is natuurlijk een werkende N96 welkom, heb alleen liever een ander toestel.

Ik denk idd dat ik het beste gewoon kan bellen met KPN zelf.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 02:57:
Naar het feit dat ik tevens ontevreden ben met het toestel zelf.
Maar dat heeft niets te maken met je garantie of verzekering.
Ik denk idd dat ik het beste gewoon kan bellen met KPN zelf.
Je kan voorstellen om als een nieuw toestel nodig is, je met bijbetaling kan wisselen. Ga er maar vanuit dat het niet gratis zal kunnen, als het uberhaupt al kan :) . Maar inderdaad, gewoon vragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik weet niet hoe KPN dit regelt, maar in het algemeen is het zo dat je hetzelfde toestel krijgt indien deze niet meer verkrijgbaar een toestel met ongeveer hetzelfde waarde en functies.

( Dit lijkt me ook logisch anders zouden mensen expres hen toestellen slopen als ze een andere willen hebben)

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Ik zou oppassen met de vraag te stellen, straks gooien ze het op: "Je heb het zelf gedaan, omdat je je telefoon niet goed vindt".

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Capa schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:34:
Ik zou oppassen met de vraag te stellen, straks gooien ze het op: "Je heb het zelf gedaan, omdat je je telefoon niet goed vindt".
Eensch,

No offense, maar, ik zou je niet vertrouwen als ik KPN was... Wat ze ook nog wel eens willen doen is een x-bedrag terugstorten, of dat je ZELF een nieuwe telefoon mag uitzoeken voor een x-bedrag, dit heb ik gehad, dit was echter niet bij een provider, maar bij een "normale" verzekering.

Succes!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Je kunt het best proberen maar ik ben er 99.999999% van zeker van dat je dat niet gaat lukken.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Je kan het natuurlijk ook zo proberen: je hebt zometeen een spiksplinternieuwe N96.. misschien kun je die ergens voor een goede prijs kwijtraken zodat je een andere kunt kopen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt geen idee of KPN er mee akkoord gaat, zoals je zegt. Dan zit er maar een ding op, en dat is contact opnemen met KPN. Dit is niet iets waarmee wij je kunnen helpen, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.