Hallo,
Onlangs heb ik een HIS HD4870 IceQ4 1gb gekocht. Heeft 500 watt voeding nodig ik heb zelf 550 watt.
Ik heb er het volgende probleem mee.
De drivers willen maar niet goed installeren.
Met catalyst 9.2 (nieuwste) van de ati site krijg ik al bij het opstartscherm het bericht NO SIGNAL en daarna kan ik niks meer.
De bijgeleverde drivers installeren zonder verdere problemen en tevens het opstarten gaat soepel. Hierbij krijg ik alleen als ik inlog het bericht dat de ze niet goed geinstalleerd zijn en dat ze geen ati kaart kunnen vinden.
Met de twee drivers van de HIS site heb ik hetzelfde probleem als de bijgeleverde drivers.
Mijn vraag is ligt het nu aan de videokaart zelf of gewoon aan de drivers!?
Want ik kan windows vista sp1 wel gewoon draaien als alleen de VGA drivers door vista worden geinstalleerd.
Edit/1 Ik heb nu tevens windows xp met sp3 geinstalleerd en heb hier precies dezelfde problemen mee.
Het beeld gaat op zwart bij het opstartscherm
Systemspecs..
Athlon xp 64 bit 4400;
4gb ram;
250 gb HD;
550watt voeding,
MSI K9N Neo moederbord
Vista 64 bit
Windows XP sp3
Alvast bedankt!
Onlangs heb ik een HIS HD4870 IceQ4 1gb gekocht. Heeft 500 watt voeding nodig ik heb zelf 550 watt.
Ik heb er het volgende probleem mee.
De drivers willen maar niet goed installeren.
Met catalyst 9.2 (nieuwste) van de ati site krijg ik al bij het opstartscherm het bericht NO SIGNAL en daarna kan ik niks meer.
De bijgeleverde drivers installeren zonder verdere problemen en tevens het opstarten gaat soepel. Hierbij krijg ik alleen als ik inlog het bericht dat de ze niet goed geinstalleerd zijn en dat ze geen ati kaart kunnen vinden.
Met de twee drivers van de HIS site heb ik hetzelfde probleem als de bijgeleverde drivers.
Mijn vraag is ligt het nu aan de videokaart zelf of gewoon aan de drivers!?
Want ik kan windows vista sp1 wel gewoon draaien als alleen de VGA drivers door vista worden geinstalleerd.
Edit/1 Ik heb nu tevens windows xp met sp3 geinstalleerd en heb hier precies dezelfde problemen mee.
Het beeld gaat op zwart bij het opstartscherm
Systemspecs..
Athlon xp 64 bit 4400;
4gb ram;
250 gb HD;
550watt voeding,
MSI K9N Neo moederbord
Vista 64 bit
Windows XP sp3
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2009 04:36 ]