Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word] Spellingsuggestie installeren *

Pagina: 1
Acties:

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 07:43
Hallo,
Ik heb een engelse versie van word recent geinstalleerd op mijn computer, maar ik krijg de spellingssugestie niet aan de praat. Ook de engelse niet. Is er een manier om die te installeren (met een addin of plugin ofzo?) ik heb dit geprobeerd te googelen maar dat leverde niks op. Heb met een cd geinstalleerd die een vriend op t moment heeft, maar die is dus wel terug te krijgen.

Alvast bedankt.

[ Voor 14% gewijzigd door rubbieus op 11-03-2009 22:34 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Moet in Tools > Autocorrect options zitten. Heb je wel een officiele installatie CD en code, en heb je hem misschien minimal install gedaan? Je geeft zo weinig informatie, en je zegt ook niet wat je allemaal al geprobeerd hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 07:43
Autocorretion staat aan.
Het probleem is dat, als ik iets heel raars typ, niks wordt onderstreept, maar soms onderstreept ie ook gewoon alle nederlandse woorden, het woordenboek staat wel op nederlands. Dus het lijkt erop dat de helft van de tijd autocorrectie uit staat, en hij dan opeens aan gaat, in een andere taal. Ook al staat woordenboek op nederlands ingesteld
Als ik om Spellingcheck vraag in tools zegt ie :
Cannot find proofing tools for Dutch, if you have proofing tools try reinstalling or installing them......blah...blah...
Oftewel spellingscorrectie is niet ingebouwd voor NL.

Maar mijn vraag was dus of ik die kon installeren zonder word opnieuw te installeren (die cd terug te moeten gaan vragen, die vriend zie ik de komende 2 weken waarschijnlijk niet meer)

[ Voor 37% gewijzigd door rubbieus op 11-03-2009 22:43 ]

Verwijderd

je zal de gepaste microsoft office proofing tools moeten aanschaffen, deze is alvast niet geleverd bij de cd van de engelstalige versie.
zie onze faq, en ook How to check spelling and grammar in another language in Word 2002 en Check spelling and grammar in another language