Binnenkort krijg(ik bedoel koop) ik via school een P III Celeron 566, niet echt flitsend dus... Weet iemand wat dan je upgrade mogelijkheden zijn? Want een P III Celeron is nou niet zo supersnel...
p3 celeron 566? is waarschijnlijk een celeron 2 566... die kun je waarschijnlijk wel overklokken naar 850P III Celeron 566
en dan is ie dus wel 'supersnel' zoals jij al zei
Verwijderd
dit lijkt wel een advertentie van crazy hans
p3 celeron....euhm...jaja
intel thunderbird 1,1ghz met een fsb van 133mhz ofzo?
p3 celeron....euhm...jaja
intel thunderbird 1,1ghz met een fsb van 133mhz ofzo?
De mogelijkheid om te upgraden is afhankelijk van het moederbordje in je gloednieuwe computer.
Als je daar even het merk van opzoekt, kun je op de fabrikant zijn site opzoeken tot hoever dat ding wil. (qua MHz-en)
Als je daar even het merk van opzoekt, kun je op de fabrikant zijn site opzoeken tot hoever dat ding wil. (qua MHz-en)
loading...
Ok, ik heb het ff opgezocht...er zit een AOpen-MX34 in, http://www.aopen.nl/products/mb/mx34.htm is de link op de AOpen Site...
Die heeft m'n broer ook. Als je wilt kan je er een pentium 3 inzetten.
Toen waren beige computers heel gewoon.
PIII celeron 
Dat zag je nog al eens staan op 2ehands markten (maarktplaats ,2ehands oid)
Mensen die het ding als een p2/3 probeerden te verkopen terwijl het gewoon een celeron was
Dat zag je nog al eens staan op 2ehands markten (maarktplaats ,2ehands oid)
Mensen die het ding als een p2/3 probeerden te verkopen terwijl het gewoon een celeron was
shame on u !Op zondag 03 september 2000 22:18 schreef Glacier het volgende:
Binnenkort krijg(ik bedoel koop) ik via school een P III Celeron 566, niet echt flitsend dus... Weet iemand wat dan je upgrade mogelijkheden zijn? Want een P III Celeron is nou niet zo supersnel...
dikzak
Dan koop ik een Intel XP 2000+Op zondag 03 september 2000 22:18 schreef Glacier het volgende:
Pagina: 1