[UT] Tactical Ops Practice Session???

Pagina: 1
Acties:

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 13:29
Hoe kun je met TO tegen bots spelen??

Online kan ik wèl TO spelen, maar in de lijst met gametypes (single player) staat alleen maar Unreal Tournament. In het modmenu staat wel weer de TO configuratie optie en die werkt ook wel.

Op het forum van TO wordt deze vraag ook een paar keer gesteld, maar daar schijnt ook niemand het te weten.

Ik heb de mod geinstalleerd op de 4.36 versie van UT; dus dat zal wel goed zitten. De RocketArena mod doet het nl. wel!

kep toch niet voor nix die 60Mb naar binnen zitten lepelen met dialup verbinding :(?

Verwijderd

euh:? Je kan toch gewoon in het rijtje waar je ook kies voor Deathmatch-CTF-Assaut enz voor TO kiezen?

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 00:07 schreef DMaarten het volgende:
euh:? Je kan toch gewoon in het rijtje waar je ook kies voor Deathmatch-CTF-Assaut enz voor TO kiezen?
Mjah .. Als je dan tactical ops hebt gekozen kan je ook in 1 van die tabs bots instellen . Werkt hier anders wel :) alleen die bots zijn te voorspelbaar :(

Verwijderd

Ik wou al zeggen, zo speel ik het als ik tegen bots speel, en op het internet is het helemaaaaaal gaaf

• emzed
Op dinsdag 27 februari 2001 00:07 schreef DMaarten het volgende:
Nee, dat is juist het probleem...

Ik heb wel een TO Config lijstje, waar al die wapens in staan. Internetgame lukt ook nog wel, maar single player niet.

Welke .ini moet ik veranderen om die optie wel te hebben???

Verwijderd

Misschien moet je hem maar effe opniew installeren of zo, ik zou het ook niet meer weten eigenljk, bij mij doet ie het gewoon

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 13:55

Blauw

De Schreeuw

Je wilt gewoon de online TO maps spelen maar dan offline? Jah, dat zou ik ook wel eens willen weten. ik kan alleen die normale UT maps doen maar dan met de TO wapens (volkomen kut is dat :))

• emzed
ok, k ben eruit :+

ik heb *alles* wat unreal heette van m'n computer afgeflikkerd, ook uit het register en toen opnieuw geinstalleerd, maar dan zonder andere mods.

ik ben trouwens nog niet echt onder de indruk van TO, maar da's weer een ander verhaal.

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

Ik ben er ook uit. Als je een nieuwe multiplayer game start moet je ff goed kijken in het menuutje wat voor game je wil doen. Als het goed is staat er ook iets bij als Tactical Ops 1.6. Als je die aanklikt dan kan ie opeens wel spelen......

Wat een vage bende :(

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 19:36 schreef emzed het volgende:
ok, k ben eruit :+

ik heb *alles* wat unreal heette van m'n computer afgeflikkerd, ook uit het register en toen opnieuw geinstalleerd, maar dan zonder andere mods.

ik ben trouwens nog niet echt onder de indruk van TO, maar da's weer een ander verhaal.
Moet je maar online gaan spelen, veeeeeeel beter dan tegen die domme bots

• Blauw

Blauw

De Schreeuw

ja klopt. met die bots kan ik 30/3 halen 8-)

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
30/3??? half uurtje spelen en ik heb 150/0 met godlike (ahum) bots!! Botsupport van TO is ECHT om te huilen. Maar TO online roelt echt wel! :)
Pagina: 1