• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

racoon

mooowwww

Topicstarter
Ik ben op dit moment bezig met mijn mcsa, heb 6 a 7 jaar werkervaring en ben nu senior helpdeskmedewerker.

Situatie is als volgt, ik zoek voor september een werkgever waar ik de duale opleiding hbo systeembeheer aan de HU kan gaan doen, mijn werkgever bied deze mogelijkheid niet.

Nu is het zo dat ik geen geschikte werkgever kan vinden die mij dit kan en wil aanbieden.

via google word ik ook niet veel wijzer, heb al een paar sollicitaties gedaan.

Zijn er hier mensen die tips voor mij hebben of *knip werving*?

De HU zelf kan mij hier ook niet in helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 11-03-2009 20:49 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Inter Access zou je de mogelijkheid kunnen bieden om een duaal opleiding te kunnen doen.
Ik zou eens een praatje maken. :)

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:16:
Inter Access zou je de mogelijkheid kunnen bieden om een duaal opleiding te kunnen doen.
Ik zou eens een praatje maken. :)
Dan zou ik bij managed services komen, daar hebben ze op dit moment niemand nodig, had er al gesolliciteerd.

Verwijderd

racoon schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:17:
[...]
Dan zou ik bij managed services komen, daar hebben ze op dit moment niemand nodig, had er al gesolliciteerd.
Hmm, jammer. Het is zoiezo moeilijk op dit moment een stageplek te krijgen. Laat staan een baan als starter.

• racoon

racoon

mooowwww

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:24:
[...]
Hmm, jammer. Het is zoiezo moeilijk op dit moment een stageplek te krijgen. Laat staan een baan als starter.
Ben geen starter meer heb al 6/7 jaar ervaring.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Ga je nu voor de tigste keer in je GoT carriere hengelen naar een job? En wat is het verschil met racoon in "HBO Duaal"?

* Rukapul heeft het in elk geval wel een beetje gehad en stelt voor om het bij helpdesken te houden.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.