Ik heb een Asus M51Vr Waar standaard Vista opstond.
Ik heb door iemand anders er Windows XP SP3 op laten zetten want als ik dit zelf wou doen kreeg ik een foutmelding op een blauw scherm genaamd :
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet.
Moet u de computer opnieuw opstarten.
Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren.
Controleer de computer op virussen.
Verwijder nieuwe vaste schijfven of schijfcontrollers die u hebt geïnstalleerd.
Controleer of de vast schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK./F uit om te controleren of de vaste schijf beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie (Mogelijk in het Engels):
***STOP: 0x0000007B (0xF8D2524,0x0000034,0x00000000,0x00000000)
Maar nadat er XP op is gezet wou ik het toch nog eens proberen om er XP overnieuw op te zetten maar toen was deze foutmelding er nog altijd.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Ik heb door iemand anders er Windows XP SP3 op laten zetten want als ik dit zelf wou doen kreeg ik een foutmelding op een blauw scherm genaamd :
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet.
Moet u de computer opnieuw opstarten.
Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren.
Controleer de computer op virussen.
Verwijder nieuwe vaste schijfven of schijfcontrollers die u hebt geïnstalleerd.
Controleer of de vast schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten.
Voer CHKDSK./F uit om te controleren of de vaste schijf beschadigd en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie (Mogelijk in het Engels):
***STOP: 0x0000007B (0xF8D2524,0x0000034,0x00000000,0x00000000)
Maar nadat er XP op is gezet wou ik het toch nog eens proberen om er XP overnieuw op te zetten maar toen was deze foutmelding er nog altijd.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?