Sorry hoor maar als je raid DPS 8.5k is en jij een van de weinige bent die daadwerkelijk wat moeite doet dan zou ik toch z.s.m. een nieuwe guild zoeken, er zijn zat casual guilds die geen ballen zuigen dus ik zou daar eens naar opzoek gaan want dat is echt pathetic. Betwijfel of je dat soort retards kunt "bekeren"...Neelon schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:25:
[...]
Ik (en een aantal anderen in de guild). zit een beetje met een soortgelijk probleem. We hebben na 10 weken eindelijk Naxx10 cleared (jaja, ik weet het) maar teveel mensen blijven zeiken dat ze te weinig gekozen worden om mee te gaan, en dat anderen (waaronder ik, als 1 van de weinige goede healers) te veel meegaam. Nu hadden we gisteren dus weer zo'n stakker raid met een totaal raid dps van 8.5k geloof ik
. Ik zat me bijna op te vreten over het gebrek aan dps en coordinatie (Grobbulus was een ramp, een grote gashoop in zowat heel de kamer).
Nu ben ik heel bang dat dit in Ulduar weer gaat gebeuren (iedere verse 80, met 71 talents in 1 tree, in grijze/witte gear vind natuurlijk dat ie zonder problemen mee moet kunnen), maar als het aan mij ligt (hopelijk, ben met iets bezig) dus mooi niet. Is er een fatsoenlijke manier (als in, niet teveel mensen op de tenen te trappen) om mensen wijs te maken dat ze beter gaan raiden? Ja, we zijn een casual guild, maar dat is geen vrijkaartje om zo hard mogelijk te zuigen in een raid.
Ik denk dat dit juist minder word, omdat ik mijn druid bijv feral level houd ik een spellpower/mp5 setje achter de hand als ze willen dat ik heal.SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:19:
[...]
...
en niet alleen vanwege de 1K kosten; je levelt dan nog zo snel dat je dan alleen nog maar bezig bent om 2 gear sets up-to-date te houden.
Als ik die gear nu kan laten varen omdat ik de mogelijkheid krijg om juist even een spec ervoor te hebben maar minder gear ervoor nodig heb scheelt mij dat juist een gearset.
if you pay peanuts, you get monkeys
Ik citeer:sabriel schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:16:
[...]
runes moeten nog steeds gedowsed worden. We hadden er 2 niet gedowsed en toen stond hij er echt niet.
We hebben het echter nooit geprobeerd om zonder water te dowsen. Wanneer er ooit weer een groep wordt georganiseerd naar MC maar eens uitproberen.
"Before Ragnaros can be summoned, the raid must defeat Majordomo Executus. Majordomo Executus will only appear if the raid douses the seven runes that are located near certain bosses in the Molten Core. Prior to Patch 3.0.8, the runes could only be doused with the use of Aqual Quintessence (which can only be acquired by speaking with Duke Hydraxis), or via the use of Eternal Quintessence (usable once per hour, and which can be obtained from Duke Hydraxis when a player reaches Revered status with the Hydraxian Waterlords). With the introduction of Patch 3.0.8, killing the boss that is associated with a rune will now automatically douse the rune. "
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Idd zo hadden wij gistere ook een huilerd die niet begreep waarom we een hunter de raid uit bonjourde...Panicmonger schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:17:
[...]
Sorry hoor maar als je raid DPS 8.5k is en jij een van de weinige bent die daadwerkelijk wat moeite doet dan zou ik toch z.s.m. een nieuwe guild zoeken, er zijn zat casual guilds die geen ballen zuigen dus ik zou daar eens naar opzoek gaan want dat is echt pathetic. Betwijfel of je dat soort retards kunt "bekeren"...
Vanwege de lagg deed ze 2k dps op thaddius wat gewoon te weinig is ...
Dus replacde we der, en begon en ander te huilen ja kan ze niks aan doen dit dat , waarom MOET ze weg ze word niet eens gevraagd bla bla
mektheb /rw Replace player X and summon player Y
janker : but why ? still i dont like she isent asked to leave
Mektheb /rw summon player X and player Z and
Janker & Hunter has left the raid group
Paar minuten laten baas loote
Anoniem: 257814
Lief dagboek,
Na een succesvolle WG overwinning gisteren, met m´n badges eindelijk de pvp feet te kopen.
Daarna de arena ingegaan (frost mage (ik) en feral druid). Uiteindelijk resultaat: 6 wins, 9 losses. Balen, balen, balen, we maken nog te veel schoonheidsfoutjes.
Wel een epic moment gehad tegen een DK. We vochten tegen pally / DK (dodelijk duo tegenwoordig). De focus lag op de pally. Na enige moeite lag die dood, maar m´n partner ook helaas. Resultaat; it was me against the DK. Normaal gesproken maak je als mage dan nog wel kans, maar dit wordt een stuk lastiger als hij nog full health is en ik nog maar 5k health en 3k mana over heb.
Het koste me 3 volle minuten, maar uiteindelijk lag hij wel voor m´n voeten: dood
Van het weekend maar verder proberen, want voorlopig zit ik op 1400 rating
zonder alle schoonheidsfoutjes moet dit toch een stuk hoger kunnen...
Na een succesvolle WG overwinning gisteren, met m´n badges eindelijk de pvp feet te kopen.
Daarna de arena ingegaan (frost mage (ik) en feral druid). Uiteindelijk resultaat: 6 wins, 9 losses. Balen, balen, balen, we maken nog te veel schoonheidsfoutjes.
Wel een epic moment gehad tegen een DK. We vochten tegen pally / DK (dodelijk duo tegenwoordig). De focus lag op de pally. Na enige moeite lag die dood, maar m´n partner ook helaas. Resultaat; it was me against the DK. Normaal gesproken maak je als mage dan nog wel kans, maar dit wordt een stuk lastiger als hij nog full health is en ik nog maar 5k health en 3k mana over heb.
Het koste me 3 volle minuten, maar uiteindelijk lag hij wel voor m´n voeten: dood
Van het weekend maar verder proberen, want voorlopig zit ik op 1400 rating
Goede morgen allemaal - hallo dagboekje,
Gisteravond waren er voor het eerst sinds tijden weer eens genoeg mensen om een fatsoelijke raid op te zetten... Naxx25 anyone? Mooi niet dus! Ik mocht de raidleader spelen en mocht voor het eerst sinds tijden ook mijn team samenstellen op basis van persoonlijke voorkeur. (We zijn redelijk casual als het gaat om selectie van spelers; mensen gaan vrijwillig reserve vrijwel automatisch blijft er een redelijke groep van 25 man over.) Dit keer dus niet. Ik heb alle matige spelers eruit gefilterd en voor een setup gekozen met 4 tanks (3 warriors en een DK, onze pally kon niet), 6 healers (helaas 2 iets mindere), en dus 15 goede dps.
*Get ready to wipe and head for Sartharion and her 3 sissy drakes please!*
De fisures en waves werden steeds beter ontweken, aan het einde van de avond was dit eigenlijk geen issue. De eerste drake ging vrijwel elke keer neer op het moment dat de 2de drake landde.
Aangezien we onze eigen tactieken maken en dit onze eerste avond met een goede groep was werden de tactieken in de loop van de avond aangepast. Ons idee is nu:
1ste drake gaat neer (heroism);
Whelps worden door de AoE gepakt terwijl de rest aan de 2de drake begint;
2de drake gaat neer (Acolyte laten we heel);
Daarna de portal in en acolytes killen;
3de drake gaat neer;
Sartharion geeft ons een mount en een mooie titel.
Uiteindelijk hebben we de kill 1 keer in handen gehad. Net 3 seconden voor de 2de drake dood ging vergat onze DK een cooldown te gebruiken en werd dus ge-1-shot. Echt eeuwig zonde, we hadden toen nog meer dan 20man in leven!
Het grootste probleem was offtanks in leven houden, op het moment dat de 3de drake landt sneuvelde er vaak een. Dit kost dan ongeveer 6 dpsers het leven...
We hebben gedurende de avond een enorme verbeterslag gemaakt, het gevecht lijkt voor een groot deel onder controle waar het in het begin nog vooral chaos was.
Nu maar hopen dat we dit kunnen doorzetten, met deze groep moet er een kill inzitten, we zullen zondag zien wie er beschikbaar zijn!
Gisteravond waren er voor het eerst sinds tijden weer eens genoeg mensen om een fatsoelijke raid op te zetten... Naxx25 anyone? Mooi niet dus! Ik mocht de raidleader spelen en mocht voor het eerst sinds tijden ook mijn team samenstellen op basis van persoonlijke voorkeur. (We zijn redelijk casual als het gaat om selectie van spelers; mensen gaan vrijwillig reserve vrijwel automatisch blijft er een redelijke groep van 25 man over.) Dit keer dus niet. Ik heb alle matige spelers eruit gefilterd en voor een setup gekozen met 4 tanks (3 warriors en een DK, onze pally kon niet), 6 healers (helaas 2 iets mindere), en dus 15 goede dps.
De fisures en waves werden steeds beter ontweken, aan het einde van de avond was dit eigenlijk geen issue. De eerste drake ging vrijwel elke keer neer op het moment dat de 2de drake landde.
Aangezien we onze eigen tactieken maken en dit onze eerste avond met een goede groep was werden de tactieken in de loop van de avond aangepast. Ons idee is nu:
3de drake gaat neer;
Uiteindelijk hebben we de kill 1 keer in handen gehad. Net 3 seconden voor de 2de drake dood ging vergat onze DK een cooldown te gebruiken en werd dus ge-1-shot. Echt eeuwig zonde, we hadden toen nog meer dan 20man in leven!
Het grootste probleem was offtanks in leven houden, op het moment dat de 3de drake landt sneuvelde er vaak een. Dit kost dan ongeveer 6 dpsers het leven...
We hebben gedurende de avond een enorme verbeterslag gemaakt, het gevecht lijkt voor een groot deel onder controle waar het in het begin nog vooral chaos was.
Nu maar hopen dat we dit kunnen doorzetten, met deze groep moet er een kill inzitten, we zullen zondag zien wie er beschikbaar zijn!
Gear moet idd nog wel komen. Ik zal eens kijken ervoor. Maar ik ben momenteel platzak door het speccen dus ik moet eerst een boel questen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Sorry dat ik het zeg, maar ik moet die janker toch gelijk geven..Mektheb schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:26:toon volledige bericht
[...]
Idd zo hadden wij gistere ook een huilerd die niet begreep waarom we een hunter de raid uit bonjourde...
Vanwege de lagg deed ze 2k dps op thaddius wat gewoon te weinig is ...
Dus replacde we der, en begon en ander te huilen ja kan ze niks aan doen dit dat , waarom MOET ze weg ze word niet eens gevraagd bla bla
mektheb /rw Replace player X and summon player Y
janker : but why ? still i dont like she isent asked to leave
Mektheb /rw summon player X and player Z and
Janker & Hunter has left the raid group
Paar minuten laten baas loote
Zoals het nu overkomt lijkt het alsof je de hunter zonder mededelen uit de raid gekicked hebt..
Niet echt sociaal imo. Dat je haar liever niet in de raid hebt kan ik begrijpen, maar je kan toch ook vragen of ze weg gaat? (en indien ze dat niet doet, mag je haar inderdaad van mij wel kicken)
is wow stuk trouwens? of ligt het aan mij.
half uurtje geleden connection met de server kwijt geraakt. kan niet meer inloggen, en de realmstatus pagina van blizzard blijft leeg (de pagina laad wel, alleen er staan geen servers in)
half uurtje geleden connection met de server kwijt geraakt. kan niet meer inloggen, en de realmstatus pagina van blizzard blijft leeg (de pagina laad wel, alleen er staan geen servers in)
klopt zelfde hier...geen idee wat er aan de hand is. Ah well...back to real life
Daar heb je op zich wel een punt, ik heb alleen grote moeite om een guild te verlaten, maar dat is iets persoonlijks. Er zijn meer mensen die er wel effort in stoppen, alleen blijven sommige mensen hameren op rotatie zodat iedereen de raid kan meemaken (woensdag hadden we iets van 12-13k raid dps, maar ja, rotatie rotatie...). Maar eens zien of ik daar verandering in kan brengen.Panicmonger schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:17:
[...]
Sorry hoor maar als je raid DPS 8.5k is en jij een van de weinige bent die daadwerkelijk wat moeite doet dan zou ik toch z.s.m. een nieuwe guild zoeken, er zijn zat casual guilds die geen ballen zuigen dus ik zou daar eens naar opzoek gaan want dat is echt pathetic. Betwijfel of je dat soort retards kunt "bekeren"...
/2 wtb new wall to bang head against, old one crumbled...
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
/2 spammed, reported!Neelon schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:58:
[...]
/2 wtb new wall to bang head against, old one crumbled...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Beste wat je zelf kunt doen is heroics runnen. Daar dropt een hoop leuk spul en je krijgt ook emblems of heroism, waar nog meer leuks mee te krijgen is. En dat alles kost je niksAuredium schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:38:
Gear moet idd nog wel komen. Ik zal eens kijken ervoor. Maar ik ben momenteel platzak door het speccen dus ik moet eerst een boel questen.
nope heb er verteld der dps te laag is voor het gevecht en ze eruit gehaald word voor een anderM1lamb3r schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:41:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar ik moet die janker toch gelijk geven..
Zoals het nu overkomt lijkt het alsof je de hunter zonder mededelen uit de raid gekicked hebt..
Niet echt sociaal imo. Dat je haar liever niet in de raid hebt kan ik begrijpen, maar je kan toch ook vragen of ze weg gaat? (en indien ze dat niet doet, mag je haar inderdaad van mij wel kicken)
Vervolgens ging die jankerd : janken, en toen na 60x uitleggen we de baas niet kunnen doen zonder de juiste dps...
hebben we hem ook maar vervangen
Ben geen sociale dienst...
En ga niet 24 mensen laten wachten en wipen, terwijl een andere computer problemen heeft en het is ook niet dat HIJ / ZIJ vervangen is omdat HIJ / ZIJ slecht is der pc is kut dus ze lagged dus doet kut dps , dus niet juist om te raiden of ben ik nu gek ?
[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 20-03-2009 12:12 ]
Het gaat weer hard hier met posten 
Over dual spec, tsja, vanaf 40 is vroeg, maar je hebt iig de keuze als je het geld hebt.
En dan toch handig om een leveling spec te pakken en in (gewenste) instance spec.
Meestal dan dps + tank/heals ofzo. Zoals al gezegd, elemental shamans kunnen met hun gear ook healen, dan alleen beter als ze vlug van spec kunnen wisselen, zelfde voor priests, voor warriors en dk's kan ook het zelfde gelden, al ligt voor tank/dps spec de nadruk wel op iets andere stats, het helpt wel.
En om nog even terug te komen op mijn vraag over Marks of Wintergrasp, gister even geprobeerd en toen we een offensive battle hadden even door de portal gesprongen (zonder in raid te zitten) en met 10minuten had ik weer 3 marks te pakken. Liep wat rond te wandelen in mijn PVE-dps gear, mangle hier, shred daar etc en binnen de kortste keren was ik Rank 3 en dus 3 marks bij de overwinning, zou dus niet te moeilijk moeten zijn om er 40 te verzamelen. (nu 6, maar had maar tijd voor 1 battle gister, 2e battle die ik zag was om 0:30 pas en was defensive).
Over dual spec, tsja, vanaf 40 is vroeg, maar je hebt iig de keuze als je het geld hebt.
En dan toch handig om een leveling spec te pakken en in (gewenste) instance spec.
Meestal dan dps + tank/heals ofzo. Zoals al gezegd, elemental shamans kunnen met hun gear ook healen, dan alleen beter als ze vlug van spec kunnen wisselen, zelfde voor priests, voor warriors en dk's kan ook het zelfde gelden, al ligt voor tank/dps spec de nadruk wel op iets andere stats, het helpt wel.
En om nog even terug te komen op mijn vraag over Marks of Wintergrasp, gister even geprobeerd en toen we een offensive battle hadden even door de portal gesprongen (zonder in raid te zitten) en met 10minuten had ik weer 3 marks te pakken. Liep wat rond te wandelen in mijn PVE-dps gear, mangle hier, shred daar etc en binnen de kortste keren was ik Rank 3 en dus 3 marks bij de overwinning, zou dus niet te moeilijk moeten zijn om er 40 te verzamelen. (nu 6, maar had maar tijd voor 1 battle gister, 2e battle die ik zag was om 0:30 pas en was defensive).
Ok, ik had begrepen adhv jou post dat je de hunter zonder iets te zeggen tegen haar had vervangen, dus nee, je bent niet gekMektheb schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:07:
[...]
nope heb er verteld der dps te laag is voor het gevecht en ze eruit gehaald word voor een ander
Vervolgens ging die jankerd : janken, en toen na 60x uitleggen we de baas niet kunnen doen zonder de juiste dps...
hebben we hem ook maar vervangen
Ben geen sociale dienst...
En ga niet 24 mensen laten wachten en wipen, terwijl een andere computer problemen heeft en het is ook niet dat HIJ / ZIJ vervangen is omdat HIJ / ZIJ slecht is der pc is kut dus ze lagged dus doet kut dps , dus niet juist om te raiden of ben ik nu gek ?
Stiekem wel een beetje hoorM1lamb3r schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:11:
[...]
Ok, ik had begrepen adhv jou post dat je de hunter zonder iets te zeggen tegen haar had vervangen, dus nee, je bent niet gek
haha vind het zelf ook niet leuk iemand te moeten vervangen , maar in dit geval was de hunter in kwestie ook iemand die in 4/5 T7.5 loopt zonder enchants
idd
http://www.wow-europe.com...s/index.html?locale=en_gb
hoop dat er een keer wat aan de lag gedaan word. vond het al erg op een private server, laat staan op een orgiserver
Ik ben idd bezig met runnen. Moet alleen kijken wat voor gear er nog te koop is voor de emblems of heroic. (stik van de badges of Justice, maargoed das TBC zooiBosmonster schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:06:
[...]
Beste wat je zelf kunt doen is heroics runnen. Daar dropt een hoop leuk spul en je krijgt ook emblems of heroism, waar nog meer leuks mee te krijgen is. En dat alles kost je niks(op wat gems /enchants na natuurlijk).
Tot nu toe met de twee heroic die wat ik heb gerunned geen geluk gehad, allemaal Plate, Mail en die zooi. Maar dat komt wel goed. Als ik mijn guildies weet te overtuigen lukt het wel. Alleen even mijn resterende twee glyphs nog even aanpassen meanwhile.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Hoe kan je nou geen enchants erop zetten :-/ Geez...Mektheb schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:12:
[...]
Stiekem wel een beetje hoor
haha vind het zelf ook niet leuk iemand te moeten vervangen , maar in dit geval was de hunter in kwestie ook iemand die in 4/5 T7.5 loopt zonder enchants
Lol guildie van mij zal balen, ik had afgesproken om hem een paar keer door stocks heen te halen(en aangezien ik vrij weinig tijd heb zal het er wel niet meer van komen. Helaas pindakaas.Thommmyy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:22:
[...]
idd
http://www.wow-europe.com...s/index.html?locale=en_gb
hoop dat er een keer wat aan de lag gedaan word. vond het al erg op een private server, laat staan op een orgiserver
Gisteren trouwens nog wel 2 quarters naxx 25 down (gepugged). Ging wel lekker maar de halve raid leavde toen we aan patch wilden beginnen dus toen waren we maar gestopt (het was pas half 10 toen). Alliance zijn meestal kinderen volgensmij
en edit:
is er een site welke enchants handig zijn voor mij (unholy DK dps)
[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 20-03-2009 12:52 ]
Beter blijft het tot een uur of 5 plat
Dan heb ik weer meer kans op de spawn van de draak mee te maken
"Don't let your dreams be memes"
pech voor jou danWootlock schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:54:
[...]
Beter blijft het tot een uur of 5 plat
Dan heb ik weer meer kans op de spawn van de draak mee te maken
helft van de servers is alweer up
lekker algemeen ook weer
ik wel denk dat je meer kans hebt op jongere mensen in PuGs (vooral raids), omdat die niet in een raid guild komen, door hun beperkte beschikbaarheid tijdens raid uren.
Toch klopt het (in elk geval op Doomhammer) wel dat Alliance jongere en minder goeie spelers aan lijkt te trekken. De Horde is iets georganiseerder en wint daarom bijna alle battlegrounds.HanH schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:57:
[...]
lekker algemeen ook weer
ik wel denk dat je meer kans hebt op jongere mensen in PuGs (vooral raids), omdat die niet in een raid guild komen, door hun beperkte beschikbaarheid tijdens raid uren.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hmmm blizz is nu druk bezig met ook in europa de B.net accounts in te voeren. Via account management kom je daar nu al terecht. Echter kan ik op dit moment nog niet mijn wow account toe voegen.
Anoniem: 94605
Dat is ongeveer dezelfde taktiek als wij hebben gebruikt. Wij hebben alleen één ding anders gedaan. De DPS doet niets met de adds tot dat de acolytes dood zijn.hulkie schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:30:
[,,,]
3de drake gaat neer;
Ouch, dat klinkt alsof het een kill was geweest. Als de derde drake dood is dan is het gewoon een eitje.Uiteindelijk hebben we de kill 1 keer in handen gehad. Net 3 seconden voor de 2de drake dood ging vergat onze DK een cooldown te gebruiken en werd dus ge-1-shot. Echt eeuwig zonde, we hadden toen nog meer dan 20man in leven!
De derde drake heeft een aura waardoor iedere aanval damage terug geeft. Het is belangrijk dat vanaf dat moment de add tanks zo min mogelijk de adds aanvallen. Ze moeten natuurlijk wel de adds blijven oppikken.Het grootste probleem was offtanks in leven houden, op het moment dat de 3de drake landt sneuvelde er vaak een. Dit kost dan ongeveer 6 dpsers het leven...
Vreemd, maar ik deel de ervaring totaal niet met je. Als Alliance heb ik tot nu toe altijd een grote kans gehad om victory te krijgen. Alleen bij Warsong Guclh merk ik wel eens dat ik tegen pre-compiled Horde groepen moet opnemen en daar is geen beginnen aan.NMe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:05:
[...]
Toch klopt het (in elk geval op Doomhammer) wel dat Alliance jongere en minder goeie spelers aan lijkt te trekken. De Horde is iets georganiseerder en wint daarom bijna alle battlegrounds.
De rest zoals Wintergrasp, Eye of the Storm en Alterac Valley doorsneewijze victory. Alleen bij WG is het soms Horde die wint maar als je defend is het bijna altijd /fail.
Och, hangt een beetje van de leeftijd van de kinderen af, sommigen zullen denk ik langer opblijven dan ik, maar ja, wekker om 5.15 houdt in dat ik ook maar beperkte beschikbaarheid heb tijdens raid uren.HanH schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:57:
[...]
lekker algemeen ook weer
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
De horde doet lang niet altijd aan premades, maar toch zijn ze "volwassen" genoeg om aanwijzingen van elkaar op te volgen, alliance doet dat niet. De enige BG die we by default winnen in AV om de een of andere reden. Waarschijnlijk omdat er meer alliance spelers dan horde spelers zijn op Doomhammer.Auredium schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:15:
[...]
Vreemd, maar ik deel de ervaring totaal niet met je. Als Alliance heb ik tot nu toe altijd een grote kans gehad om victory te krijgen. Alleen bij Warsong Guclh merk ik wel eens dat ik tegen pre-compiled Horde groepen moet opnemen en daar is geen beginnen aan.
De rest zoals Wintergrasp, Eye of the Storm en Alterac Valley doorsneewijze victory. Alleen bij WG is het soms Horde die wint maar als je defend is het bijna altijd /fail.
Anoniem: 201730
De verschillende battlegroupe verschillen heel veel, zo had ik 't geluk dat ik op men alliance veel battlegrounds verloor en op mijn horde die in een andere battlegroup zit word er ook meer verloren (aangezien teamwork voor de meeste niet van toepassing isAuredium schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:15:
[...]
Vreemd, maar ik deel de ervaring totaal niet met je. Als Alliance heb ik tot nu toe altijd een grote kans gehad om victory te krijgen. Alleen bij Warsong Guclh merk ik wel eens dat ik tegen pre-compiled Horde groepen moet opnemen en daar is geen beginnen aan.

hahaha die DK was jij zeker.. emo om loot!Anoniem: 295829 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:44:
[...]
Nee dat is Rob zijn vriendin, haha. Deflect heeft geen progress en een redelijk retarded loot systeem, ik bedoel als er gear dropt wat voor een dk een echt upgrade is en voor een hunter paar agility meer, en de hunter krijgt het omdat die hoger rolled. om maar 1 van de vele voorbeelden te noemen. Nu zitten we in een hardcore raiding guild die ook alles gedaan heeft, en loot gebeurt volgens een ietwat intelligenter systeem.
ja ik keek altijd al veel op dit forum dacht nu maar eens regristreren.
Alles goed daar verder?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
AV is crossrealm, net als andere BG'sNMe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:17:
[...]
De horde doet lang niet altijd aan premades, maar toch zijn ze "volwassen" genoeg om aanwijzingen van elkaar op te volgen, alliance doet dat niet. De enige BG die we by default winnen in AV om de een of andere reden. Waarschijnlijk omdat er meer alliance spelers dan horde spelers zijn op Doomhammer.
Dat zegt helemaal niets (nofi). Hoewel ik een hele tijd battlegrounds heb gedaan, doe ik dat nu helemaal niet meer. raids != battlegrounds.NMe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:05:
[...]
Toch klopt het (in elk geval op Doomhammer) wel dat Alliance jongere en minder goeie spelers aan lijkt te trekken. De Horde is iets georganiseerder en wint daarom bijna alle battlegrounds.
Natuurlijk, voor alles is een tegenargument te bedenken_Peter2_ schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:16:
[...]
Och, hangt een beetje van de leeftijd van de kinderen af, sommigen zullen denk ik langer opblijven dan ik, maar ja, wekker om 5.15 houdt in dat ik ook maar beperkte beschikbaarheid heb tijdens raid uren.
Anoniem: 249354
Ik dacht altijd dat het door de paladin class kwam
Een shiny knight! Nu heb je zo'n beetje hetzelfde met DK's. Het lijkt wel alsof die class alleen maar retards aantrekt. No offense voor de mensen die er wel gewoon behoorlijk mee kunnen spelen
Dumb KnightsAnoniem: 249354 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:35:
Ik dacht altijd dat het door de paladin class kwamEen shiny knight! Nu heb je zo'n beetje hetzelfde met DK's. Het lijkt wel alsof die class alleen maar retards aantrekt. No offense voor de mensen die er wel gewoon behoorlijk mee kunnen spelen
Nuff said
DK is ook zo makkelijk...Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:35:
Ik dacht altijd dat het door de paladin class kwamEen shiny knight! Nu heb je zo'n beetje hetzelfde met DK's. Het lijkt wel alsof die class alleen maar retards aantrekt. No offense voor de mensen die er wel gewoon behoorlijk mee kunnen spelen
Ongeveer elke class komt in de problemen als ze teveel mobs pullen en niet weten hoe ze hun class moeten spelen. (je kan het dus prima overleven, maar je moet wel weten hoe)
bij de DK is het levelen een kwestie van 1 macro maken, en van lvl 55 - 80 die macro spammen.
alleen als je instances/raids gaat doen komt er enige vorm van nadenken aan te pas (zeker als je tank specced)
Idd, en dan is er ook nog eens een overvloed aan DK's op elke server. je word er echt gek van. durf eigenlijk wel te stellen dat ong 65% van de DK's er totaal niets van kunnen.Anoniem: 249354 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:35:
Gelukkig zijn DK's behoorlijk divers.Thommmyy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Idd, en dan is er ook nog eens een overvloed aan DK's op elke server. je word er echt gek van. durf eigenlijk wel te stellen dat ong 65% van de DK's er totaal niets van kunnen.
Vaak zat instances gedaan met 3 DK's en 2 healers. of 1 healer 1 mage
Geen idee waarom, maar op Terenas zie je ze niet eens zoveel meer. Natuurlijk heb je wel DK's rondlopen, maar lang niet meer zoveel als toen al die ongein net begon. Ook in Outland niet als ik met een alt bezig ben. Als ik met mijn mage een paar maanden geleden door Hellfire liep dan zag je haast alleen maar DK's. Nu zie je gewoon weer alle classes rondlopen.
When all else fails, resurrect and start over
Ik heb nog steeds geen DK aangeraakt, dat ga ik pas doen als ik echt verveeld ben 
Voor mijn gevoel zijn zo behoorlijk goed in dps en tanken, maar ze zijn wel de nieuwe huntard !
Persoonlijk heb ik er weinig last van omdat ik eigenlijk alleen instances/raids run met de guild.
Voor mijn gevoel zijn zo behoorlijk goed in dps en tanken, maar ze zijn wel de nieuwe huntard !
Persoonlijk heb ik er weinig last van omdat ik eigenlijk alleen instances/raids run met de guild.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Anoniem: 295829
ja dat was ik:P, ach ja ik vind het leuk om me loot te krijgen en te dpsen, was zo op me rogue, en nu nog. dat vind ik leuk aan wow, hehe, ja alles goed wel verder ja, alleen nu is het even saai tot Ulduar komt.m0nk schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:29:
[...]
hahaha die DK was jij zeker.. emo om loot!![]()
Alles goed daar verder?
DK is leuk tot 58 en je de wijde wereld in mag / moetBlaasvis schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:59:
Ik heb nog steeds geen DK aangeraakt, dat ga ik pas doen als ik echt verveeld ben
Pff. Gisteravond een fail avond gehad, echt niet grappig.
- Sarth 2D: een uur lang bezig geweest met tries, en je ziet STEEDS dezelfde DPS dood gaan door in voidzones te blijven staan, of niet op tijd weg te wezen voor vuurmuren. Effect: healers zien een aantal mensen met de DOTs, proberen die te outhealen, en zien dan zelf hun voidzone niet meer.
-Naxx: bijna wipe op Raz, bijna wipe op Gothik. Dan 3 wipes op 4H. raid leader called de raid om 23:30. Wat een gekut zeg, maar 2 bosses dood. Score voor die avond; 3 Valor tokens en iets van 5 DKP ofzo.
BAH.
http://wowwebstats.com/1qj4t1vcjyceq?m
- Sarth 2D: een uur lang bezig geweest met tries, en je ziet STEEDS dezelfde DPS dood gaan door in voidzones te blijven staan, of niet op tijd weg te wezen voor vuurmuren. Effect: healers zien een aantal mensen met de DOTs, proberen die te outhealen, en zien dan zelf hun voidzone niet meer.
-Naxx: bijna wipe op Raz, bijna wipe op Gothik. Dan 3 wipes op 4H. raid leader called de raid om 23:30. Wat een gekut zeg, maar 2 bosses dood. Score voor die avond; 3 Valor tokens en iets van 5 DKP ofzo.
BAH.
http://wowwebstats.com/1qj4t1vcjyceq?m
[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 20-03-2009 14:36 ]
https://niels.nu
It's nice to be casualHydra schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:34:
Pff. Gisteravond een fail avond gehad, echt niet grappig.
BAH.
On a side note:
Beste horde guild op Trollbane heeft woensdag weer een try gedaan voor "the immortal" titel.
Fail.
Een dode bij Gothik the Harvester...
Zonder DC of wat dan ook. Toch knap om daar dood te gaan : D
die gear die je ook op lvl 58 hebt is way overpowered...chromeeh schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:13:
[...]
DK is leuk tot 58 en je de wijde wereld in mag / moet
pas ergens op het eind van outland, lvl 68+ ofzo krijg je betere gear van quests
Casual hoeft helemaal niet te beteken dat je ligt te kloten en geen progress maakt.
Ik zit in een casual gilde. Wij raiden 2 avonden in de week van 20.00 t/m 23.00. Wat veel minder is dan een groot deel van de "hardcore" raiders. En ook wij hebben alle 25 man content gedaan. Naxx gaat gewoon in één avond leeg en Maly en Sarth op de andere avond.
Op 10 man is het enige dat we nog niet hebben gedaan Sarth3D, maar die hebben we ook nog nooit geprobeerd.
Hoef je mij niet te vertellen, maar tis altijd leuk om hydra te jennen
Probleem is dat de retards denken dat ze in een casual guild ook retarded mogen zijn..
Probleem is dat de retards denken dat ze in een casual guild ook retarded mogen zijn..
Anoniem: 236827
Daarvoor zijn het dan ook retardsImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:46:
Hoef je mij niet te vertellen, maar tis altijd leuk om hydra te jennen![]()
Bij DK's heb ik gemerkt dat ze of heel goed zijn of heel slecht. Bij veel instances merkte ik dat als ze een boss tankte ze soms langzaam maar zeker de grond in werden geslagen ondanks healing.
Aan de andere kant (wel veel minder vaak) heb ik DK's gezien die bij bossfights juist heel goed bezig waren. In PvP zijn DK's lastig te verslaan maar zeker niet onoverwinnelijk.
Aan de andere kant (wel veel minder vaak) heb ik DK's gezien die bij bossfights juist heel goed bezig waren. In PvP zijn DK's lastig te verslaan maar zeker niet onoverwinnelijk.
nieuwe HunTARD class he.Auredium schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:04:
Bij DK's heb ik gemerkt dat ze of heel goed zijn of heel slecht. Bij veel instances merkte ik dat als ze een boss tankte ze soms langzaam maar zeker de grond in werden geslagen ondanks healing.
Ik zit te twijfel nog of dit weekend ga levelen of UI weer eens opnieuw doen.
Al moet wel zeggen dat de shaman melee wel behoorlijk pasieve spelen is,
oke de mobs droppen bij bosjes maar flameshock,auto attack, stormstike en hopen op WF, next
zou wel graag een healer op level 80 hebben om mijn 2de account, al ben eerlijk gezecht nog geen content tegen gekomen waar ik ook de healing echt nodig heb.
Dat plus feit dat 1 van in-game vriend die ik in wow hebt, nu een resto druid heeft gerolled maakt nood voor healer nog minder.
Kan ook proberen om mijn druid als feral uit te proberen, goede groepen vinden is vaak wel issue als dps zijnde. en in de guild ben ik de enige tank op mijn paladin die nog hc runned.
Alleen zit ik er niet echt op te wachten om weer X duizen goud voor gear neer te leggen
Ps nog niemand die QQ om dat pvpers de frostwrym gaan krijg
Al moet wel zeggen dat de shaman melee wel behoorlijk pasieve spelen is,
oke de mobs droppen bij bosjes maar flameshock,auto attack, stormstike en hopen op WF, next
zou wel graag een healer op level 80 hebben om mijn 2de account, al ben eerlijk gezecht nog geen content tegen gekomen waar ik ook de healing echt nodig heb.
Dat plus feit dat 1 van in-game vriend die ik in wow hebt, nu een resto druid heeft gerolled maakt nood voor healer nog minder.
Kan ook proberen om mijn druid als feral uit te proberen, goede groepen vinden is vaak wel issue als dps zijnde. en in de guild ben ik de enige tank op mijn paladin die nog hc runned.
Alleen zit ik er niet echt op te wachten om weer X duizen goud voor gear neer te leggen
Ps nog niemand die QQ om dat pvpers de frostwrym gaan krijg
[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 20-03-2009 15:38 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Liefdagboek,
Na mijn "leave "uit me oude Guild was ik het ff zo zat dat ik maar een Pala gerolled ben inmiddels effectief uurtje of 3 gespeelt ( waarvan dik 1 uur heeft staan idl-en in het bos vanwege een telefoontje ) maar ik heb absolute mijn speed record verbroken van level 9 naar 10 in net geen 15 minuten.
Screenshot or it didn't happen ? And here it is :

Links onder de tijd rechts onder hoeveel XP nog moest voor het volgende level.
Na mijn "leave "uit me oude Guild was ik het ff zo zat dat ik maar een Pala gerolled ben inmiddels effectief uurtje of 3 gespeelt ( waarvan dik 1 uur heeft staan idl-en in het bos vanwege een telefoontje ) maar ik heb absolute mijn speed record verbroken van level 9 naar 10 in net geen 15 minuten.
Screenshot or it didn't happen ? And here it is :

Links onder de tijd rechts onder hoeveel XP nog moest voor het volgende level.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nouja, het was gewoon een enorme offnight voor iedereen. Maar d'r zijn wel een aantal mensen die ff een switch moeten maken dat een lavawave happen of voidzone pakken gewoon echt niet kan. Ik heb d'r ook ff een post over op de forums gezet om uit te leggen wat voor'n effect dat heeft op de healers. We hadden keer op keer Tenebron down met 15s over, en dan opeens beginnen er left right and center mensen dood te vallen, gewoon omdat er te veel mensen dood gaan aan spul waar ze uit moeten blijven.
Tja, dat hebben die n00bs niet door he, wij gaan echt zo way back, bro's before ho's, yo!ImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:46:
Mja. Blijft toch wat jammer dat er wat mensen zijn die blijven failen op dat soort dingen. Een persoon had 19!!! lavawall hits. Dat je als DPS door een void gepakt wordt is tot daar aan toe, maar een lava wall? WTF?Probleem is dat de retards denken dat ze in een casual guild ook retarded mogen zijn..
[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 20-03-2009 15:37 ]
Heh. Alleen jen je er ook de andere casuals mee.ImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:46:
Daar is de trial periode voor uitgevonden. En guildkick natuurlijk.Probleem is dat de retards denken dat ze in een casual guild ook retarded mogen zijn..
DK tot 69 lvlen en WSG domineren met je Northrend gear
[ Voor 69% gewijzigd door Wootlock op 20-03-2009 16:03 ]
Vast het type idioot dat standaard al met 3fps raidt (ja, die zijn erHydra schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:35:
[...]
Mja. Blijft toch wat jammer dat er wat mensen zijn die blijven failen op dat soort dingen. Een persoon had 19!!! lavawall hits. Dat je als DPS door een void gepakt wordt is tot daar aan toe, maar een lava wall? WTF?

Offspring heeft immortal toch ook nogsteeds niet? Je zou toch wat verwachten van zo'n guild.ImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:38:
[...]
Beste horde guild op Trollbane heeft woensdag weer een try gedaan voor "the immortal" titel.
Die had op KT de 2 OT's die gemc'ed werden, puur ongeluk.
Bij DRTPC ging het vandeweek mis op sapphiron omdat er een trial autoattack aan het staan, mja.. Dat gaat fout na een landing.
Bij denial, mja, hmm. Laat ik er maar niets over zeggen.. Eerst maar eens 4 wings zonder dooien, dan kunnen we misschien nog ooit hopen.
En doodgaan bij gothik kan best hoor..
En om over thaddius maar te zwijgen..

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 20-03-2009 16:12 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Wij hadden nooit deaths op Thaddius of Heigan, 2 keer tijdens Gothik (klote DPS die niet naar Omen kunnen kijken tijdens het DPS'en) en de rest gewoon unlucky DC's tijdens 4HM/Sapph of een MC'd persoon die in een voidzone rent op KT...., Ulduar immortal achievement is trouwens zo easy gemaakt, maarja.
Flame tsunami is een DoT, dus als WWS 19 hits aangeeft is dat niet dat ie 19 keer de wall in is gelopen. Dat hoeft maar 3 of 4 te zijn geweest.Hydra schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 15:35:
[...]
Mja. Blijft toch wat jammer dat er wat mensen zijn die blijven failen op dat soort dingen. Een persoon had 19!!! lavawall hits. Dat je als DPS door een void gepakt wordt is tot daar aan toe, maar een lava wall? WTF?
Blijft veel, maar als het is over een hele avond wipen, dan is dat dus niet zo bijster hoog.
In dit overzicht zie je veel beter de Flame Tsunami failers:
http://wowwebstats.com/1q...=Gxf130007798000c79#break
En de fissures:
http://wowwebstats.com/1q...=Gxf1300077b1000b9a#break
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 20-03-2009 16:20 ]
Ken het.. maar dan op 3D, een leuke try, 2de drake op 3% --> portal, wipe..Pff. Gisteravond een fail avond gehad, echt niet grappig.
daarna geen leuke try's meer gehad
Dat is de boss waar de RL altijd op Vent zegt: "Remember, do not DPS until Shadow says so." (that's mejarnotjuh schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:03:
[...]
Bij ons gaat razuvious nog altijd kansloos slecht, mensen die te snel willen melee'en, of denken dat ze perse ergens moeten gaan staan waar het helemaal niet nodig is.
< Offspring Trollbane Cat holy priestjarnotjuh schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:03:
[...]
Offspring heeft immortal toch ook nogsteeds niet? Je zou toch wat verwachten van zo'n guild.
Die had op KT de 2 OT's die gemc'ed werden, puur ongeluk.
Tja telkens echt extreem lompe fails. Maar we gaan hem krijgen hoe dan ook!
[ Voor 31% gewijzigd door sbmuc op 20-03-2009 16:20 ]
Bij ons was het ook leuk. Van de week voor het eerst een groep erop samengesteld om Immortal te doen (extra healer, extra tank), begonnen met Razuvious. Die rent in het begin altijd naar een random iemand toe, en het is zaak dat een van de tankende priests hem dan zo snel mogelijk taunt. Daar hebben we altijd op vertrouwd, en dat is altijd goed gekomen. Nu haalde een van onze tanks het in zijn hoofd dat het slecht was dat hij een dps targette, dus tauntte hij de boss wel even. Terwijl hij naast hem stond, en zonder een andere tank in te lichten over een eventuele taunt-pingpong. Squish, weg achievement.HanH schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:18:
[...]
Dat is de boss waar de RL altijd op Vent zegt: "Remember, do not DPS until Shadow says so." (that's me). Dat gaat tegenwoordig altijd goed.
Ik weet dat we hadden kunnen disbanden en vervolgens een andere RL kunnen kiezen en zo een ander raid ID krijgen, maar mensen waren gewoon aan het fucken, dus zijn we maar gewoon doorgegaan. Wel nog even Spore Loser erbij gekregen uiteindelijk, nadat we de mages verteld hadden dat ze een kick uit het raiding team zouden krijgen als ze weer, net als vorige week, dom genoeg zouden zijn om mirror images te poppen.

Nadat wij de eerste waren die Immortal kregen had de dag daarna een andere guild hem, en de reset daarop nog 2 anderen, dus het gaat rap
Heb inmiddels 15 titels weten te bemachtigen , geen undying en geen immortal
maar toch gebruik ik er maar 1 ookal zou ik ze hebben Gladiator
maar toch gebruik ik er maar 1 ookal zou ik ze hebben Gladiator
@ Ryack
Kost dit niet veel te veel tijd? En die adds worden elke 30 seconden toch weer erbij gehaald? Op hoeveel procent zit de 2de drake trouwens ongeveer als de acolyte spawned?
Mijn hoop is gevestigd op iets betere dps, misschien 5 healers mee en 3 tanks... dan is de 2de drake neer voor de 3de zijn acolyte spawned. Daarvoor hebben we wel de 5 betere healers nodig, maargoed, daar kan ik wel voor zorgen!
Dus als de acolyte erbij komt stoppen jullie direct en gaan jullie voor de voidzone?Dat is ongeveer dezelfde taktiek als wij hebben gebruikt. Wij hebben alleen één ding anders gedaan. De DPS doet niets met de adds tot dat de acolytes dood zijn.
Kost dit niet veel te veel tijd? En die adds worden elke 30 seconden toch weer erbij gehaald? Op hoeveel procent zit de 2de drake trouwens ongeveer als de acolyte spawned?
Mijn hoop is gevestigd op iets betere dps, misschien 5 healers mee en 3 tanks... dan is de 2de drake neer voor de 3de zijn acolyte spawned. Daarvoor hebben we wel de 5 betere healers nodig, maargoed, daar kan ik wel voor zorgen!
Mensen lijken (IMO onterecht) te denken dat het puur om DPS gaat in die fight, maar controle is veel belangrijker. Als je de eerste drake maar neer hebt voor de tweede whelp pack en vervolgens in elk geval de Disciple of Vesperon in elk geval zo snel mogelijk killt (your healers will love you) kan de fight in principe best lang duren zonder dat dat enig probleem moet zijn.hulkie schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:04:
@ Ryack
[...]
Dus als de acolyte erbij komt stoppen jullie direct en gaan jullie voor de voidzone?
Kost dit niet veel te veel tijd? En die adds worden elke 30 seconden toch weer erbij gehaald?
Ter illustratie: wij gebruiken 7 healers (waarvan 3 op de MT) en 4 tanks. DPS is écht niet superbelangrijk.hulkie schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:04:
[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 20-03-2009 17:19 ]
hier geef ik je gelijk, maar veel spelers zijn beter in dps dan survivalNMe schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:18:
[...]
Mensen lijken (IMO onterecht) te denken dat het puur om DPS gaat in die fight, maar controle is veel belangrijker. Als je de eerste drake maar neer hebt voor de tweede whelp pack en vervolgens in elk geval de Disciple of Vesperon in elk geval zo snel mogelijk killt (your healers will love you) kan de fight in principe best lang duren zonder dat dat enig probleem moet zijn.
[...]
Ter illustratie: wij gebruiken 7 healers (waarvan 3 op de MT) en 4 tanks. DPS is écht niet superbelangrijk.
Rofldeboflmnpantoffel da's idd wel heel erg. Wij gisteren weer hetzelfde, opkomst 21 man, dus 2 supercasuals erin die nog niet gek veel in Naxx geweest waren en ja hoor, Grobbulus, eerste debuff naar 1 van die gasten, we roepen nog "just run to the back" continue de map pingend, ja gaat goed, wtf doet ie nu... NEEEEEEEEE! Blijft ie in z'n eigen troep staan ("wasn't i supposed to run to the back?"), net iets te ver voor de healers ofc.ImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:38:toon volledige bericht
[...]
It's nice to be casual![]()
On a side note:
Fail.
Zonder DC of wat dan ook. Toch knap om daar dood te gaan : D

Someday...
Bnet pindle#2913
Ok, wel interessante insteek... bad stuff ontwijken was niet echt het probleem aan het einde van de avond. Aan het begin daarentegen wel 
3 healers op de maintank? Dat is wel erg veel man! Ik doe het solo tot dat de 3de drake landt, daarna krijg ik een druid erbij om te helpen... Soms is het wel kiele kiele. Meestal liggen de Off-tanks eerder dan de MT.
Maar dat zal wel te maken hebben met de debuff die de disciple van vesperon geeft..
3 healers op de maintank? Dat is wel erg veel man! Ik doe het solo tot dat de 3de drake landt, daarna krijg ik een druid erbij om te helpen... Soms is het wel kiele kiele. Meestal liggen de Off-tanks eerder dan de MT.
Maar dat zal wel te maken hebben met de debuff die de disciple van vesperon geeft..
Ik heb net even naar mijn talents gekeken ik weet al weer waarom ik Test of faith niet gepakt heb.Anoniem: 236827 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:42:toon volledige bericht
[...]
Op zich ziet het er allemaal prima uit.
Ik zie alleen dat je telkens voor andere stats gemmed: intellect, mp5, spirit, spellpower. Wil je stats balanced houden of weet je niet wat het beste is? Voor Holy was Spirit altijd beter dan mp5, al veranderd dat wel wat in 3.1 waar OOC regen generfed wordt. Intellect is een goede stat, maar je zou er niet voor hoeven te gemmen als Holy zijnde (wel als Disc).
Je mist 4% healing in je talents, zijnde Test of Faith. Ik denk dat je de 2 punten het beste uit Healing Prayers kunt healen, of Lightwell, afhankelijk hoe je de laatste gebruikt (en of je raid het ding snapt...)
Zelf vind ik Inner Focus als Holy echt heel belangrijk, voor met de FSR te kunnen spelen: crit cast - holy concentration gratis cast (GH) - inner focus gratis cast (GH) met 25% meer kans op crit = al gauw 2 ticks van je OOC regen plus enorme healing output.
Ik denk dat iedereen een talent reset krijgt voor 3.1, dus dan kun je eventuele veranderingen doorvoeren.
Mijn rol in onze raids is over het algemeen raid healing, Daarbij komen de meeste character niet of nauwelijk onder de 50%, en in dat geval heeft Test of Faith niet echt nut.
Inner Focus geef ik je compleet gelijk in het puntje uit lightwell gaat naar Inner focus.
Toen we nog moeite hadden met Sapphiron was het een nuttige Spell maar tegenwoordig niet meer.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Top, thanks daarvoor. Toch 'grappig' dat Tarbh zowel problemen lijkt te hebben met de walls als met de void zones...Bosmonster schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 16:15:
[...]
Flame tsunami is een DoT, dus als WWS 19 hits aangeeft is dat niet dat ie 19 keer de wall in is gelopen. Dat hoeft maar 3 of 4 te zijn geweest.
Blijft veel, maar als het is over een hele avond wipen, dan is dat dus niet zo bijster hoog.
In dit overzicht zie je veel beter de Flame Tsunami failers:
http://wowwebstats.com/1q...=Gxf130007798000c79#break
En de fissures:
http://wowwebstats.com/1q...=Gxf1300077b1000b9a#break
Whut?ImdaMned schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:38:
[...]
Beste horde guild op Trollbane heeft woensdag weer een try gedaan voor "the immortal" \
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 291809
Het gemak dient de mens, je zou denken dat dit niet mis kan gaan, toch? Maar dan hoor je verhalen zoals deze:Auredium schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:12:
[...]
Rofl, alleen is het tegenwoordig zo dat als je je spels doet upgraden ze automatisch in je castbalk worden aangepast.

En op RP-servers is dat nog veel erger, helaas. Stuk voor stuk slechte roleplayers die denken dat ze uber zijn en voortdurend aan het poweremoten zijn. Het zijn gewoon de nieuwe blood/night elvesThommmyy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:41:
[...]
Idd, en dan is er ook nog eens een overvloed aan DK's op elke server. je word er echt gek van. durf eigenlijk wel te stellen dat ong 65% van de DK's er totaal niets van kunnen.

Zo laatste weken gaat het nogal bagger. Niemand van guild heeft zin in raiden. Pugs kun je niks mee completen of een groep bij elkaar krijgen. Begin een beetje bored te worden.
Zit iemand in een goede raid guild die wekelijks vooral op zondag en vrijdag avond raids doen die een goede fury warrior kunnen gebruiken. (Gaat mijn voorral om naxx 10 & 25m).
Zit zelf op realm agammagan dus dat heeft ook mijn voorkeur.
Zit iemand in een goede raid guild die wekelijks vooral op zondag en vrijdag avond raids doen die een goede fury warrior kunnen gebruiken. (Gaat mijn voorral om naxx 10 & 25m).
Zit zelf op realm agammagan dus dat heeft ook mijn voorkeur.
Anoniem: 249785
quote:
Thommmyy schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:41:
[...]
quote:
En op RP-servers is dat nog veel erger, helaas. Stuk voor stuk slechte roleplayers die denken dat ze uber zijn en voortdurend aan het poweremoten zijn. Het zijn gewoon de nieuwe blood/night elves
tis ook precies de reden waarom bij ons in de guild alle healers DK tanks weigeren (greater heal/penance spamen nog gaan ze er aan) en alle tanks DK dps weigeren( staat zon flapdrol met frostpresence te dpsen; kijk mij eens imba zijn tank suxorz too low treath). helaas moet zon etter 17 keer dood tijdens een simpele nexus run voordat ie het snapt(het is geteld).
[...]
quote:
En op RP-servers is dat nog veel erger, helaas. Stuk voor stuk slechte roleplayers die denken dat ze uber zijn en voortdurend aan het poweremoten zijn. Het zijn gewoon de nieuwe blood/night elves
tis ook precies de reden waarom bij ons in de guild alle healers DK tanks weigeren (greater heal/penance spamen nog gaan ze er aan) en alle tanks DK dps weigeren( staat zon flapdrol met frostpresence te dpsen; kijk mij eens imba zijn tank suxorz too low treath). helaas moet zon etter 17 keer dood tijdens een simpele nexus run voordat ie het snapt(het is geteld).
Me pally heeft net de 30 aangeraakt. Nu kan ik eindelijk op een mount
TiC de beste horde guild? Ik weet ook wel dat <Lingering> kut is, maar wel leuk. Lekker ouwehoeren.
Oh! Verklaar je nader. Als RP-server inhabitant ben ik benieuwd naar je verhalenAnoniem: 291809 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:06:
Probleem is nou eenmaal dat veel dk's hun rotatie niet snappen. Even op internet kijken en je bent er zo uit, maar dat is voor de gemiddelde gamer erg lastig schijnt hetAnoniem: 249785 schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:46:
quote:
[...]
quote:
meh, dat zijn gewoon bad players. Of ze snappen inderdaad geen ruk van het spel, of ze zitten te kloten.PcManiaxx schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:55:
[...]
Probleem is nou eenmaal dat veel dk's hun rotatie niet snappen. Even op internet kijken en je bent er zo uit, maar dat is voor de gemiddelde gamer erg lastig schijnt het
Afgelopen week was het weer bijna elke dag raak... of je wordt gepakt door meerdere allies van gelijk level of je wordt gepakt door een level 80 ally die zich verveelt en jou het leven zuur maakt. Van het uurtje questen dat ik in gedachten had is niet veel terecht gekomen. Wel kan ik ondertussen de weg in Felwood van de graveyard naar de grot met Jaedenar dromen 
Ik heb dus de beslissing genomen om te verhuizen van een pvp naar een pve server. Nu vroeg ik mij af of jullie nog een leuke server weten waar de verhouding tussen horde en alliance beetje gelijk is?
Ik heb dus de beslissing genomen om te verhuizen van een pvp naar een pve server. Nu vroeg ik mij af of jullie nog een leuke server weten waar de verhouding tussen horde en alliance beetje gelijk is?
Kijk eens op www.warcraftrealms.com ikzelf zit nu op Terrokar, vind het een vrij leuke servers, vooral voor mensen die nog aan het levelen zijn. (Veel mensen die nog aan het levelen zijn en veel allies). Alleen zitten daar weinig Horde.
Naja ik noem 50% ingame niet echt een gamerPcManiaxx schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:55:
[...]
Probleem is nou eenmaal dat veel dk's hun rotatie niet snappen. Even op internet kijken en je bent er zo uit, maar dat is voor de gemiddelde gamer erg lastig schijnt het
./wave ben er zelf ook 1 hoor
Komt me bekend voor alleen ik ben dan de ally die gegankt word door de zelfde persoon van de hordeuashy schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 09:09:
Afgelopen week was het weer bijna elke dag raak... of je wordt gepakt door meerdere allies van gelijk level of je wordt gepakt door een level 80 ally die zich verveelt en jou het leven zuur maakt. Van het uurtje questen dat ik in gedachten had is niet veel terecht gekomen. Wel kan ik ondertussen de weg in Felwood van de graveyard naar de grot met Jaedenar dromen
Nu heb ik daar iets voor gevonden :
Men neme een Horde account op de zelfde server , men logged in op die char doet hem een invite voor de party geven om te vragen of die ff wil helpen, vervolgens accept hij de party zie ik hem op de map
Tab ik naar me ally en kom ik terug met 3 mensen en ga ik hem ganken tot die uitlogged
leuk neeh niet echt...maar blijf het zwaar irritant vinden ik me daily's niet kan doen en apen het leuk vinden je te ganken omdat je in je pve gear en pve spec loopt, zodra je je pvp gear aan doet lopen ze weg
[ Voor 62% gewijzigd door Mektheb op 21-03-2009 10:01 ]
. Mijn ervaring met meeste allys die ik tegenkom op Burning Blade dat het echt pussies zijn
Heeeeeeel af en toe kom ik wel eens iemand tegen die weet waar hij mee bezig op pvp tijdens het lvlen. Serieus .... als je als t7.5 moonkin af laat door een lvl 71 shs ambush rogue klopt er toch iets niet
( ja oke ambush hurts (3x 4k crits in row ) maar dan nog
Ze schijnen op BB ook nergens alleen te durven, altijd wel een stealthed friend ergens verborgen ..
Soms laat ik met mijn lvl 71 rogue wel eens mensen in leven. Dan doe ik was dmg tot ze bijna dood zijn en ren dan met print weg
, omdat ik bijna medelijden krijg
Ze schijnen op BB ook nergens alleen te durven, altijd wel een stealthed friend ergens verborgen ..
Soms laat ik met mijn lvl 71 rogue wel eens mensen in leven. Dan doe ik was dmg tot ze bijna dood zijn en ren dan met print weg
Nou moet zeggen toch aardig wat hordés gegankt heb op burning blade in mijn vorige verblijf daarHStyles schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:29:
. Mijn ervaring met meeste allys die ik tegenkom op Burning Blade dat het echt pussies zijnHeeeeeeel af en toe kom ik wel eens iemand tegen die weet waar hij mee bezig op pvp tijdens het lvlen. Serieus .... als je als t7.5 moonkin af laat door een lvl 71 shs ambush rogue klopt er toch iets niet
( ja oke ambush hurts (3x 4k crits in row ) maar dan nog
![]()
Soms laat ik met mijn lvl 71 rogue wel eens mensen in leven. Dan doe ik was dmg tot ze bijna dood zijn en ren dan met print weg, omdat ik bijna medelijden krijg
zat toen in Saints
Haha. Mijn rogue daar heete NosforatuMektheb schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:19:
[...]
Nou moet zeggen toch aardig wat hordés gegankt heb op burning blade in mijn vorige verblijf daar![]()
zat toen in Saints
Anoniem: 291809
Ach, poweremotes, je kent ze toch wel? "/e kills you, pees on your corpse and steals your loot," dat soort verhalen. Lvl 58, vers uit de starting zone en dan bij de Stormwind cathedral Paladins en Priests gaan bitchslappen. Vijf DKs die lekker in de pub zitten, een biertje drinken en EXACT hetzelfde achtergrondverhaal hebben.Hydra schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:53:
[...]
Oh! Verklaar je nader. Als RP-server inhabitant ben ik benieuwd naar je verhalen
,,*sigh* I miss my family."
,,Me too."
,,Me too."
,,Me too."
,,Me too."
En dan nog zij die openlijk verkondigen dat ze nog steeds voor de Lich King werken. Slechte roleplayers vind je overal (zoals bijvoorbeeld iemand die zei dat ze half-NE en tevens de prinses van Stormwind was. Of die ene Paladin die wanneer hij wil tentakels kan laten verschijnen en eens een keer de SW Cathedral in een gigantische railgun veranderde om daarmee Menethil Harbor te vernietigen) maar net zoals de huntards hebben er heel veel DK gerolld.
Anyway... ik zag laatst dat Figure Prints nu ook in Europe verkrijgbaar zijn. Voor maar liefst 130 euri plus bijkomende kosten kun je een van je eigen characters in een specifieke pose zetten en daar een beeldje van laten maken. Wie lijkt dit wat? Mij is het wat te prijzig.
En dan nog een dagboekje... even overgestapt op mijn NE Druid en zit nu bijna op lvl 37. Het is ook de eerste caster die ik zover heb weten te krijgen, ik heb voor een Balance spec gekozen om eventueel ook te kunnen healen en ga in Outlands overstappen op healing. Nog maar een paar levels en dan krijg ik de ruimtekip, ik ben benieuwd
Huidige rotatie tijdens het solo-en: Roots, Insects Swarm, Moonfire, Starfire, Roots, Wrath tot vijand dood is, evt de DoTs refreshen.
im officaly scared of RP now....Anoniem: 291809 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:09:toon volledige bericht
[...]
Ach, poweremotes, je kent ze toch wel? "/e kills you, pees on your corpse and steals your loot," dat soort verhalen. Lvl 58, vers uit de starting zone en dan bij de Stormwind cathedral Paladins en Priests gaan bitchslappen. Vijf DKs die lekker in de pub zitten, een biertje drinken en EXACT hetzelfde achtergrondverhaal hebben.
,,*sigh* I miss my family."
,,Me too."
,,Me too."
,,Me too."
,,Me too."
En dan nog zij die openlijk verkondigen dat ze nog steeds voor de Lich King werken. Slechte roleplayers vind je overal (zoals bijvoorbeeld iemand die zei dat ze half-NE en tevens de prinses van Stormwind was. Of die ene Paladin die wanneer hij wil tentakels kan laten verschijnen en eens een keer de SW Cathedral in een gigantische railgun veranderde om daarmee Menethil Harbor te vernietigen) maar net zoals de huntards hebben er heel veel DK gerolld.
Anyway... ik zag laatst dat Figure Prints nu ook in Europe verkrijgbaar zijn. Voor maar liefst 130 euri plus bijkomende kosten kun je een van je eigen characters in een specifieke pose zetten en daar een beeldje van laten maken. Wie lijkt dit wat? Mij is het wat te prijzig.
En dan nog een dagboekje... even overgestapt op mijn NE Druid en zit nu bijna op lvl 37. Het is ook de eerste caster die ik zover heb weten te krijgen, ik heb voor een Balance spec gekozen om eventueel ook te kunnen healen en ga in Outlands overstappen op healing. Nog maar een paar levels en dan krijg ik de ruimtekip, ik ben benieuwd
Huidige rotatie tijdens het solo-en: Roots, Insects Swarm, Moonfire, Starfire, Roots, Wrath tot vijand dood is, evt de DoTs refreshen.
Zomg ./care about all your hippy crap i r 1337 ( zo praten ze in een pvp server net zo erg denk ik )
ouch maak jezelf op voor mods die niet meer gaan werken/updaten(wat nu al gebeurt bvb outfitter wordt niet meer geupdate door de maker ivm policy wijziging)
denk dat blizzard wel moest nu de boosdoender carbonite echt overboord ging met een full versie gratis maar met ingame advertenties ....World of Warcraft User Interface Add-On Development Policytoon volledige bericht
With the continuing popularity of World of Warcraft user interface add-ons (referred to hereafter as "add-ons") created by the community of players, Blizzard Entertainment has formalized design and distribution guidelines for add-ons. These guidelines have been put in place to ensure the integrity of World of Warcraft and to help promote an enjoyable gaming environment for all of our players - failure to abide by them may result in measures up to and including taking formal legal action.
1) Add-ons must be free of charge.
All add-ons must be distributed free of charge. Developers may not create "premium" versions of add-ons with additional for-pay features, charge money to download an add-on, charge for services related to the add-on, or otherwise require some form of monetary compensation to download or access an add-on.
2) Add-on code must be completely visible.
The programming code of an add-on must in no way be hidden or obfuscated, and must be freely accessible to and viewable by the general public.
3) Add-ons must not negatively impact World of Warcraft realms or other players.
Add-ons will perform no function which, in Blizzard Entertainment's sole discretion, negatively impacts the performance of the World of Warcraft realms or otherwise negatively affects the game for other players. For example, this includes but is not limited to excessive use of the chat system, unnecessary loading from the hard disk, and slow frame rates.
4) Add-ons may not include advertisements.
Add-ons may not be used to advertise any goods or services.
5) Add-ons may not solicit donations.
Add-ons may not include requests for donations. We recognize the immense amount of effort and resources that go into developing an add-on; however, such requests should be limited to the add-on website or distribution site and should not appear in the game.
6) Add-ons must not contain offensive or objectionable material.
World of Warcraft has been given a "T" by the ESRB, and similar ratings from other ratings boards around the world. Blizzard Entertainment requires that add-ons not include any material that would not be allowed under these ratings.
7) Add-ons must abide by World of Warcraft ToU and EULA.
All add-ons must follow the World of Warcraft Terms of Use and the World of Warcraft End User License Agreement.
Blizzard Entertainment has the right to disable add-on functionality as it sees fit.
To maintain the integrity World of Warcraft and ensure the best possible gaming experience for our players, Blizzard Entertainment reserves the right to disable any add-on functionality within World of Warcraft at its sole discretion. For more information...
If you are an add-on developer and have any questions about and this User Interface Add-On Development Policy and how it pertains to the add-on that you've developed, please don't hesitate to email us at WoWUI@blizzard.com.
Iseci
Hier nog enkele Healing touch glyph druid's? Heb onlangs uitgevonden dat er maar 2 op mijn server zijn -.-'
(i'm not casual ^^)
(i'm not casual ^^)
Dat is wel het laaste wat ik wil, ben nou al iedere avond 10min lang all goldfarmers aant ignoredenk dat blizzard wel moest nu de boosdoender carbonite echt overboord ging met een full versie gratis maar met ingame advertenties ....

[ Voor 50% gewijzigd door Reboot op 21-03-2009 12:28 ]
Haha, VulcanusAnoniem: 291809 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:09:
Casual is geen excuus voor het verspillen van Glyph slots aan waardeloze Glyphs.Reboot schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:27:
Hier nog enkele Healing touch glyph druid's? Heb onlangs uitgevonden dat er maar 2 op mijn server zijn -.-'
(i'm not casual ^^)
[ Voor 17% gewijzigd door Hydra op 21-03-2009 12:33 ]
Dit topic is gesloten.