Samsung HT-TZ212

Pagina: 1
Acties:

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-01 09:17
Ik zit er aan te denken om een Samsung HT-TZ212 te kopen. Hier wil ik dan graag een Xbox360 en een PS3 op aansluiten. Ook wil ik graag een UPC Media box er op aansluiten (weet alleen niet wat voor aansluiting die heeft, Hoogst waarschijnlijk is dit Scart of met een beetje geluk HDMI)

Weet iemand of dit mogenlijk is. de xbox is op het moment met component aangesloten op de tv en de 2 audio stekkers op een home cinema set. deze home cinema set is niet echt goed meer....

de PS3 ondersteund beeld via hdmi en audio via een optical cable
voor de xbox kan je een stekker krijgen die beeld via hdmi laat lopen en het geluid ook optisch

Een andere mogenlijkheid is beeld via component en dan de 2 audio kabels in de TZ212 .

Is dit alles mogenlijk met de TZ212???

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Ignore this one :)

[ Voor 199% gewijzigd door Sevenhunt op 11-03-2009 11:10 ]

• Dyoma
:? :? :? :? :? :? :? :? :?

Verwijderd

Ligt er een beetje aan.. UPC = scart, PS3 = HDMI, xbox = component.. Zijn volgens mij alle aansluitingen in gebruik, en ik denk dat je je tvtje er ook nog aan wil?
Ik zit nu te twijfelen of dit dingetje 1 of 2 HDMI/component aansluitingen heeft...

• Dyoma
TV kijken zal toch via de upc box lopen dus als dat geluid werkt dan heb ik in principe alles afgedekt.

Verwijderd

Dyoma schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:20:
TV kijken zal toch via de upc box lopen dus als dat geluid werkt dan heb ik in principe alles afgedekt.
Ohja dat link je natuurlijk terug naar de tv.... Ja dan zal het volgens mij wel werken, aangezien je 1 scart 1 hdmi en 1 (?) component nodig hebt, en de TZ212 heeft die allemaal :o

• Dyoma
Haha :9 perfect nu nog even een mooie prijs vinden en dan lekker genieten

Verwijderd

Dyoma schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:32:
Haha :9 perfect nu nog even een mooie prijs vinden en dan lekker genieten
http://www.kieskeurig.nl/...2/prijzen/277950/#prijzen :9

Overigens wel leuk setje. Vooral voor zo'n prijs :*)

• Dyoma
Vandaar dat ik ook dit setje op het oog heb. Vooral de pilaar achter speakers vind ik wel mooi.
Misschien ook nog een Harmony afstandsbediening er bij en dan is het helemaal perfect

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:33

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pilaar achterspeakers?

Zijn dat niet de voorspeakers?
Niet dat dat heel erg veel uitmaakt overigens ;)

• Dyoma
Voor/Achter..... Allemaal 1 pot nat.

Is voor mij makkelijker om daar de achter speakers van te maken haha. maar zouden inderdaad best de voorspeakers kunnen zijn haha

Verwijderd

mooi setje lijkt mij ook wel wat, maar dan moet ik wel die kabels een beetje kunnen wegwerken.
Dat kan alleen als deze lang genoeg zijn...
Weet iemand hoelang die kabels zijn.
Ook vraag ik me af of ik mijn ps3 kan aansluiten zonder kwaliteitsverlies, dus dat er een hdmi in de versterkter gaat en ook weer een hdmi uit de versterker naar de tv of werkt dat zo niet?
Pagina: 1