Ik zit er aan te denken om een Samsung HT-TZ212 te kopen. Hier wil ik dan graag een Xbox360 en een PS3 op aansluiten. Ook wil ik graag een UPC Media box er op aansluiten (weet alleen niet wat voor aansluiting die heeft, Hoogst waarschijnlijk is dit Scart of met een beetje geluk HDMI)
Weet iemand of dit mogenlijk is. de xbox is op het moment met component aangesloten op de tv en de 2 audio stekkers op een home cinema set. deze home cinema set is niet echt goed meer....
de PS3 ondersteund beeld via hdmi en audio via een optical cable
voor de xbox kan je een stekker krijgen die beeld via hdmi laat lopen en het geluid ook optisch
Een andere mogenlijkheid is beeld via component en dan de 2 audio kabels in de TZ212 .
Is dit alles mogenlijk met de TZ212???
Weet iemand of dit mogenlijk is. de xbox is op het moment met component aangesloten op de tv en de 2 audio stekkers op een home cinema set. deze home cinema set is niet echt goed meer....
de PS3 ondersteund beeld via hdmi en audio via een optical cable
voor de xbox kan je een stekker krijgen die beeld via hdmi laat lopen en het geluid ook optisch
Een andere mogenlijkheid is beeld via component en dan de 2 audio kabels in de TZ212 .
Is dit alles mogenlijk met de TZ212???