Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Igoogle logt niet automatisch in

Pagina: 1
Acties:

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:01
Ik gebruik al geruime tijd met veel plezier Igoogle. Maar sinds gisteren logt Igoogle niet meer automatisch in als ik firefox opstart en krijg ik de standaard Igoogle weergave. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden wel onthouden. Ik heb niets veranderd, ook geen updates gedaan. Ik heb Win XP. Ik heb al cookies, wachtwoorden, etc. verwijderd. Igoogle opnieuw ingesteld. Maar dit heeft niets geholpen. Iemand enig idee hoe dit te fixen?

[ Voor 13% gewijzigd door zwelgh op 11-03-2009 10:33 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je deze problemen ook als je een alternatieve browser gebruikt? Ook al eens de temp folder handmatig leeg gemaakt om te kijken wat iGoogle dan doet?

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2009 10:59 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 18:21

Zerora

Ik Henk 'm!

Heb je onlangs misschien een nieuwe iGoogle theme ingesteld? Want dan kunnen taferelen zoals deze namelijk optreden. De oplossing is dan, volgens mij, gewoon even uitloggen, dan weer inloggen en stel dan een ander thema in die wel normaal werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 11-03-2009 11:07 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zelfde probleem hier maar dan met Google Agenda, van iGoogle maak ik geen gebruik. Het zal iets bij Google zijn vermoed ik ...

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:01
Een complete herinstallatie van Firefox was het enige wat hielp. Het werkt nu weer goed.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

zwelgh schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:02:
Een complete herinstallatie van Firefox was het enige wat hielp. Het werkt nu weer goed.
Een nieuw profiel wilt vaak ook al helpen! Scheelt weer een uninstall / reinstall ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1