Morge,
Ik heb net de test van HCC gedraait, (geen idee of hij goed is maar neem aan dat hij redelijk te vertrouwen is) en als resultaat kreeg mijn computer een 6,4.
Daar ben ik dus niet echt tevreden over, nu mijn vraag.
De plekken waar het fout ging waren:
Aantal fouten in systeem logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in Applicatie logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in waarschuwingen systeem logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in waarschuwingen Applicatie logboek (afg. 48 uurt)
Bij een score van 1 zou het erg goed zijn en bij 10 erg slecht, mijn computer kreeg het voor elkaar 27 te halen.
Nu staat er als uitleg bij dat ik dit kan terug vinden in computermanager en er dan misschien iets aan kan doen. Computermanager kon ik niet vinden maar ik heb gekeken bij computer beheer en daar stonden ook een paar fouten vermeld. Mijn vraag is nu hoe kan ik dit verhelpen, kan ik ze verwijderen, of heb ik een heel ander programma nodig?
Alvast bedankt!
Ik heb net de test van HCC gedraait, (geen idee of hij goed is maar neem aan dat hij redelijk te vertrouwen is) en als resultaat kreeg mijn computer een 6,4.
Daar ben ik dus niet echt tevreden over, nu mijn vraag.
De plekken waar het fout ging waren:
Aantal fouten in systeem logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in Applicatie logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in waarschuwingen systeem logboek (afg. 48 uurt)
Aantal fouten in waarschuwingen Applicatie logboek (afg. 48 uurt)
Bij een score van 1 zou het erg goed zijn en bij 10 erg slecht, mijn computer kreeg het voor elkaar 27 te halen.
Nu staat er als uitleg bij dat ik dit kan terug vinden in computermanager en er dan misschien iets aan kan doen. Computermanager kon ik niet vinden maar ik heb gekeken bij computer beheer en daar stonden ook een paar fouten vermeld. Mijn vraag is nu hoe kan ik dit verhelpen, kan ik ze verwijderen, of heb ik een heel ander programma nodig?
Alvast bedankt!