Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:50
iRiver heeft een nieuwe speler op de markt gebracht. Onder de naam E50 kan men sinds eind Januari de nieuwe mp3 speler aanschaffen.

Aan de vernieuwde looks is duidelijk te zien dat de e50 een concurrent van de iPod moet zijn. Waar de E100 (Klik!) van iRiver het allemaal een beetje liet afweten qua degelijkheid en looks, maakt de E50 dit allemaal weer goed.

Van wat ik zo kon vinden heeft de speler de volgende functies:
§ Afspeelformaten MP3: 8~48Khz (8-320kpps, 44,1kHz: Mono/Stereo
MPEG4: ~SP QVGA at 30fps
WMA : 8~48 Khz, 5~384kbps , , Mono/Stereo
FLAC : (0-8)
WAV :
WMA: 8~48Khz, ( 5~384kbps )
APE:
OGG: 8~48 Khz, 5~384kbps
Video File up to 276x220(QCIF), 30fps
Video: Max 3,5 Hours ( Video MPEG4 SP QVGA at 30fps
JPG, TXT, BMP
§ TV Out / TV In
§ Supports MP3, WMA, WAV, FLAC, APE files.
§ Intern geheugen 4 GB flash geheugen
§ USB interface en snelheid USB Device/Host : USB 2.0 High Speed (max. 48Mbps)
§ SD Card slot
§ Batterij Built-in Rechargeable Lithium Polymer Battery
Audio : Max. 52 Hours Continuous Playback at default setting*
Video: Max 3,5 Hours ( Video MPEG4 SP QVGA at 30fps
§ Scherm 1,8” TFT-LCD – QCIF (276x220)
Colors: 262,000
Equalizer SRS WOW HD, 7 presetsEQ & 5 presets User EQ

En nog veel meer.

De voor mij meest in het oog springende functies zijn de mogelijkheid tot het afspelen van FLAC en APE. Dit vind ik erg makkelijk aangezien toch een groot deel van mijn collectie uit FLAC's bestaat. Daarnaast is er nog de zeer lange geadverteerde accuduur van bijna 52 uur!! Dit zal natuurlijk in praktijk minder zijn (vooral wanneer er met grote bestanden gewerkt wordt zoals 320kbit mp3 of FLAC of WAV). Ook het design spreekt mij erg aan van de speler!

Wat mij nu alleen op valt is dat de speler dus nu al een maandje op de markt is en zelfs iRiver zelf niets over de speler verteld op hun website (Klik!) .

Ik vroeg mij af of er al mensen zijn op dit forum die ervaringen hebben met deze speler? Ik ben namelijk er geinteresseerd in deze speler en ben van plan om hem te kopen (Klik!)

Hiermee bedoel ik dus vooral;
- het gedrag met albums (speelt hij ze in trackvolgorde af, of op alfabet (iets wat mij let van andere mp3 spelers zoals de sansa clip te kopen)
- batterijduur (52 uur geadverteerd....)
- samenwerking met software zoals mediamonkey
- geluidskwaliteit (met fatsoenlijke oordoppen, niet de standaard rommel)

Verwijderd

Dit komt nogal spammerig over. En dat zien we liever niet.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 31-03-2009 16:09 ]