Ik heb weer eens een vaag probleem. heb hier een klaptop staan die diverse software niet kan installeren. De machine draait windows XP SP2 en de harddisk is ingedeelt in 2 partities. Met op C: het os en de progjes en op D: de data, tevens ook de Documents and settings folder. Verder uiteraard een mapping naar U: waar nog wat data staat.
Nu bij het installeren van sommige programma's (niet allemaal), krijgt men een fout melding "Not enought diskspace" (achja zijn maar 36 gig vrij) en "Failed to create dump file U:\tmp\coredump" Terwijl het programma op de D: schijf staat. De software installeerd wel op een andere PC.
Okee zoveer het verhaal. Wat heb ik gedaan:
- Temp en Tmp van zovel de machine als de gebruiker op D:\Temp laten uit komen. Set in de dos box geeft dit ook mooi aan.
- Ccleaner en mbam gedraait (je weet maar nooit) - deze kon ik trouwens wel installeren
- Win.ini, control.ini en system.ini even na gelopen (misschien 16 bit progjes, denk het niet maar je weet maar nooit).
- register doorzocht naar alles wat met U:\ begint (noppes).
Wat kan ik nog doen voordat ik de baseballknuppel pak en hem herinstalleer.
Ga nog even spybot draaien maar denk niet dat dat zal helpen. En dan nog even hijack this.
Nu bij het installeren van sommige programma's (niet allemaal), krijgt men een fout melding "Not enought diskspace" (achja zijn maar 36 gig vrij) en "Failed to create dump file U:\tmp\coredump" Terwijl het programma op de D: schijf staat. De software installeerd wel op een andere PC.
Okee zoveer het verhaal. Wat heb ik gedaan:
- Temp en Tmp van zovel de machine als de gebruiker op D:\Temp laten uit komen. Set in de dos box geeft dit ook mooi aan.
- Ccleaner en mbam gedraait (je weet maar nooit) - deze kon ik trouwens wel installeren
- Win.ini, control.ini en system.ini even na gelopen (misschien 16 bit progjes, denk het niet maar je weet maar nooit).
- register doorzocht naar alles wat met U:\ begint (noppes).
Wat kan ik nog doen voordat ik de baseballknuppel pak en hem herinstalleer.
Ga nog even spybot draaien maar denk niet dat dat zal helpen. En dan nog even hijack this.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.