Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:51
Hallo allemaal,

Sinds kort kwam ik er achter dat er toch iets van een muis voor de PS3 was en aangezien ik op de PC stukken beter ben dan met controller op Killzone2 lijkt me dit wel wat. Ik heb een tijdje lopen googlen en op wat forums gezocht naar informatie hierover maar ik kan er eigelijk weinig over vinden. Ik heb wel gezien dat hij op 1 van de 'Amazon' sites te bestellen is.

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met het instellen van deze muis (andere knoppen misschien). Had ergens gelezen dat je software kan downloaden maar stel je dit dan in via je PC en onthoud hij dit? Neem aan dat je geen gedownloade software op je PS3 gaat zetten. Iemand hier ervaring mee?

Ook de vraag of er duidelijk verschil is tussen den FragFX v1 & v2 of dat er misschien andere goed werkende alternatieven zijn? Ik had ook ergens gezien dat er een bluetooth wireless versie is deze kan ik eigelijk nergens vinden en zal dit wel goed werken (net zo goed als normale controller)? Heeft er iemand ervaring met de FragFX gebruiken met Killzone 2? Ik zou er graag iets meer over weten want ik twijfel nu beetje om hem te kopen.

Plaatje; Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/gaming/screenshots_ps3/fragfx/fragfx_large_1.jpg

-HayO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Voordat je hem koopt zou ik hem eerst een keer proberen als je die mogelijkheid hebt, dan weet je of het iets voor jou is. Ik was als PC gamer erg enthausiast over toen ik erover las, maar nu ik hem heb valt ie erg tegen, zeker omdat ik op m'n pc een goeie muis gebruik (Logitech G5)

Ik heb een Frag-FX V1 (die op het plaatje) en ben er eerlijk gezegd niet zo over te spreken. De bouw kwaliteit is niet echt erg goed, de knoppen zitten erg los (rammelen) en hij voelt een beetje goedkoop aan. Ook de sensor van de muis is niet echt goed, de dpi is erg laag waardoor precies mikken vrij lastig is.

Je kan met de software inderdaad via je pc de knoppen configureren. zo kan je zelf bepalen welke knop waar zit. Je kan ook macro's maken en die aan een knop toekennen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Meelobee schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:07:
Voordat je hem koopt zou ik hem eerst een keer proberen als je die mogelijkheid hebt, dan weet je of het iets voor jou is. Ik was als PC gamer erg enthausiast over toen ik erover las, maar nu ik hem heb valt ie erg tegen, zeker omdat ik op m'n pc een goeie muis gebruik (Logitech G5)

Ik heb een Frag-FX V1 (die op het plaatje) en ben er eerlijk gezegd niet zo over te spreken. De bouw kwaliteit is niet echt erg goed, de knoppen zitten erg los (rammelen) en hij voelt een beetje goedkoop aan. Ook de sensor van de muis is niet echt goed, de dpi is erg laag waardoor precies mikken vrij lastig is.

Je kan met de software inderdaad via je pc de knoppen configureren. zo kan je zelf bepalen welke knop waar zit. Je kan ook macro's maken en die aan een knop toekennen.
Ah oke ja ik had hier eerlijk gezegt ook een beetje mijn twijfels over aangezien ik voor de PC ook een goede muis gebruik (Razer Deathadder) maarja nou hoeft die van de PS3 niet net zo goed te zijn. Ik denk dat het spelen met de muis dan alsnog beter/makkelijker gaat dan met controller?

Uitproberen is voor mij geen optie ik zou niet weten waar hij te halen is hier in de buurt (of hij uberhaubt te halen is in de buurt). Waar heb je jouwe van daan toen en hoeveel had jij ervoor betaald?

Het configureren gaat dus zoals je zei via software op je computer dit onthoud de controller/muis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Tsja ik blijf dit gewoon cheaten vinden.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Electra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:14:
Street Fighter met een arcadestick spelen ook?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Hier heb ik al genoeg over gelezen en vind het maar bullshit maar ieder zijn eigen mening maar hoef niet iedereen zijn mening hier over te horen. Wil gewoon weten of het goed werkt met Killzone 2 en ik begin een beetje me twijfels te krijgen na het lezen van deze topic: http://community.eu.plays...=by_date_ascending&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

h4y0 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat het spelen met de muis dan alsnog beter/makkelijker gaat dan met controller?

Uitproberen is voor mij geen optie ik zou niet weten waar hij te halen is hier in de buurt (of hij uberhaubt te halen is in de buurt). Waar heb je jouwe van daan toen en hoeveel had jij ervoor betaald?

Het configureren gaat dus zoals je zei via software op je computer dit onthoud de controller/muis dan?
Nou nee, het mikken met de muis is erg vervelend, omdat de dpi zo laag is registreerd de muis niet alle kleine bewegingen. Als je dus bv een headshot wilt maken maar je zit met je crosshair net een paar pixels naast het hoofd dan is het erg lastig om in een keer precies op het hoofd te mikken. Vaak schiet de crosshair dan weer te ver door naar de andere kant. Met een goeie pc muis is dit geen probleem.
Ik weet echter niet zeker of dit probleem bij alle frag-fx's voorkomt, of dat ik een brakke versie heb. Er is een firmware update uitgekomen die het een en ander zou verbeteren aan de accuracy etc. Maar na installatie hiervan merk ik weinig verschil.

Ik heb mijne besteld bij Play.com die hadden em toen in het assortiment. (Geen idee of ze em nog steeds verkopen.) (Als je in de buurt van Veenendaal woont mag je mijne wel eens komen testen :))

En ja de Frag-FX onthoudt de instellingen die je op de pc maakt.

Mijn advies: Gebruik gewoon de controller voor Killzone, het is ff doorbijten maar het went!
Leuk voor jou, gebruik je het lekker niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 13-03-2009 16:13 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:44

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb hem ook, en voor sommige spellen werkt het goed. Killzone vind ik er een van. Op de PC zegt de mijne HW v2, maar in hoeverre dat waar is? Maakt me weinig uit, het ding is an sich best OK. Sommige spellen werkt het goed, andere minder. In z'n algemeenheid geldt wel: Sensitivity in het spel op max, en dan met het wieltje bijdraaien naar smaak.

Boven L1 zit nog een derde knop, daarmee kun je preciezer richten mocht dat nodig zijn (knop indrukken en muizen geeft minder beweging).

Je kunt ook eens naar een XFPS rateup adapter kijken, maar dan moet je naar verluidt wel een muis met redelijk hoge dpi nemen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
Ik heb een Frag-FX V1 (die op het plaatje) en ben er eerlijk gezegd niet zo over te spreken. ...........
Het plaatje toont echt wel versie 2 van de FragFX, (ervan uitgaande dat de informatie op de website van Splitfish correct is uiteraard ;) ).

Ik heb op dit moment zelf (nog) géén FragFX v2 maar ben wel van plan een aan te schaffen. Over de kwaliteit van de v2, kan ik vooralsnog dus nog géén oordeel vellen. Maar wellicht komt dat nog.

[ Voor 11% gewijzigd door WicKeD.El.GuPPo op 11-04-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WicKeD.El.GuPPo schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:43:
[...]

Het plaatje toont echt wel versie 2 van de FragFX, (ervan uitgaande dat de informatie op de website van Splitfish correct is uiteraard ;) ).
Hmm als dat zo is dan zijn er qua uiterlijk geen verschillen, mijn V1 ziet er exact hetzelfde uit. Misschien dat V2 beter voelt en speelt :)

Pagina: 1