Friesland-Computers Bergsma reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik was gewoon nieuwschierig of ik de enige persoon was die niet meer in contact kon geraken met Friesland-Computers. Ik heb in Januari een notebook besteld bij hun, die was snel en in goede conditie toegekomen, maar ik moest hem terugsturen voor een defecte pixel (die onder mijn garantie viel). FCB heeft altijd snel op al mijn emails geantwoord, maar sinds de 20ste ofzo Februari, toen ze me mailden dat mijn notebook 100% zeker maandag de 23ste ging opgestuurd worden, hebben ze helemaal niet meer gereageert. Er staat geen telefoon nummer op hun site, dus ik kan hun alleen proberen bereiken via de website, die anders nog perfect werkt, en denk ik zelfs geupdate wordt.
Is dit normaal voor online computer shops? Ik heb er niet veel ervaring mee, dus misschien ben ik aan het overdrijven. Maar aangezien ik mijn notebook de 2de Februari heb opgestuurd, en nu al 19 dagen geen woord van hen gehoord heb, ben ik toch wel een beetje zenuwachtig.
Heeft er iemand toevallig geen telefoon nummer ofzo?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Kleine online shops zijn vaak eenmansbedrijfjes, een vakantie of een flinke griep ;) kan de zaak dan flink doen stagneren.
Op hun site staat, dat je, wanneer je liever gebeld wil worden, je telefoonnummer kunt mailen, met het verzoek je terug te bellen, had je dat al gedaan ?
En anders gooi je hun adres eens door een online nummerzoeker, dan rolt er een bedrijf in oude bouwmaterialen uit, zelfde adres, zelfde naam, mogelijk zijn pa, mocht je dus erg zenuwachtig worden, kun je allicht eens een belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is meer iets voor het Shopping Forum :)

Verder sluit ik me aan bij de tips van MarlyS.

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 11-03-2009 10:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ze hebben eindelijk gereageert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satman2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-09 08:23
Ik heb een defecte harddisk meer dan een maand geleden retour gestuurd binnen de garantie, maar geen reaktie. 2 x e-mail, gebeld (telefoon nummer op het net gevonden) geen reaktie, RMA ingevuld, geen reaktie. Wordt er een beetje moedeloos van.
Toen ik de schijf kwam ophalen na de aankoop, leek de eigenaar een sympathieke vent die betrouwbaar over kwam. Misschien moet ik maar weer in de auto stappen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:14
Ook traag reageren is een ervaring en hoort in principe in de ShopSurvey. Bewaar topics in SF aub voor discussie en vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:54
Heb eind februari een compleet systeem besteld daar, webshop gaf aan dat er 2-5 werkdagen levertijd op zat. Hopenlijk wordt het nu, na telefonisch contact en veel mailen, aankomende 24 maart geleverd.
Coulance op apparatuur en een goede prijs gekregen, maar toch wel 4 weken wachten.
Telefoonnummer is te vinden online, hij klinkt wel als een schappelijke gozer. Bij mij erg veel problemen met de leveranciers tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:14
Behalve ervaringen lijkt er weinig discussievoer te zijn voor een topic. Ik sluit dit topic dan ook met een verwijzing naar de ShopSurvey voor de ervaringen.:
Leverancier toevoegen (2/3)

Een bedrijf (Friesland-Computers Bergsma) met deze naam of URL is reeds aanwezig in de database. De vermelding staat echter op verborgen. Deze status wordt onder andere toegekend aan bedrijven die geen online verkoop doen of hebben aangegeven dat zij niet in de Pricewatch opgenomen willen worden.

[ Voor 52% gewijzigd door Rukapul op 22-03-2009 18:48 . Reden: update nav Shopsurvey vermelding ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.