Toon posts:

Leadtek, KUT of goed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een Dualhead kaart kopen zie andere topic maar heb nooit van leadtek gehoord.

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Leadtek schijnt (hoewel het niet bekend is) erg goed te zijn. Dit blijkt ook uit reviews. Bijvoorbeeld de GF2 Ultra versie van Leadtek is één van de snelste in zijn soort al niet de snelste...

Out of order...

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 20:40 schreef Da_Killah het volgende:
Leadtek schijnt (hoewel het niet bekend is) erg goed te zijn. Dit blijkt ook uit reviews. Bijvoorbeeld de GF2 Ultra versie van Leadtek is één van de snelste in zijn soort al niet de snelste...
Klopt als een bus, en als ik het goed begrepen heb verkoopt paradigit hun Tnt2's en Geforce 2Mx-en van Leadtek tegen een goeie prijd. Maja heb al een V7700..........

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Dus binnenkort wel de Leadtek Geforce3 Kopen! >:)

Ga het trouwens waarschijnlijk ook nog doen. Heb een TNT2 Ultra kaartje nu en ben toe aan wat nieuws. Systeem is 1 gig, 256mb, etc... dus dat zit wel goed. Zou eerst voor de Elsa Gladiac Geforce2 Ultra gaan voor 1000 piek maar zo te horen moet ik maar ff sparen en heb dan er veel meer... toch? wat denk jij?

Out of order...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 20:36 schreef Pusax het volgende:
ik wil een Dualhead kaart kopen zie andere topic maar heb nooit van leadtek gehoord.