Type aanduiding beamers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitro75
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-03-2015
Kan bij "beamers & Projectie" naast het type LCD en DLP ook het type LED worden toegevoegd? Bij sommige producten staat het niet (FF1) of verkeerd (SP-P310ME / SP-P400B) ingevuld. De groep LED projectoren zal alleen maar groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de waarde dan ook toegevoegd aan het lijstje van mogelijkheden.

Dat betekent nog niet dat alle beamers nu ook de goede waarden hebben, dat zal nog door iemand opgepakt worden. Mocht je zin hebben om hier een handje te helpen kun je bij betreffende producten rechts op het knopje 'productinfo verbeteren' klikken :).

Bedankt voor het melden :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJeen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 09:04

JanJeen

3315Wp

Je hebt helemaal gelijk, ik heb de waarde dan ook toegevoegd aan het lijstje van mogelijkheden.

Dat betekent nog niet dat alle beamers nu ook de goede waarden hebben, dat zal nog door iemand opgepakt worden. Mocht je zin hebben om hier een handje te helpen kun je bij betreffende producten rechts op het knopje 'productinfo verbeteren' klikken :).

Bedankt voor het melden :).
Dit klopt niet. LED gaat over de lichtbron, LCD/DLP over de "kleurenfilter". Een LED beamer kan dus óók DLP zijn. Veel LED beamers staan niet op LED, maar op DLP. Daardoor zijn die minder goed te vinden. Bijvoorbeeld de Optoma ML-500
Ik zou er dus 2 opties van maken:
LED - DLP
LED - LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De categorie Beamers staat (met een aantal andere categorieen) op de stapel om aangepakt te worden qua specs. Wanneer dit gebeurt valt helaas niet te zeggen, maar we gaan er zeker aandacht aan besteden en nemen jouw opmerking daarin mee :)