Toon posts:

[java] Jboss niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig jboss aan de praat te krijgen maar het wil niet echt lukken met de volgende foutmelding als ik run.bat draai in de bin folder.

===============

JBoss Bootstrap Enviroment

JBOSS_HOME: C:\JBOSS_HOME

JAVA: C:\Sun\Appserver\jdk\bin\java

JAVA_OPTS: -Dprogram.name=run.bat -server - Xms128m - Xmx512m - Dsun.rmi.dgc.client,gcInterval=3600000 -Dsun.rmi.dgc.server.gcInterval=3600000

CLASSPATH: C:\Sun\Appserver\jdk\lib\tools.jar;C:\JBOSS_HOME\bin\run.jar

===============

Failed to boot JBoss:
java.lang.ClassNotFoundException: org.jboss.system.server.ServerImpl
at java.net.URLClassLoader$1.run<URLClassLoader.java:200>

etc etc

.

Kan iemand me misschien verder helpen? guides etc gaan hier niet echt verder op in.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb hier wel wat hulp voor je voor het starten van een topic: Quickstart

Het is, zoals je daar kunt lezen, niet de bedoeling dat je hier een error en anderhalve zin omschrijving dumpt en wij voor je aan 't puzzelen c.q. raden gaan wat de oorzaak zou kunnen zijn van je probleem; we hebben op z'n minst context nodig. Relevante code. Instellingen. Data. Gegevens. Input. Need. More. En dan nog eens wat je zélf al geprobeerd hebt. Of wat je gezocht hebt. En gevonden hebt, zoals mijn eerste hit. En wat er niet werkt(e) aan de oplossingen die je vond.

Omdat bovenstaande zaken in je topic ontbreken en we hier weinig mee kunnen anders dan gaan raden en proberen uit je te trekken wat de oorzaak kan zijn gaat dit topic dan ook op slot. Open gerust een nieuw topic maar voorzie ons dan van de juiste informatie in je topicstart zodat we iets kunnen aanvangen.

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 10-03-2009 23:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.