Na de zoveelste herinstallatie in korte tijd van Vista 64 bit ben ik tegen 'n nieuw probleem aangelopen.
Firefox ziet niet, meer, dat Java is geïnstalleerd. Er is verder nog geen enkele add-on geladen.
De test pagina van java.com via Firefox geeft niets aan dit in tegenstelling tot IE.
Deze geeft wel het goede versie nummer aan en geeft een Java pagina goed weer.
Heb alle richtlijnen gevolgd.
In Firefox: Extra --> Opties --> Inhoud --> [v]Java
In Java: Java --> Advanced --> Default Java for brouwsers --> [v]Monzilla family.
Er zij 2 plugins gemaakt in Firefox.
Voor platform 6u12 de 'SE binary' en de '1.6.0_12 for Nestcape navigator (DLL Helper)'.
Het type Java file werd automatisch aangeboden door de Java site.
jxpiinstall-6u12-fcs-bin-b04-windows-i586-17_jan_2009.exe. Blijkt de online file te zijn.
De off-line versie ook geprobeerd maar dat bleek dezelfde te zijn. Logies.
Mijn vraag is waar moet ik nog meer iets instellen of wat aanvullend downloaden.
O ja, de reden voor die vele herinstallaties denk ik gevonden te hebben. Hoop ik.
Probleem opgelost via Google.
Zoek term: java in firefox 3.0.4
Firefox ziet niet, meer, dat Java is geïnstalleerd. Er is verder nog geen enkele add-on geladen.
De test pagina van java.com via Firefox geeft niets aan dit in tegenstelling tot IE.
Deze geeft wel het goede versie nummer aan en geeft een Java pagina goed weer.
Heb alle richtlijnen gevolgd.
In Firefox: Extra --> Opties --> Inhoud --> [v]Java
In Java: Java --> Advanced --> Default Java for brouwsers --> [v]Monzilla family.
Er zij 2 plugins gemaakt in Firefox.
Voor platform 6u12 de 'SE binary' en de '1.6.0_12 for Nestcape navigator (DLL Helper)'.
Het type Java file werd automatisch aangeboden door de Java site.
jxpiinstall-6u12-fcs-bin-b04-windows-i586-17_jan_2009.exe. Blijkt de online file te zijn.
De off-line versie ook geprobeerd maar dat bleek dezelfde te zijn. Logies.
Mijn vraag is waar moet ik nog meer iets instellen of wat aanvullend downloaden.
O ja, de reden voor die vele herinstallaties denk ik gevonden te hebben. Hoop ik.
Probleem opgelost via Google.

Die npjpi160_10.dll is nu wel de npjpi160_12.dll. Dat is het versie nummer bij mij.I manually copied the files C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin
\npoji610.dll and npjpi160_10.dll into my own Firefox\Plugins
directory and worked for me
[ Voor 13% gewijzigd door KroontjesPen op 10-03-2009 23:00 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!