Hallo,
Ik heb op mijn pc systeem een Windows XP professional versie 2002 staan en ik heb een probleem, ik krijg vaak een foutmelding van mijn pc
ik heb de howto's doorgenomen maar ik kom er niet uit. Om duidelijkheid te krijgen heb ik een ultimate boot cd geprobeerd maar dat gaf ook geen hardware problemen aan. Aan de software kan het niet liggen want ik heb mijn harde schijf al een keer helemaal leeg gemaakt (met ultimate boot cd) en windows 4x opnieuw geinstalleerd toen kreeg ik toch weer deze foutmelding. Geheugens heb ik 1 voor 1 eruit gehaald maar probleem bleef.
CPU Type AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Moederbordnaam Asus A8N-E
Geheugen DIMM3: Kingston K ]
Modulenaam Kingston K
videokaart nvidia 7900 GS 256 mb
harde schijf seagate barracuda 320 GB
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik heb het probleem al een paar jaar en ik word er echt gek van
Gr. jocd
Ik heb op mijn pc systeem een Windows XP professional versie 2002 staan en ik heb een probleem, ik krijg vaak een foutmelding van mijn pc
ik heb de howto's doorgenomen maar ik kom er niet uit. Om duidelijkheid te krijgen heb ik een ultimate boot cd geprobeerd maar dat gaf ook geen hardware problemen aan. Aan de software kan het niet liggen want ik heb mijn harde schijf al een keer helemaal leeg gemaakt (met ultimate boot cd) en windows 4x opnieuw geinstalleerd toen kreeg ik toch weer deze foutmelding. Geheugens heb ik 1 voor 1 eruit gehaald maar probleem bleef. CPU Type AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Moederbordnaam Asus A8N-E
Geheugen DIMM3: Kingston K ]
Modulenaam Kingston K
videokaart nvidia 7900 GS 256 mb
harde schijf seagate barracuda 320 GB
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik heb het probleem al een paar jaar en ik word er echt gek van
Gr. jocd