Toon posts:

Acer Aspire 2770 WLAN kaart probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik heb een tijdje mijn laptop van ongeveer 0,5 Meter hoogte laten vallen toen ik hem in een tas wou doen.
maar telkens als ik nu op internet ga is het heel even internet voor ongeveer 15 min of 10 min en dan heb ik geen internet meer. en als ik hem dan opnieuw opstart doet hij het weer.
ik heb geprobeerd drivers opnieuw te installeren maar dat werkte ook niet. weet iemand misschien wat er aan de hand kan zijn en wat ik er aan kan doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

WLan kaartjes zijn doorgaans losse kaartjes die in een miniPCI(e) slotje zitten. Maak het ding eens open en duw die kaart eens aan.

Verwijderd

Topicstarter
niet gevonden... en het is een laptop....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je dat zeker? in 95% van de gevallen bij Acer notebooks zitten die dingen bij 't geheugen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

Thandor

SilverStreak

Met Terw_Dan. Het is vaak een klein kaartje dat in een klein (miniPCI(e)) slot past. Zoek eventueel even de specificaties van jouw laptop op en zoek met Google naar afbeeldingen van jouw wireless. Misschien maakt dat het zoeken makkelijker.

Ik verplaats dit topic overigens naar CSL omdat het hier om een hardware laptop probleem gaat :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Er zitten doorgaans ook 2 draadjes aan voor de antenne. Maak gewoon alle makkelijke klepjes los.
Pagina: 1