Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59
Oke, laat ik even voorop stellen dat ik werkelijk waar geen idee heb waar ik deze vraag nou zou moeten posten. Mijn excuses als hij verkeerd staat, maar zet hem dan a.u.b. op de goede plaats.

Ik zie even door de bomen het bos niet meer, maar ik ben op zoek naar iets, ik weet alleen niet wat voor mij de beste oplossing is.
Ik heb mijn pc in de woonkamer staan, verder heb ik daar een leuke HDTV staan waar ik bijna alles op kijk dat op mijn pc staat. Ik download dus veel series en films, en kijk deze dan op mn HDTV.

Nu doe ik echter alles via de xbox (xbmc), maar HD wordt dan alweer veel moeilijker. Nu ben ik echter aan het zoeken wat ik dan daarvoor in de plaats zou moeten hebben.

Ik ben op zoek naar (hoe nederlands ook) voor mij de goedkoopste optie. Ik weet dat ik een htpc zou kunnen bouwen, maar zijn er nog meer andere opties? Want ik weet echt niet wat mijn opties zijn op dit gebied. Ik hoef er (wat dus op een htpc wel kan) helemaal geen tv via te kunnen kijken of radio o.i.d.

Het gaat mij dus alleen om de optie om mooi en netjes via "iets" mijn films en series in HD-ready op mijn HDTV te kunnen kijken. Iemand een optie?

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-10 17:20

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Er zijn een hele hoop opties, om te beginnen in de juiste thread voor deze vraag :)
Hiero: LCD, Plasma, Projectie & Recording

In de tussentijd kan je op mpcclub.com kijken wat erzowel op de markt is.

Persoonlijk ben in nogal gecharmeerd op de Popcorn Hour A-110
http://www.popcornhour.com

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93